Followers

Sunday, September 30, 2012

LE GLAMOUR: Η ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...



Η Αγγλίδα φίλη μας συνεχίζει την περιγραφή μιας εξαιρετικής και αλησμόνητης βραδιάς ηδονής στο κέντρο διασκέδασης ηδονιστών «Le Glamour». Είναι, χωρίς αμφιβολία, το πιο ερεθιστικό κομμάτι της από τα δώδεκα που έχει γράψει μέχρι στιγμής. Είμαστε έτοιμοι να βγάλουμε εισιτήρια για την «πόλη της ακολασίας», να φορέσουμε τα προκλητικά ρούχα και να χαθούμε μέσα στα μυστικά δωμάτια…  Αλλά τι να κάνουμε υποχρεώσεις μας κρατούν εδώ. Λείπει και η φίλη παραγωγός από την Αμερική. Μόνο η παρουσία της στο κέντρο διασκέδασης θα ανατρέψει όλα τα δεδομένα. Τη φαντάζομαι να χορεύει προκλητικά στο στύλο… nordicus55

«Ανανεωμένοι επιστρέφουμε για περισσότερη διασκέδαση, αυτή τη φορά πηγαίνουμε στο δωμάτιο που είχαμε δει τους τύπους με την αμφίεση Harley και αποφασισμένοι να δώσουμε τη δική μας παράσταση. Ο YSL ανασηκώνει τη φούστα μου και μπαίνει μέσα μου. Είμαι μουσκεμένη, το ξέρω γιατί χόρευα και ο ιδρώτας έτρεχε στα μπούτια μου, εκείνος απομακρύνει τα υγρά μου και με φέρνει στον οργασμό. Ασυναίσθητα κλείνω τα πόδια μου, αλλά ο YSL τα ανοίγει ξανά και με δέρνει στο μουνί μου, η κίνηση αυτή με κάνει να βογγήξω. Το πλήθος έξω συγκεντρωνόταν και ο YSL άρχισε να βάζει τη γροθιά του στο μουνί μου, για τη δική μου και των άλλων ικανοποίηση. Τολμώ να πω ότι το ευχαριστήθηκε δεόντως.

Αργά μπήκε μέσα μου, αλλά μόλις έβαλε τη δυνατή γροθιά του μού εξασφάλισε γρήγορο και δυνατό χύσιμο. Ξέρει ποια γωνιά να πάρει για να χύσω τόσο δυνατά. Αισθάνομαι ότι αρχίζει να αποδίδει η τακτική του και ο
YSL μου λέει να χύσω για αυτόν. Ξέρω, τον έχω γεμίσει υγρά καθώς τρέμω από ηδονή, οι ρώγες μου είναι τόσο σκληρές από το χύσιμο.

