Followers

Thursday, September 27, 2012

ΜΕΡΟΣ 4 – CAP D’AGDE: ΣΕΞ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ **ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ**



(Διάλεξα το πιο ενδιαφέρον κομμάτι από την τέταρτη ημέρα. Η Αγγλίδα χρησιμοποιεί σκληρή περιγραφική γλώσσα με ιδιωματισμούς στην αργκό, όπως άλλωστε όλοι οι ηδονιστές. Θα ακολουθήσουν και άλλες περιγραφές της με πολύ σκληρό, ομαδικό σεξ στον «Κόλπο των Χοίρων», Οι παρατηρήσεις και τα σχόλια σε πλάγια γραμματα είναι δικά μου. Nordicus55).

Η απόσταση μεταξύ του διαμερίσματός μας και της κεντρικής παραλίας ήταν περίπου 50 μέτρα. Περπατήσαμε λίγα λεπτά στον αφρό. Προσπαθούσα να μη γελάσω με το πόσο ζαλισμένη, ήμουν τόσο ρομαντική και τόσο τολμηρή συγχρόνως!

Κατά μήκος της παραλίας οικογένειες γυμνιστών έπαιζαν, ζευγάρια ρουφούσαν τον ήλιο ενώ έλυναν σταυρόλεξα και απολάμβαναν πικνικ. Ύστερα από 10 λεπτά περίπου φθάσαμε στην παραλία των ζευγαριών, ο αριθμός των γυμνών κολυμβητών είναι δεκαπλάσιος απ΄αυτόν της κανονικής παραλίας, χωρίς σταυρόλεξα ή πικνικ, απλά οι άνθρωποι εδώ γαμιούνται και τρώνε ο ένας τον άλλον κυριολεκτικά και μεταφορικά.

Κόψαμε και ο φίλος μου προτείνει να περπατήσουμε προς τους αμμόλοφους. Μου είχε πει γι’ αυτούς, ότι ζευγάρια  απροκάλυπτα πηγαίνουν εκεί για περισσότερη διασκέδαση, ομαδικό σεξ (μια γυναίκα με πολλούς άνδρες) και περισσότερους άνδρες θεατές. Καθώς μπαίνουμε στους αμμόλοφους,  βλέπουμε ένα ζευγάρι μπροστά  και πλήθος ανδρών να  ακολουθεί, διστακτικοί για το τι θα συμβεί. Προσπερνάμε το ζευγάρι και περίπου οι μισοί από τους άνδρες ακολουθούν τα βήματά μας. Αισθάνομαι σαν την αλεπού την ημέρα του κυνηγιού! Δεν τολμώ να κοιτάξω πίσω, αλλά διακρίνω με μια πλευρική ματιά ότι είναι καμιά δωδεκαριά, όχι πολύ κοντά μας, αλλά σε απόσταση βολής, ώστε να δουν εμένα και το φίλο μου σε γαμήσι, με (πιθανή) πρόσκληση από την πλευρά μας.

Είμαι φτιαγμένη για άνεση (λόγω σωματικη΄διάπλασης), όχι γρήγορη. Το περπάτημα στους αμμόλοφους είναι κουραστικό, αλλά ποτέ δεν επιβράδυνα, ώστε η αγέλη των ανδρών να με φθάσει!
Σκέπτομαι ότι εάν δεν ήταν η πρώτη μου φορά στην παραλία και διατηρώντας την άνεσή μου, θα σκεπτόμουν να μείνω περισσότερο, αλλά τώρα ήθελα να ξεφύγω αμέσως.
 
Καθώς απομακρυνόμασταν από τους αμμόλοφους μπροστά μας ήταν 2 ζευγάρια ομοφυλόφιλων, το ένα χάιδευε με αργή κίνηση το καβλί του φίλου του, το άλλο απολάμβανε στοματικό σεξ, ξαπλωμένο στην άμμο. Παρακολουθήσαμε προς στιγμή, στη συνέχεια όμως προχωρήσαμε για να τους αφήσουμε στην ησυχία τους.

Πίσω στην παραλία περιπλανηθήκαμε ανάμεσα σε πετσέτες και ομπρέλες μέχρι να βρούμε μέρος να καθίσουμε. Κακός υπολογισμός αν και έπρεπε να απλώσουμε την πετσέτα μας, Καιρός να γδυθούμε! Το σαρονγκ (είδος μαλασιανού ενδύματος) έπρεπε να φύγει Πήρα βαθιά ανάσα και έλυσα τον κόμπο. Καθώς άφηνα το σαρονγκ στην άμμο ανακουφίστηκα, ήμουν ελεύθερη ήμουν απελευθερωμένη πραγματικά!

Καθίσαμε παρακολουθώντας τα ζευγάρια γύρω μας να μαλακίζονται μεταξύ τους με αργές κινήσεις, μερικά απλά παρακολουθούσαν, άλλα γαμιόντουσαν στα σοβαρά. Οποιοδήποτε γαμήσι τραβούσε το πλήθος. Ήταν σαν τους γλάρους που τσακώνονταν για το ψωμί, με τους ασυνόδευτους άνδρες, όλους σοβαρούς και αισιόδοξους.

