Followers

Tuesday, December 18, 2012

H KΑSSI ME ΤΟ ΜΙΚΙ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ ΤΗΣ MONSENA: ΜΕΡΟΣ Β΄



Όμως, παρ' όλες τις συστάσεις μου, λόγω υπερβολικής κατανάλωσης σλιβοβίτσα, άρχισαν τα παρατράγουδα και οι διαμαρτυρίες των γυναικών που έπρεπε να οδηγούν τα καυλιά στη σωστή τρύπα. Η Kassi, που από τη φύση της απέφευγε το ποτό, ήταν η μόνη νηφάλια και προσπαθούσε να βρει λύση. «Αν δεν μπορούν να πηδήξουν τις γυναίκες τους, φοβάμαι ότι θα κληθώ να προσφέρω τις υπηρεσίες μου».  Επτά χρόνια στη «Monsena» είχα βαρεθεί να ακούω  τα ίδια πράγματα, να συζητάω για τρύπες και να φτάσω στο σημείο να τις μαρκάρω. Θύμωσα τόσο πολύ που ήμουν έτοιμος να πάρω την Kassi και να γυρίσουμε στο διαμέρισμα.

Η Πίροσκα γκρίνιαζε, «άμα φύγετε ποιος θα με γαμήσει». Το ιδιο και η Σάντρα. Οι μικρές  μάταια προσπαθούσαν να κεντρίσουν σεξουαλικά το ενδιαφέρον των υπόλοιπων ανδρών.  «Να τους ρίξουμε στη θάλασσα μπας και συνέλθουν», πρότεινε η Μίρκα. «Αλλά πάλι είναι ικανοί να πνιγούν στα ρηχά!» Όπως στην περίπτωση του «Κόκκινου Νησιού», βρήκα τη λύση: «κορίτσια, βάλτε σλιβοβίτσα στα μουνιά σας, η μυρωδιά και μόνο θα τραβήξει το ενδιαφέρον τους». Τα κορίτσια άδειασαν τα μπουκάλια και άλειψαν σχεδόν ολόκληρο το σώμα τους με σλιβοβίτσα. Πετάγεται πάνω ο Γκάμπορ και ρωτάειι την Πίροσκα που έχει κρύψει το μπουκάλι. «Στη σπηλιά μου», φυσικά. «Μπες μέσα και προσπάθησε να το βγάλεις». Εκείνος γονάτισε και της έκανε το καλύτερο γλειφομούνι. Η Πίροσκα τελείωσε στο στόμα του τρεις φορές. Χάρη στην ιδέα μου η βραδιά κύλησε ομαλά. Τα κορίτσια πηδήχτηκαν - τρόπος του λέγειν - οι άνδρες ρούφηξαν τη σλιβοβίτσα από τις απηλιές τους  και εγώ με την Kassi ευχαριστηθήκαμε ο ένας τον άλλο. Μπαίναμε, βγαίναμε από τη θάλασσα, το μυαλό μας στο σεξ. «Έχω μια ιδέα»,της λέω, «να ερχόμαστε κάθε βράδυ στα βράχια να κάνουμε έρωτα».  Από τότε το εφαρμόζουμε στις διακοπές μας. Όταν σηκωθεί στις 2 το πρωί, με παίρνει από το χέρι και πάμε στη θάλασσα.

Η Ιρένε με την Πέτρα είχαν τρελαθεί από το πολύ χέρι. «Ιρένε, φωνάζω «έλα να κάνουμε τρίο». «Ανέβα στην πλάτη μου, τρίψε με με τα βυζιά σου». «Πέτρα, ξάπλωσε ανάσκελα, να στο βάλω». «Με έχετε ξεζουμίσει, αλλά το αξίζετε!» Η Kassi απολάμβανε το θέαμα. «Μην τραβήξεις καμια φωτογραφία και εκτεθούμε». Σε μικρή απόσταση από 'μας, άλλα ζευγάρια πηδιόντουσαν. Αναστεναγμοί, βογγητά και άναρθρες κραυγές ηδονής χαλούσαν την ήρεμη βραδιά. Αφού δεν βλέπαμε τη μύτη μας στο βαθούλωμα, καταφύγαμε στην τσιμεντένια εξέδρα και πηδηχτήκαμε όπως μπορούσαμε. Τα κορίτσια γονάτισαν και ανεβήκαμε πάνω τους. Τώρα πόσοι από  ’μας ήταν εύστοχοι, είναι άλλη ιστορία.

Κατά τις 4 το πρωί, αποκαμωμένοι, επιστρέψαμε στα διαμερίσματά μας και συνεχίσαμε το πήδημα μέχρι τελικής πτώσης. Η Ιρένε με την Πέτρα κοιμήθηκαν στο δικό μας διαμέρισμα. άλλωστε ήταν πολύ αργά να επιστρέψουν  μόνες τους στην πόλη. Φοβόντουσαν μη τις γαμήσουν άγνωστοι στο δρόμο!

Μπήκαμε στο στενό μπάνιο, στριμωχτήκαμε και τριφτήκαμε όλοι μαζί. Το ζεστό νερό έπεφτε στα σώματά μας, το ίδιο και τα χέρια μας, χουφτώναμε όποια βρίσκαμε μπροστά μας. Η Kassi, οπαδός του ομαδικού μπάνιου, είχε κολλήσει σαν βδέλλα πάνω μου και με χούφτωνε. Για να είμαι ειλικρινής, αισθανόμουν αρκετά χέρια να με αγγίζουν. Η Πετρα μάνοιξε τη σπηλιά της και τελείωσε στο πρόσωπό μου. Μύριζε σλιβοβίτσα. «Έχω καυλώσει τόσο που δεν προλαβαίνω να πάω στην τουαλέτα». Και να ήθελε δεν μπορούσε να βγεί. «Δεν πειράζει, χύσε μας εδώ, να γευθούμε τους χυμούς σου!» « Ιρένε, τι γίνεται η σπηλιά σου;» «Δεν μπήκαν αρκετά καυλιά μέσα της το βράδυ». «Σκύψε να δεις». Έσκυψα και της φίλησα την κλειτορίδα της.

Χρειαζόμασταν λίγες ώρες ύπνου πριν το φιλικό gangbang στο Lim Bay.


No comments:

Post a Comment