Με αυτόν τον τίτλο αναρτήθηκε στις 20 Αυγούστου 2009 στην κεντρική σελίδα αθηναϊκού διαδικτυακού τόπου με αντικείμενο το γυμνισμό, συνεργασία μέλους του, με προφανή σκοπό να διαβασθεί και από άλλους χρήστες/επισκέπτες.
Δυστυχώς τόσο για το συντάκτη όσο και το διαχειριστή, η ανάρτηση αυτή, πέρα από σωρεία ορθογραφικών και συντακτικών λαθών, περιέχει ανακρίβειες και απόψεις που, αν υιοθετηθούν από τις αρμόδιες αρχές, θα αποδειχθούν μοιραίες για τον ελληνικό γυμνισμό.
Ο συντάκτης, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, υπηρέτησε τη θητεία στο ακριτικό νησί της Λέσβου το 1994, άρα σήμερα (2009) πρέπει να διανύει τουλάχιστο το 35ο έτος της ηλικίας του. Η έκφραση προσωπικών απόψεων είναι σεβαστή και θεμιτή, αλλά η άγνοια βασικών αρχών επιεικώς απαράδεκτη.
α) Το σχετικό άρθρο (353) του Ποινικού Κώδικα για την προσβολή της δημόσιας αιδούς έχει τροποποιηθεί από το 1984 (!) όσον αφορά την άσκηση γυμνισμού σε οργανωμένους χώρους και απομονωμένες ακτές. Η υποβολή μήνυσης κατά γυμνιστή γίνεται πλέον κατ΄ έγκληση και όχι αυτεπαγγέλτως. Ο μηνυτής πρέπει να αποδείξει με αδιάσειστα στοιχεία ότι ο μηνυόμενος (γυμνιστής) προσέβαλε τη δημόσια αιδώ...
β) Σε καμία οργανωμένη κοινωνία ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η άσκηση γυμνισμού σε οποιονδήποτε χώρο. Για το σκοπό αυτόν τα ευρωπαϊκά κράτη από τις αρχές της δεκαετίας του '70 προχώρησαν στη λειτουργία οργανωμένων ακτών γυμνιστών, με μεγάλη επιτυχία, ακόμα και σε χώρες με έντονο θρησκευτικό συναίσθημα. Αναφέρομαι στην περίπτωση του Βελγίου και της Ιταλίας. Οι ακτές των γυμνιστών είναι σηματοδοτημένες και, στην πλειονότητά τους, υπάγονται στην τοπική αυτοδιοίκηση.
γ) Ο Ν1399/83 ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ τη λειτουργία τέτοιων ακτών στην Ελλάδα, γιατί απλούστατα το καθεστώς των ακτών είναι ασαφές. Υπάγονται κατ' αρχήν στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Τώρα γίνεται μια προσπάθεια, χωρίς επιτυχία μέχρι στιγμής, να περιέλθουν στη δικαιοδοσία των ΟΤΑ για περαιτέρω εκμετάλλευση. Αντιδρούν βέβαια οι δικηγορικοί σύλλογοι της χώρας και άλλοι φορείς που φοβούνται ότι οι ΟΤΑ θα τις παραδώσουν έναντι πινακίου φακής στην ιδιωτική πρωτοβουλία με τα γνωστά σε όλους μας αποτελέσματα.
δ) Η ελληνική κοινωνία έχει αποδεχθεί το γυμνισμό, αλλά οι ΟΤΑ, για ψηφοθηρικούς λόγους, αρνούνται να παραχωρήσουν ή να οριοθετήσουν συγκεκριμένες ακτές. Γνωρίζουν το οικονομικό όφελος –άλλωστε ο γράφων είχε μιλήσει με αρκετούς στη δεκαετία του '80– αλλά διστάζουν να πάρουν αποφάσεις λόγω του πολιτικού κόστους.
