Followers

Saturday, February 13, 2010

ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΙΑ (ΜΕΡΟΣ Γ')

Ο Γάλλος καθολικός παρατηρεί αυτή την καθησυχαστική τάση, που δεν μπορεί κανείς ν΄αρνηθεί. Πώς αυτό εναρμονίζεται με την πτώση του ανθρώπου και το προπατορικό αμάρτημα και την πείρα του γυμνού του πρώτου ανθρώπου; Εν τούτοις, δεν έχει παρά να διαβάσει την Αγία Γραφή για να διαπιστώσει, ότι συμφωνεί απόλυτα με τα γεγονότα που αναφέρονται παραπάνω. Η Αγία Γραφή πραγματικά λέει, ότι ο άνθρωπος γνώριζε πως ήταν γυμνός έναντι του Θεού. Κατά το κείμενο, αυτό σημαίνει, ότι συνειδητοποιεί ότι αμάρτησε, το εκφράζει λέγοντας ότι είναι γυμνός, και συνειδητοποιεί, ότι το κακό προέρχεται απ΄αυτόν.


Ο Θεός ο ίδιος δημιούργησε τον άνθρωπο γυμνό και είδε ότι αυτός ήταν καλά. Ότι δημιούργησε ο Θεός παραμένει καλό. Δεν δημιούργησε τίποτε το επονείδιστο στον άνθρωπο, σε κανένα μέρος του σώματός του. Επίσης ο άνθρωπος δεν είναι ένοχος, με ή χωρίς ενδύματα. Αποτελεί έλλειψη σεβασμού προς το Δημιουργό, με το να σκέπτεται κανείς ότι δεν είναι όλα καλά μέσα στο Δημιούργημά του.


Ο άνθρωπος, που αποκτά την πείρα να ζει γυμνός μεταξύ όσων έχουν συνηθίσει, αποκτά μια χαρμόσυνη εμπειρία η οποία του προκαλεί μια ισορροπία και, για τον πιστό, τον κάνει να ευχαριστεί το Θεό. Η εμπειρία αυτή δεν οδηγεί στο αμάρτημα, διότι το να παραμένεις γυμνός μαζί με άλλους, δεν εξάπτει τα σεληνιακά πάθη, και εξάλλου δεν τα κάνει ούτε να εξαφανίζονται. Αυτοί, που αναζήτησαν στη φυσιολατρία ερωτικά ενδιαφέροντα, τους γύρισαν την πλάτη, τους απογοήτευσαν. Δεν υπήρχε τίποτε το ενδιαφέρον. Οι κακοήθεις εγκαταλείπουν το κέντρο, προτού ακόμη να βλάψουν τους εφήβους, καθώς επίσης και τα παιδιά. Δεν μπορεί κανείς κάποτε να αμφιβάλλει, ότι η φυσιολατρία ασκεί κάποια έλξη σε άτομα κοινώς διατεθειμένα, όπως αποδεικνύει η αγορά των πορνογραφικών περιοδικών. Αλλά αυτός είναι ο «βλεψίας», που αφήνεται σε κάθε φαντασία, να κάνει να εργάζεται η επινοητικότητα, που παίρνει φωτογραφίες για τα περιοδικά αυτά, τα οποία άλλωστε τα ρετουσάρει.


Την Κυριακή, η Εκκλησία των Διαμαρτυρομένων της Γαλλίας ήταν παρούσα σε ένα μεγάλο κέντρο της Γαλλίας και τέλεσε τη λειτουργία της χωρίς δυσκολία. Δεν είναι έτσι για την εκκλησία μας, μολονότι ο αριθμός των καθολικών είναι σημαντικός, ίσως σ' αυτό το κέντρο ο πιο σημαντικός. Μέχρι τώρα, οι ιερείς, που συχνάζουν στο κέντρο αυτό βρίσκονται σε διαθεσιμότητα στην επισκοπή του κέντρου. Δεν είναι πολύς καιρός προσέτι, που ακόμη και το πιο μικρό παιδί, το οποίο βρισκόταν με τους γονείς του στο κέντρο αυτό, μπορούσε να δει να του αρνείται την άφεση αμαρτιών ο εφημέριος της ενορίας. Η πράξη αυτή έγινε πιο δυνατή από την πειθαρχία, και το διόρθωσε γρήγορα. Πολλοί ιερείς συμμετέχουν επίσης σ΄αυτόν τον τρόπο ζωής. Μπορούν τώρα να τελούν τη λειτουργία μέσα στο ενοριακό πλαίσιο. Μεταξύ των ιερέων αυτών, υπάρχουν μερικοί, οι οποίοι μεγαλώνουν μέσα στη φυσιολατρία οικογενειακώς από τη νεότητά τους. Από πλευράς οικογενειών φυσιολατρών, δεν λείπουν οι προδιαθέσεις.

No comments:

Post a Comment