Followers

Tuesday, May 03, 2016

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ kostakis27 ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «SWINGERS CLUB – 2+2 SWINGERS CLUB» ΜΕ ΤΙΤΛΟ «LAST TUESDAY» ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 28-04-2015 ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ bourdela.com


Τελευταία Τρίτη που θα λειτουργούσε το κλαμπ για τη σεζόν και φυσικά δεν θα μπορούσα να απουσιάζω. Εξτρά κίνητρο για μένα και την πρωτάρα κοπέλα μου ότι αυτό το βράδυ θα έπαιζαν ελληνικά κομμάτια όπως κι έγινε. Άφιξη γύρω στις 00:00, εκείνη την ώρα υπήρχαν στο κλαμπ γύρω στα 15 ζευγάρια.

Αφού ήπιαμε το ποτό μας, ανεβήκαμε στον χώρο στον όροφο όπου τέρμα δεξιά στο τελευταίο δωμάτιο, 2 ζευγάρια έκαναν πλήρη ανταλλαγή και έδειχναν να γουστάρουν και άλλους στην παρέα τους. Γδυθήκαμε με την δικιά μου και αρχίσαμε να παίζουμε όλοι μαζί. Οι 2 τύποι χαιδεύανε την γκόμενά μου κι εγώ χούφτωνα τις δικές τους. Η μία ήταν ξανθιά πουράτζα με κοντό μαλλί και ωραία στητά βυζάκια και η άλλη μελαχρινή με πιασίματα και 2αρια βυζιά. Έγλειψα και τις 2 ενώ η γκόμενά μου αμέσως πήρε την πούτσα μου στο στόμα της.Άρχισα να φασώνομαι και να γλωσσοφιλιάζομαι με την ξανθιά, ενώ ο δικός της ξεκίνησε να γαμάει την δικιά μου.Την έστησε στα 4 και την κάρφωνε δυνατά ενώ πίπωνε εμένα κι εγώ έβαζα δάχτυλα στη μουνάρα της ξανθιάς.Το άλλο ζευγάρι γαμιότανε δίπλα μας.Μετά από λίγο ο τύπος πέταξε την καπότα και έχυσε πάνω στην κωλάρα της γκόμενάς μου, ενώ η ξανθιά πουράτζα πήρε κι αυτή να δοκιμάσει το καυλί μου. Μου έκανε ένα πολύ ωραίο και βαθύ τσιμπούκι ενώ μας χάζευαν οι παρτενέρ μας.Με καύλωσε απίστευτα και την έστησα όρθια στην γωνία να την γαμήσω.Την σφυροκόπησα με όλες μου τις δυνάμεις, ενώ η δικιά μου φασωνόταν με τον δικό της. Η τύπισσα φώναζε απίστευτα,η μουνάρα της ήταν μούσκεμα κι έτσι κατέθεσα κι εγώ τα υγρά μου.

Χαιρετηθήκαμε και κατεβήκαμε στο μπαρ για ένα απολαυστικό κοκτέιλ του κορυφαίου μπάρμαν που έχω συναντήσει γενικά σε κλαμπ και τον ευχαριστώ για άλλη μια φορά για την περιποίησή του.Το κοκτέιλ σε συνδυασμό με την μουσική που ακούγαμε και γουστάραμε μας έκανε να καυλώσουμε και πάλι και αρχίσαμε να δίνουμε παθιασμένα γλωσσόφιλα με την δικιά μου στον χώρο του μπαρ,ενώ είχα ήδη πετάξει έξω το καυλί μου και το μωρό μου άρχισε να το πιρφορίζει.

Γύρω στις 02:30 ανεβήκαμε και πάλι πάνω ενώ έφθαναν συνεχώς ζευγάρια στο κλαμπ. Πήγαμε πάλι τέρμα δεξιά αλλά αυτή την φορά στο πρώτο δωμάτιο. Μια εντυπωσιακή ψηλή ξανθιά μουνάρα με υπέροχα 3αρια βυζιά πίπωνε τον μεσήλικα συνοδό της. Εμείς κάτσαμε ακριβώς δίπλα τους και η δικιά μου με ξεκούμπωσε και άρχισε να με τσιμπουκώνει. Η τύπισσα δίπλα δυστυχώς δεν ήθελε παιχνίδι μαζί μας αλλά καύλωνα πολύ και μόνο που την έβλεπα. Ο δικός της έγλειψε με μανία τα βυζιά της, της κατέβασε το φόρεμα και της τον κάρφωσε δυνατά. Έστησα κι εγώ δίπλα την δικιά μου και άρχισα να της σκίζω την υγρή μουνάρα της. 2-3 ζευγάρια είχαν μαζευτεί απ'έξω και μας παρακολουθούσαν. Γαμηθήκαμε πολύ άγρια το ένα ζευγάρι δίπλα στο άλλο, δεν μπορούσα να αντισταθώ σε αυτό το θέαμα και έριξα έναν απαξιωτικό ακακρεμπιέ στην μουνάρα της δικιάς μου. Ντυθήκαμε και κατεβήκαμε στο μπαρ, ενώ με το άλλο ζευγάρι δεν ανταλλάξαμε κουβέντα παρά μόνο βλέμματα πάθους και ηδονής επιλογές του ντι-τζέι.

Αποχωρήσαμε πλήρως ικανοποιημένοι και ανανεώσαμε τις επισκέψεις μας για τις 5 Μαΐου που θα λειτουργήσει ξανά.

Τέλος να αναφέρω ότι μετά τις 5 Μαΐου το κλαμπ θα είναι ανοιχτό κάθε Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο.

Να περνάτε όλοι καλά και να κάνετε ωραίες παρτούζες που έχουμε όλοι τεράστια ανάγκη.

No comments:

Post a Comment