Followers

Friday, January 25, 2013

TO EΡΩΤΕΥΜΕΝΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΙΚΟ GANG BANG: ΜΕΡΟΣ Γ΄

Από την πρώτη στιγμή που βγήκαμε στην παραλία, με τη λεπτή άσπρη άμμο, ήμασταν σε επιφυλακή. Οι γυναίκες είχαν καταναλώσει ποσότητα σλιβοβίτσα και φώναζαν «πηδήξτε μας εδώ και τώρα». Οι φωνές τους χαλούσαν την ηρεμία του τοπίου. Μάς την έπεφταν απ΄όλες τις πλευρές, μάς προκαλούσαν -άλλο που δεν θέλαμε μεταξύ μας- άνοιγαν τα ροδοπέταλά τους ή έδειχναν τον πισινό τους, οι κινήσεις τους κόλαζαν και άγιους!


Η Kassi προσπαθούσε να συγκρατηθεί. Ήταν νηφάλια - σπανίως έπινε- αλλά επηρεασμένη από το γενικό κλίμα που επικρατούσε στην παραλία, με κυνηγούσε. Η ιδέα μου να σχηματίσουμε ανθρώπινα σάντουιτς δεν βοήθησε, γιατί, εκεί που σχηματίζαμε τετράδες, κάποια αγριεμένη έμπαινε ανάμεσά σας και χαλούσε το σχεδιασμό. Είχαμε βάλει καυλοδαχτυλίδια, αλλά και πάλι δεν προφταίναμε να ικανοποιήσουμε γτις κυρίες.


Κάποια στιγμή ξάπλωσα να ηρεμήσω στην ακρη της παραλίας, έκλεισα τα μάτια μου για λίγο, αλλά άκουγα τις κραυγές τους.
«Κορίτσια, πάμε να τον καβαλήσουμε!» «Είναι μόνος, διαθέσιμος και ανήμπορος». Η Πίροσκα με τη Σάντρα ήρθαν δίπλα μου και μού την έπεσαν. «Σάντρα, κλείσε το στόμα του με το μουνί σου και εγώ θα τον πιπώσω.» Έχασα το φώς μου. «Γαμημένη, Σάντρα, κοντεύω να πάθω ασφυξία!» Αυτή είχε σκύψει και έγλειφε τις ρώγες της Πίροσκα. Κανονικό τρίο, Η Πιροσκα συνέχισε να πιπώνει μέχρι που με τελέιωσε στο στόμα της. Μετά έβγαλε το σπέρμα και το μοιράστηκε με τη Σάντρα. με φίλησαν, με έγλειψαν παντού και έτρεξαν να πάρουν μέρος στο ομαδικό gang bang με τις μικρες και την παρέα τους.


Σηκώθηκα, μαλλον παραπατούσα, έπεσα στη θάλασσα να πλυθώ, οταν ακούω την Πέτρα.
«Μίκι, δεν μεν πήδηξες σήμερα». Βουτάει και μού κάνει υποβρύχια πίπα. Ύστερα έβαλε τα πόδια της στον ώμο μου και στα ρηχά παρθήκαμε. Είχαμε μετατρέψει το εθνικό πάρκο σε χώρο ακολασίας, αλλά το ευχαριστιόμαστε. Οι ρώγες της είχαν σκληρύνει και το μουνάκι της έσταζε σλιβοβίτσα. Ενώσαμε τα σώματά μας για μερικά λεπτά, μείναμε ακίνητοι και απολαύσαμε αμοιβαίο μασάζ σώματος. «Τη βρίσκω στη θάλασσα, μου αρέσει να με πηδούν στη Φύση!» «Και εμένα να γαμώ τέτοια δροσερά μουνάκια», της απαντώ.


Πιο κάτω η Κassi προσπαθούσε να οργανώσει το ανοργάνωτο gang bang.
«Μωρέ να βράσω τους swingers!» «Πηδιέστε άναρχα και οι τρύπες σας καταπονούνται!» «Kassi, άσε τις υποδείξεις και έλα μαζί μας. «Που είναι ο Μίκι; «Τον έχει στριμώξει η Πέτρα πιο κάτω και του κάνει μασάζ σώματος».


No comments:

Post a Comment