Την ίδια στιγμή στη θάλασσα, μια γυναίκα γονατισμένη στον αφρό (προφανώς έκανε πίπα στο φίλο της) και γύρω της άνδρες να μαλακίζονται, το πλήθος πυκνώνει μέχρι που η γυναίκα δεν φαίνεται πια. Παρόμοιο σκηνικό επαναλαμβάνεται στην παραλία. Ύστερα από δέκα λεπτά περίπου η γυναίκα εμφανίζεται, γελώντας με τον περήφανο φίλο της. (Μάλλον αυτή πρέπει να ήταν περήφανη για το αποτέλεσμα μέσ σε τόσο κόσμο).
(Η Αγγλίδα εδώ αναφέρεται στην τεχνική του
bukkake, αρχαία ιαπωνική μέθοδο εκσπερμάτισης πολλών ανδρών στο πρόσωπο μιας γυναίκας. Ο ιαπωνικός όρος έχει ενσωματωθεί και σε άλλες γλώσσες. Η μέθοδος είναι πολύ δημοφιλής στον «Κόλπο των Χοίρων», Δέστε σχετικη ταινία).

Ένας ζωηρός Γάλλος χαιρετάει, γονατίζει δίπλα μας με σκοπό να συζητήσει, είμαστε ευγενείς αλλ’ απασχολημένοι, βλέπντας αντικρυστά ο ένας τον άλλον, με σκοπό να φιληθούμε και να αγκαλιαστούμε, ένα τέχνασμα που χρησιμοποιούμε στις λέσχες για να δείξουμε ότι δεν ενδιαφερόμαστε. Το φίλημα γρήγορα μετατρέπεται σε πιο παθιασμένες δραστηριότητες. Το καβλί του φίλου μου σκληραίνει και το παίρνω στο στόμα μου, με αργή κίνηση το ρουφάω, ενώ επιθεωρώ την παραλία, κάθε λίγο ενημερώνω το φίλο μου που να κοιτάξει για δράση, ο δικός μας τρόπος να ενημερώνουμε ο ένας τον άλλον απ’ ότι να καρφωνόμαστε!
(Το τερπνό μετά του ωφέλιμου. Γαμήσι με ταυτόχρονο μάτι! Ο καλύτερος συνδυασμός!)

Ο φίλος μου απολαμβάνει την περιποίησή μου και την προσοχή που δίνω στο καβλί του. Πρέπει να είχαν περάσει 20-30 λεπτά, όταν συνειδητοποίησα  ότι  θεατές είχαν αρχίσει να συγκεντρώνονται γύρω μας, φαίνεται ότι το «βαθύ λαρύγγι» στο φίλο μου τράβηξε το ενδιαφέρον τους.  Τον πήρα ακόμα πιο βαθιά, ικανοποιώντας τους θεατές, και εκείνος δεν παραπονιόταν καθόλου! (Ήταν δυνατό!) Με την ολοκλήρωσή μου και το φιλί δεχθήκαμε χειροκροτήματα, πρώτη φορά για μας. Ήθελα να γελάσω, μου φάνηκε παρατραβηγμένο αυτό που είχε ήδη συμβεί, ήταν σαν ένα παράξενο όνειρο.

Ο φίλος μου με σπρώχνει πάνω στην άμμο και αρχίζει να με χαϊδεύει, οι μισοί θεατές είχαν φύγει, άλλοι όμως  έμειναν προσδοκώντας  περισσότερη διασκέδαση. Με αργή κίνηση μου χάιδευε την κλειτορίδα μου και κρατούσε ανοικτό το μουνί μου για να βλέπει ο καθένας. Έσπρωξε το χέρι του μέσα μου, γλίστρησε κατευθείαν. Ήμουν τόσο υγρή, ύστερα έσπρωξε δυνατά τη γροθιά του μέσα στο μουνί μου μέχρι που  τελείωσα και έχυσα. Μου είπε να κάτσω στα τέσσερα και μπήκε μαλακά μέσα μου.

Ήξερα ότι το πλήθος αυξανόταν, ό,τι έβλεπα ήταν τα πόδια, γιατί δεν τολμούσα να κοιτάξω παραπάνω. Μερικοί άνδρες γονάτισαν στην προσπάθειά τους να βρίσκονται σε ευθεία γραμμή με το πρόσωπό μου ελπίζοντας για κάποιο παιχνίδι, αλλά αυτό ήταν παράσταση για δυο μόνο άτομα. Ο χαρούμενος Γάλλος μου χάιδευε το πόδι «όχι Κύριε» απαντώ και κάνει πίσω. Στο μυαλό μου ήμουν μόνη με το φίλο μου και απολάμβανα ένα δυνατό και ευχάριστο γαμήσι.

Όταν τελειώσαμε το γαμήσι, το χειροκρότημα δυνάμωσε, κοίταξα πάνω, ήμασταν περικυκλωμένοι και από τις τέσσερις πλευρές, το πλήθος ήταν αρκετά πυκνό όπου έφτανε το μάτι μου. Έπεσα στην αγκαλιά του φίλου μου θέλοντας να είμαι δίπλα στο συμπρωταγωνιστή μου!

Το πλήθος απομακρύνθηκε και αφήσαμε τους άλλους να μας βλέπουν στη στάση του «κουταλιού»,  το ένα πόδι μου πάνω στο φίλο μου που αρχίζει να «γρατζουνάει» την κλειτορίδα μου.

Ο θρασύς Γάλλος επιστρέφει, τα Γαλλικά μου δεν είναι καλά, αλλά πάντοτε προσπαθώ να μιλήσω. Λέει στο φίλο μου ότι πρέπει να ξεκουραστεί, ότι είμαι μεγάλη (ευτραφής) γυναίκα που χρειάζεται ικανοποίηση και θέλει να βοηθήσει! Αναιδής γαμιάς! Ο φίλος μου γελάει και του απαντάει ότι μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μου.


No comments:

Post a Comment