ε) Ο συντάκτης αναφέρεται στο παράδειγμα των ατόμων με συγκεκριμένο σεξουαλικό προσανατολισμό και τις διώξεις που είχαν υποστεί κατά το παρελθόν. Όλοι ανεξαιρέτως γίνονται δεκτοί στις ακτές γυμνιστών, πιστέψτε με έχω γνωρίσει αξιόλογα άτομα. Πρόκειται περί ατυχούς παραδείγματος και λυπάμαι ειλικρινά για την τοποθέτησή του.
στ) Η εκλογική δύναμη των γυμνιστών είναι αμελητέα. Καμία δημοσκόπηση δεν πρόκειται να αποκαλύψει τον πραγματικό αριθμό γυμνιστών-ψηφοφόρων, οι οποίοι ούτως ή άλλως δεν επηρεάζουν το συνολικό αποτέλεσμα.
ζ) Τα οικονομικά οφέλη είναι γνωστά σε όλους. Λείπει ο οραματισμός, ο μακροχρόνιος σχεδιασμός στην τουριστική πολιτική από τους εκάστοτε κυβερνώντες –βλέπε αναπάντητες επιστολές προς τους υπουργούς Τουρισμού κ.κ. Α. Σπηλιωτόπουλο και Κ. Μαρκόπουλο– και πάνω απ΄ όλα στους ίδιους τους γυμνιστές που στερούνται οργανωμένης εκπροσώπησης.
Ο γράφων, από το 1984, έχει επισημάνει την ανάγκη λειτουργίας ακτών γυμνιστών σε όλη την επικράτεια υπό την επίβλεψη των ΟΤΑ, όχι των ιδιωτών. Με την καταβολή μικρού εισιτηρίου θα μπορούν όλοι οι γυμνιστές, τονίζω, ανεξάρτητα σεξουαλικών προτιμήσεων, να απολαμβάνουν τον ήλιο και τη θάλασσα σε ελεγχόμενους χώρους, με σύγχρονες προδιαγραφές που θα λαμβάνουν υπόψη τους το περιβάλλον και τον άνθρωπο.
Καλώ, λοιπόν, το συντάκτη της ανάρτησης να είναι πιο προσεκτικός στη διατύπωση απόψεων και θέσεων που βλάπτουν το κίνημα και προκαλούν ερωτηματικά για το χρόνο δημοσίευσης...
Δυστυχώς τόσο για το συντάκτη όσο και το διαχειριστή, η ανάρτηση αυτή, πέρα από σωρεία ορθογραφικών και συντακτικών λαθών, περιέχει ανακρίβειες και απόψεις που, αν υιοθετηθούν από τις αρμόδιες αρχές, θα αποδειχθούν μοιραίες για τον ελληνικό γυμνισμό.
Ο συντάκτης, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, υπηρέτησε τη θητεία στο ακριτικό νησί της Λέσβου το 1994, άρα σήμερα (2009) πρέπει να διανύει τουλάχιστο το 35ο έτος της ηλικίας του. Η έκφραση προσωπικών απόψεων είναι σεβαστή και θεμιτή, αλλά η άγνοια βασικών αρχών επιεικώς απαράδεκτη.
α) Το σχετικό άρθρο (353) του Ποινικού Κώδικα για την προσβολή της δημόσιας αιδούς έχει τροποποιηθεί από το 1984 (!) όσον αφορά την άσκηση γυμνισμού σε οργανωμένους χώρους και απομονωμένες ακτές. Η υποβολή μήνυσης κατά γυμνιστή γίνεται πλέον κατ΄ έγκληση και όχι αυτεπαγγέλτως. Ο μηνυτής πρέπει να αποδείξει με αδιάσειστα στοιχεία ότι ο μηνυόμενος (γυμνιστής) προσέβαλε τη δημόσια αιδώ...
β) Σε καμία οργανωμένη κοινωνία ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η άσκηση γυμνισμού σε οποιονδήποτε χώρο. Για το σκοπό αυτόν τα ευρωπαϊκά κράτη από τις αρχές της δεκαετίας του '70 προχώρησαν στη λειτουργία οργανωμένων ακτών γυμνιστών, με μεγάλη επιτυχία, ακόμα και σε χώρες με έντονο θρησκευτικό συναίσθημα. Αναφέρομαι στην περίπτωση του Βελγίου και της Ιταλίας. Οι ακτές των γυμνιστών είναι σηματοδοτημένες και, στην πλειονότητά τους, υπάγονται στην τοπική αυτοδιοίκηση.
