Followers

Monday, June 13, 2016

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ thomas115656 ΜΕ ΤΙΤΛΟ «χαθηκαμε καπου απο το πολυ παιχνιδι» ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 05-06-2016 ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «SWINGERS CLUB – NIRVANA SWINGERS CLUB» ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ bourdela.com


[Έγιναν οι απαραίτητες ορθογραφικές διορθώσεις και προστέθηκε στίξη σε ορισμένα σημεία.  Το σχόλιο είναι πανομοιότυπο με προηγούμενο του ίδιου χρήστη].

Aφιξη 01.00, εγω 35, η κοπελα μου 30.

Eιχε περιπου 15 ζευγαρια εκεινη την ωρα.

Κατσαμε στη θεση που μας αρεσει τερμα στο bar κοντα στην κουκλα (;) μιας και ειναι φιλη μου. Ειχαμε γνωριστει την προηγουμενη φορα.χαχα.

Ωραια ζευγαρια και μια τρανς 2μετρη ονοματι Αντριανα οπως μου ειπε στο παιχνιδι μας, οπου παταγε πολλες εκει μεσα.

Παραγγελια ποτακι για κανενα 45΄ και βουρ για εφοδο στα ενδοτερα για επιθεωρηση.

Με το που μπηκαμε δεν ηταν κανεις και ειπαμε να ξεκινησουμε εμεις τη βραδια και το παιχνιδι. Καθομαι στον καναπε και η κοπελα μου στα γονατα.

Να αρχισει μια ρουφηχτη και υγρη πιπα μεχρι το λαρυγγι, μετα την εστησα στα 4 οπου την αρχισα ενα δυνατο γαμησι και χαστουκια παρεα οπου μαζεψε κοσμο σιγα σιγα.

Μετα φιλακια στα βυζακια της ωσπου εκανε την εμφανιση του το πρωτο ζευγαρι.

Καθησαν διπλα μας και αρχισε ο αντρας κοντουλης αλλα με χοντρη και μεγαλη πουτσα να χαιδευει την παρτενερ του γεματουλα λιγο αλλα με βυζαρες τεραστιες,.δεν αργησαν πολυ να πλησιασουν την κοπελα μου οπου και γουσταραν πολυ και σιγα-σιγα αλλαξαμε θεσεις και ξεκινησανε τα κοριτσια μια ταυτοχρονη πιπα, μετα η δικια μου ξαπλωσε και εδειξε να απολαμβανει τα χαδια και το γλειψιμο στο μουνακι της απο τον τυπο και εγω βεβαια την ωραια πιπα απο την δικια του.Δεν αργησα να την στησω στα 4 οπου και την σφυροκοπησα, μιας και η μερα ηταν πολυ καλη απο θεμα καυλας για εμενα.

Το παιχνιδι συνεχιστηκε ωσπου ενα ακομα ζευγαρι μας πλησιασε και αρχισε να παιρνει πιπα η κοπελα στον δικο της .η κοπελα μου μιας και η ματια μας συμφωνουσε αρχισε να της χαιδευει τα βυζια οπου ηταν μεγαλα και σφιχτα και σιγα-σιγα εγινε η ανταλλαγη με τη δικια μου να βρισκεται με τον πουτσο του αλλου στο στομα της και η κοπελα να με εχει αρχισει σε ενα τσιμπουκι ολο τρελα, της εγλειφα τα βυζια της εβαζα χερια πο κατω αλλα δεν με αφησε να τηςτον βαλω, ενω ο δικος της πηδηξε την κοπελα μου. Μου ειπε την επομενη φορα αν και εισαι πολυ καυλα, τι να πω. Καπως ετσι τελειωσε για λιγο η φαση.

Μετα διαλειμμα για ποτακι και μετα απο κανενα 20΄ παλι μεσα.

Στο βαθος η Aντριανα πανω στο κρεβατι με τον συνοδο της να του παιρνει πιπα και με στημενο το κωλαρακι της σαν να μου λεει πιαστο μου καυλα, της εριξα ενα χουφτωμα που εδειξε να το γουσταρει και μερικα χαστουκακια.

Μετα βγηκα εξω οπου και ηρθε και καθησε κοντα μας και αρχισε παλι την πιπα στον δικο της.

Μετα απο λιγο εσκασε ενα ζευγαρι και καθησε διπλα τους, η κοπελα εβαλε την Αντριανα να γλειφει τον δικο της εναλλαξ με τον αλλον με συμμετοχη αυτη ωσπου να χυσει, αλλα για πολυ δυνατη πιπα.Μετα την αποχωρηση του πηρα τη θεση του για μια πιπα και εγω μιας και η Αντριανα εκτος απο ωραιο κορμι 2μετρο διαθετει ωραιο στηθος και κανει ωραια πιπα.

Καποια στιγμη μεσα στον χωρο ηταν τουλαχιστον 7-8 ζευγαρια και παιζαμε ολοι μαζι.Ειχαμε χασει την μπαλα λιγο, εγω δεν ξερω που ηταν η δικια μου, αλλα ακουγα τα βογγητα της και συνεχιζα χωρις τυψεις για το αν περναει καλα.

Η βραδια για εμας τελειωσε γυρω στις 4.30 οπου μετα απο τοσες ανταλλαγες επρεπε να φυγουμε.

Ανταλαγη μερικων τηλεφωνων και παλι στο επανιδειν.

Μια υπεροχη βραδια με πολλα ζευγαρια νεα, ομως να ειναι σφιγμενα.

Παιδια νεα εως 35 απελευθερωθειτε .και βρειτε το ταιρι σας.

Γα ολους υπαρχει ενα ταιρι.

Είσοδος (πληροφορίες)
Είσοδος (Κόστος)
7 € το ποτο
Η είσοδος επιτρέπεται:
Μόνο σε ζευγάρια
Η τιμή περιλαμβάνει
Ποτό
Πρόσβαση
Έυκολη
Parking
Δεν είχε καθόλου!
Χώρος
Ο χώρος από άποψη αισθητικής, άνεσης και καθαριότητας ήταν εξαιρετικός
Πληροφορίες Επίσκεψης
Ημερομηνια επίσκεψης
: 04-06-2016

No comments:

Post a Comment