Followers

Thursday, September 27, 2012

CAP D'AGDE: ΗΜΕΡΑ 8, Η ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΖΕΥΓΑΡΙΟΥ



Όταν φθάσαμε  στην παραλία των ζευγαριών, ο YSL (αρχικά του συνοδού της) μού ζητάει να βρούμε ένα σημείο ξανά, έτσι καταλήγουμε στο φράχτη για να βλέπουμε την παραλία και τη δράση αργότερα. (ο φράχτης χωρίζει τους αμμόλοφους από την παραλία και αποτελεί συγχρόνως το όριο του εθνικού δρυμού Bagnas).

Τακτοποιούμε τα πράγματά μας και κουλουριαζόμαστε στις πετσέτες μας,
o ένας δίπλα στον άλλον, και ξεκινάμε να παρακολουθούμε τους ανθρώπους. Στις 7 η ώρα ήταν  η ώρα των «γέρων αυνανιστών» που είχαμε δει αυτό το ζευγάρι κάθε μέρα. Θα πρέπει να είχαν συμπληρώσει τα 80, καθαρά επαγγελματίες του Cap dAgde. Είχαν 2 πολυθρόνες, ομπρέλα και ακόμη ένα μικρό τραπέζι. Από τον αμοιβαίο αυνανισμό πηγαίνουν στον ατομικό και κ.ο.κ, ενώ κατά διαστήματα σχολιάζουν ό, τι συμβαίνει στην παραλία. Τρώνε φιστίκια λες και βρίσκονται στον κινηματογράφο, είναι τόσο αστείοι να τους βλέπεις  αλλά ταυτόχρονα και ευχάριστοι.

Ο
Andy (συνταξιδιώτης τους) εντοπίστηκε στις 2 το μεσημέρι. Πλέον η αναπηρία του που είχε εκδηλωθεί στο αεροπλάνο είχε περάσει, γιατί ήταν σε θέση να μετακινείται πάνω-κάτω στην παραλία για να παίρνει μάτι τα ζευγάρια που συνευρίσκονταν ή να ακολουθεί άλλα στους αμμόλοφους χωρίς την ανάγκη του αναπηρικού καροτσιού!

Μόλις καθίσαμε, αγγίζοντας και φιλώντας ο ένας τον άλλον, το ζευγάρι των Ισραηλινών ήρθε στην παρέα μας. Η γυναίκα έσκυψε και με φίλησε, πάω να τραβηχτώ αλλά με κρατάει και με φιλάει βαθιά, ανταποκρίνομαι και απολαμβάνω μια στιγμή πάθους, οι άνδρες μας φανερά δεν παραπονιούνται.

Καθόμαστε,   συζητούμε φιλικά και προτείνουν την επιστροφή του Ολλανδού λίγο αργότερα,  ανταλλάσσουμει
περισσότερα φιλιά μεταξύ μας καθώς φεύγουν. Συνεχίζουμε ικανοποιώντας ο ένας τον άλλον και σύντομα ο Ολλανδός έρχεται να μας χαιρετήσει, τα χείλη μου είναι σε ζήτηση, καθώς γονατίζει και με φιλάει. Ο Ολλανδός μοιράζεται τη φιλοσοφία του, «πρέπει να δώσεις δράση για να πάρεις δράση» και «άφησε τη χαρά να έρθει σε σένα», Οι λέξεις κλειδιά της συνομιλίας του, βγάζει το ψάθινο καπέλο του, μου χαμογελάει καθώς είμαι ξαπλωμένη γυμνή στην παραλία, βάζει το καπέλο  στο πρόσωπό μου και ψιθυρίζει ότι ποτέ δεν θα ξέρεις ότι ήμουν εγώ. Καθώς αρχίζω να αναρωτιέμαι ξαφνικά ανακαλύπτω τι εννούσε καθώς η γλώσσα του άνοιξε τα  μουνόχείλά μου  φίλησε και ρούφηξε την κλειτορίδα μου.

Ήταν τόσο καλό όσο ο YSL με κρατούσε, με την αίσθηση ενός άλλου άνδρα ανάμεσα στα πόδια μου, πριν ολοκληρώσω, σηκώθηκε, με φίλησε και έφυγε. Ξαπλωμένοι γελούσαμε πόσο σουρεαλιστική η κατάσταση γινόταν, με βεβαιότητα τετοια πράγματα σαν αυτό δεν συμβαίνουν τακτικά. Γαμιόμασταν για περισσότερο από μια ώρα, ήταν ήδη περασμένες 4, νομίζω κρίνοντας από τη δράση στην παραλία που άρχισε να ανεβαίνει. Ο YSL μου λέει να πέσω στα 4, ώστε να με μπορέσει να με γαμήσει. Καθώς αρχίζει να με πηδαέι, οι φίλοι μας επιστρέφουν.