γ) Ο Ν1399/83 ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ τη λειτουργία τέτοιων ακτών στην Ελλάδα, γιατί απλούστατα το καθεστώς των ακτών είναι ασαφές. Υπάγονται κατ' αρχήν στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Τώρα γίνεται μια προσπάθεια, χωρίς επιτυχία μέχρι στιγμής, να περιέλθουν στη δικαιοδοσία των ΟΤΑ για περαιτέρω εκμετάλλευση. Αντιδρούν βέβαια οι δικηγορικοί σύλλογοι της χώρας και άλλοι φορείς που φοβούνται ότι οι ΟΤΑ θα τις παραδώσουν έναντι πινακίου φακής στην ιδιωτική πρωτοβουλία με τα γνωστά σε όλους μας αποτελέσματα.
δ) Η ελληνική κοινωνία έχει αποδεχθεί το γυμνισμό, αλλά οι ΟΤΑ, για ψηφοθηρικούς λόγους, αρνούνται να παραχωρήσουν ή να οριοθετήσουν συγκεκριμένες ακτές. Γνωρίζουν το οικονομικό όφελος –άλλωστε ο γράφων είχε μιλήσει με αρκετούς στη δεκαετία του '80– αλλά διστάζουν να πάρουν αποφάσεις λόγω του πολιτικού κόστους.
ε) Ο συντάκτης αναφέρεται στο παράδειγμα των ατόμων με συγκεκριμένο σεξουαλικό προσανατολισμό και τις διώξεις που είχαν υποστεί κατά το παρελθόν. Όλοι ανεξαιρέτως γίνονται δεκτοί στις ακτές γυμνιστών, πιστέψτε με έχω γνωρίσει αξιόλογα άτομα. Πρόκειται περί ατυχούς παραδείγματος και λυπάμαι ειλικρινά για την τοποθέτησή του.
στ) Η εκλογική δύναμη των γυμνιστών είναι αμελητέα. Καμία δημοσκόπηση δεν πρόκειται να αποκαλύψει τον πραγματικό αριθμό γυμνιστών-ψηφοφόρων, οι οποίοι ούτως ή άλλως δεν επηρεάζουν το συνολικό αποτέλεσμα.
ζ) Τα οικονομικά οφέλη είναι γνωστά σε όλους. Λείπει ο οραματισμός, ο μακροχρόνιος σχεδιασμός στην τουριστική πολιτική από τους εκάστοτε κυβερνώντες –βλέπε αναπάντητες επιστολές προς τους υπουργούς Τουρισμού κ.κ. Α. Σπηλιωτόπουλο και Κ. Μαρκόπουλο– και πάνω απ΄ όλα στους ίδιους τους γυμνιστές που στερούνται οργανωμένης εκπροσώπησης.
Ο γράφων, από το 1984, έχει επισημάνει την ανάγκη λειτουργίας ακτών γυμνιστών σε όλη την επικράτεια υπό την επίβλεψη των ΟΤΑ, όχι των ιδιωτών. Με την καταβολή μικρού εισιτηρίου θα μπορούν όλοι οι γυμνιστές, τονίζω, ανεξάρτητα σεξουαλικών προτιμήσεων, να απολαμβάνουν τον ήλιο και τη θάλασσα σε ελεγχόμενους χώρους, με σύγχρονες προδιαγραφές που θα λαμβάνουν υπόψη τους το περιβάλλον και τον άνθρωπο.
Καλώ, λοιπόν, το συντάκτη της ανάρτησης να είναι πιο προσεκτικός στη διατύπωση απόψεων και θέσεων που βλάπτουν το κίνημα και προκαλούν ερωτηματικά για το χρόνο δημοσίευσης...
angmimik
No comments:
Post a Comment