Γυρνάμε στο δωμάτιο ψηλάφησης, αυτή τη φορά έτοιμοι για τα χέρια. Ο
YSL σηκώνει τη φούστα μου, οπότε δεν υπάρχει αμφιβολία για το τι θέλει να κάνει. Καθώς φιλιόμαστε, χέρια εμφανίζονται πάνω μου πάλι. Τεντώνομαι και χαϊδεύω το στήθος μιας γυναίκας και ύστερα τον κώλο της, ο YSL με συνοδεύει στην εξερεύνηση των άλλων. Τεντώνομαι για να πιάσω το καβλί του YSL, ξεκουμπώνει το παντελόνι του και με αφήνει να τον πάρω. Ένα άλλο καβλί μου προσφέρεται στο χέρι μου, είναι μικρό αλλά ενθουσιώδες (!) και ψιθυρίζω στον YSL «Τραβάω μαλακία σε 2 καβλιά», χαμογελώ και γελάω μέσα μου πόσο εξωφρενικό είναι το όλο σκηνικό! Εάν με είχατε ρωτήσει 6 μήνες νωρίτερα αν θα το έκανα, θα στοιχημάτιζα τη ζωή μου, ποτέ.
Πίσω του στον καναπέ γίνεται παράσταση με τέσσερις γυναίκες που φιλούν και χαϊδεύουν η μια την άλλη, ενώ τα αγόρια τους τις γαμούν δυνατά, αλλά δίπλα στον YSL είναι κάτι που μπορώ μόνο να περιγράψω σαν γαμήσι επαγγελματία πορνοηθοποιού. Ο τύπος, φανερά λάτρης του γυμναστήριου, τόσο σφικτός και μυώδης, έχει πιάσει από τη μέση την κοπέλα, και τα δυο πόδια της διπλωμένα πάνω του, κρέμονται στον αέρα, την κρατάει σφιχτά και τη γαμάει δυνατά και γρήγορα. Θόρυβοι από τον ήχο του γαμησιού, καθώς τα αρχίδια του μπαινοβγαίνουν   στον κωλο και στο μουνί της γεμίζουν το δωμάτιο. Ο τύπος γρυλλίζει και συνεχίζει να την γαμάει. Το παντελόνι είναι ακόμη κατεβασμένο στο ύψος των αστράγαλων του, κάτι που μάθαμε αργότερα ότι είναι ο «γαλλικός τρόπος». Ήταν ένα αξιόλογο θέαμα, πάντοτε σκεπτόμουν ότι θα ήταν μια πορνοπαράσταση και χωρίς ευχαρίστηση, αλλά καθώς το τρελό γαμήσι έφθανε στην κορύφωσή του, τραβήχτηκε αμέσως γρήγορα και εκτόξευσε το σπέρμα του. (Θυμίζει ζωντανή παράσταση σε πορνοθέατρο στη Δανία στις αρχές της δεκαετίας του '70).

Ο
YSL έχει μια ιδέα και μου λέει να σταθώ δίπλα στον τοίχο και αν δεν είμαι ευτυχισμένη απλά να φωνάξω το όνομά του. Βγαίνει από το δωμάτιο και ένα λεπτό αργότερα το καβλί του παρουσιάζεται σε μένα μέσα από την τρύπα. (το ρούφηγμα καβλιού μέσα από τρύπα είναι γνωστό με το όνομα «gloryhole») Αργά τον χαϊδεύω  καθώς 2 ζευγάρια παίζουν με τα βυζιά μου και χαϊδεύουν τον πισινό μου. Σκύβω και ρουφάω το καβλί του και βλέπω ότι δίπλα του άλλα ζευγάρια πηδιούνται, Μετά από λίγα λεπτά μου λέει να πάω μαζί του, υπάρχει κάτι που πρέπει να δούμε μαζί.



Καθώς βγαίνουμε από το δωμάτιο θα ακολουθήσουν περισσότερες στιγμές πορνό (λάθος όρος): μια γυναίκα στο κρεβάτι κρατούσε τον εαυτό της ανοιχτό σαν να έδινε παράσταση στο τσίρκο, τα πόδια της ήταν τόσο ανοιχτά και μακριά το ένα από το άλλο, είτε κάνει γιόγκα ή χορό, ο τύπος γλείφει το μουνί της και στιγμιαία μόλις χύνει, υποχωρεί προς τον τοίχο, κατεβάζει το φερμουάρ και αποκαλύπτει το μεγάλο του καβλί. Η γυναίκα με μια κίνηση διπλώνεται μπροστά, ξεκουμπώνει το μπουφάν της και βγάζει τα βυζιά της σε κοινή θέα, γονατίζει μπροστά του με το σηκωμένο καβλί στο στόμα της.

Ένα από τα μεγαλύτερα κρεβάτια είναι τοποθετημένο έτσι ώστε να θυμίζει σκηνικό φωτογράφησης του Τ
umblr, γυμνά σώματα και γαμήσι με τόσο διαφορετικούς τρόπους, αλλά στην άκρη του κρεβατιού κάθεται μια γυναίκα ντυμένη με λάτεξ και φοράει αστυνομικό πηλίκιο, φαίνεται ότι επιβλέπει όλη την παράσταση.

No comments:

Post a Comment