Η γυναίκα από το Ισραήλ κάθεται μπροστά μου και ο Ολλανδός έρχεταιι να με φιλήσει, ενώ ο YSL είναι ήδη μέσα μου. Η Ισραηλινή ξαπλώνει πίσω και προσφέρει το μουνί της σε μένα και τον άνδρα της και ο Ολλανδός δίνει σκληρά καβλιά. Τραβάω μαλακία στον άνδρα της ενώ ρουφάω την κλειτορίδα της, πότε-πότε ρουφάω τον άνδρα της και τον Ολλανδό. Περισσότερα καβλιά είναι στη διάθεσή της, μερικά τα παίρνει, τραβάει μαλακία και ρουφάει 4 ή 5 απ΄αυτά. Απορρίπτω τα άλλα, δεν με ενδιαφέρουνι. Ο Ισραηλινός φθάνει κοντά στην εκσπερμάτιση και η γυναίκα του ζητάει αν μπορεί να χύσει πάνω μου, ρουφάω το καβλί του και του επιτρέπω να χύσει στο στόμα μου με μοναδικό σκοπό να μεταφέρω το σπέρμα του σταγόνα-σταγόνα στο στόμα της. Δεν το περίμενε, αλλά φανερά το ευχαριστήθηκε.

Το πλήθος γύρω μας μεγάλωνε και πολλοί ελεύθεροι άνδρες έρχονταν, οπότε αποφασίσαμε να ηρεμήσουμε και να τους επιτρέψουμε να φύγουν πριν καταστρέψουν τη διασκέδασή μας.

Μόνοι μας  πίσω ξαπλωμένοι απολαμβάνουμε την κρύα μπίρα και ανασκοπώντας τα γεγονότα της ημέρας έχω μια τέτοια επιθυμία να μείνω μόνη με το YSL, πηγαίνουμε στη θάλασσα και κολυμπούμε για λίγο, για μια φορά ακόμη μονοι μας αρχίζουμε να ικανοποιούμε ο ένας τον άλλο στο νερό. Ο YSL είναι τόσο σκληρός, ώστε μαζεύω τα πόδια μου γύρω από τη μέση του και σπρώχνει το καβλί του βαθιά μέσα μου και μου κάνει έρωτα στο νερό. Καθώς  είμαι ξαπλωμενη στο νερό, με την αίσθηση του καβλιού του μέσα μου, ο ήλιος στο γυμνό σώμα μου, ο ουρανός τόσο καθαρός, σκεπτόμουν ότι αυτή είναι μια από τις ξεχωριστές στιγμές, κάτι τόσο τέλειο να σκέφτεσαι όταν χρειάζεσαι θετική σκέψη, το κάθετί ήταν τόσο τέλειο, δεν φαινόταν ότι θα μπορούσε να είναι καλύτερο.

Βγαίνουμε από το νερό και περπατάμε γυμνοί κατά μήκος της παραλίας προς το διαμέρισμά μας καθώς ο ήλιος έδυε. Ο YSL σταμάτησε, μου κράτησε σφιχτά το χέρι, με έφερε κοντά του και κόλλησε το μάγουλό του στο δικό μου. Μου είπε αυτό που αισθανόμουν, αυτό που ήθελα να ακούσε από εκείνον
«σε αγαπω
». Μόλις έλιωσα, δεν μπόρεσα να απαντήσω, ήμουν τόσο απασχολημένη με τις σκέψεις μου και η κοιλιά μου χόρευε.

(Έχω παραλείψει κάποιες προτάσεις της Αγγλίδας που δεν βγάζουν νόημα, ούτε ενδιαφέρουν το μέσο αναγνώστη. Σημασία έχει ότι το ζευγάρι επέστρεψε ευτυχισμένο στη βάση του, άρα το ομαδικό σεξ βοήθησε στη σύσφιγξη των σχέσεών του.
Οι περισσότεροι άνθρωποι, ηδονιστές και ηδονοβλεψίες φεύγουν ευτυχισμένοι από την παραλία. Γι΄ αυτούς η
«πόλη της ακολασίας» είναι ο επίγειος παράδεισος, μακριά από τη σκληρή και αδυσώπητη πραγματικότητα της καθημερινής ζωής με τους συμβιβασμούς.
Όλες οι ερασιτεχνικές ταινίες ανεξαιρέτως δίνουν έμφαση στο συνεχές σεξ με το σύντροφό σου, όπου μπορέις και όσο μπορείς, με όλες τις προφυλάξεις βέβαια.  Έλα στο Cap d'Agde να γίνεις άλλος άνθρωπος!
Όνειρό μας είναι να γυρίσουμε και τη δική μας ταινία κάποια στιγμή με θέμα το εικοσιτετράωρο ενός ζευγαριού ηδονιστών με άφθονο σεξ και διασκέδαση. Θελουμε την Carmen  μαζί μας).




No comments:

Post a Comment