Followers

Monday, October 15, 2012

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ (1)

Μέσα στις επόμενες ημέρες θα υποβάλω εγγράφως την παραίτησή μου στη Διεθνή Ομοσπονδία Γυμνιστών (ΙΝF-FNI) ως αντιπρόσωπος της τελευταίας στην Ελλάδα από το 1996. Με βαριά πραγματικά καρδιά κατέληξα σ’ αυτήν την απόφαση, επειδή προωθώ έναν εναλλακτικό τρόπο ζωής (the lifestyle), ο οποίος αντίκειται στις αρχές και τη φιλοσοφία του κινήματος. Η αποδοχή ή μη της παραίτησής μου εξαρτάται από την εκτελεστική ή την κεντρική επιτροπή της Ομοσπονδίας, πιστεύω, πριν το τέλος του 2012. Θα συνεχίσω να παρέχω τις υπηρεσίες μου ατύπως μέχρις ότου βρεθεί αντικαταστάτης.

Απέκτησα το δελτίο μέλους της Διεθνούς Ομοσπονδίας Γυμνιστών το 1976 και προώθησα τις θέσεις της τόσο στην Ελλάδα όσο και στον υπόλοιπο κόσμο. Διετέλεσα μέλος της Επιτροπής Μελλοντικών Επιλογών για την περίοδο 1985-1986, υποψήφιος αντιπρόεδρος στο 21ο Παγκόσμιο Συνέδριο της Ομοσπονδίας το 1988, αντεπιστέλλον μέλος της με το «Κέντρο Γυμνισμού Ανατολικής Ευρώπης» από το 1989, εκδότης του περιοδικού γυμνιστών «
Napora/Zegar Sloneczny» (1989-1995) και συμπαραγωγός δυο βιντεοταινιών με θέμα τα ουγγρικά κέντρα παραθερισμού γυμνιστών και τις σημαντικότερες παραλίες (1992-1994). Από το 2004 δεν μετέχω ενεργά στις εκδηλώσεις γυμνιστών στην Ευρώπη λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας. Το τελευταίο ταξίδι μου πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο 2004 στην Κροατία.

Όπως ανέφερα παραπάνω, ήμουν σοβαρά προβληματισμένος με την πορεία του γυμνιστικού κινήματος, τις διασπαστικές κινήσεις ορισμένων κύκλων, την αντιπαλότητα και την αδυναμία υιοθέτησης κοινής και αποτελεσματικής πολιτικής έναντι των νέων τάσεων στην κοινωνία. Καθοριστικό ρόλο έπαιξε η σύντροφός μου,
Kassi, που διείδε εγκαίρως τη στροφή της νεότερης γενιάς προς τις ελεύθερες ακτές γυμνιστών με άφθονο παιχνίδι. Ο κόσμος είχε αρχίσει να αλλάζει και να απολαμβάνει την ερωτική διασκέδαση σε ανοικτούς χώρους. Ειδικά την τελευταία τετραετία, μετά την αποχώρηση της Αμερικανικής Ομοσπονδίας Γυμνιστών (ΑΑΝR) το 2010, το κλείσιμο της «Διεθνούς Γυμνιστικής Βιβλιοθήκης» και του γραφείου επικοινωνίας στην Αμβέρσα του Βελγίου, προέβλεψα συρρίκνωση του οργανωμένου κινήματος, δυσκαμψία στη λήψη αποφάσεων, αδυναμία συνολικής πολιτικής. Αντί ανοίγματος στην κοινωνία με εποικοδομητικό διάλογο με τις διαφορετικές τάσεις, επικράτησε η αντίληψη των διαγραφών εθνικών ομοσπονδιών και συλλόγων, με το αιτιολογικό ότι προωθούσαν την ανταλλαγή συντρόφων.

Το ίδιο διάστημα αντιμετώπισα σοβαρά προβλήματα υγείας που με υποχρέωσαν να παραμείνω στο παρασκήνιο. Η κατάσταση επιδεινώθηκε το 2011, αλλά ευτυχώς ύστερα από δυο εγχειρήσεις ανέκτησα τις δυνάμεις μου.
 
Ακολουθώντας τη συμβουλή της Κ
assi που μού  στάθηκε όλα αυτά τα χρόνια, ανοίγω νέα σελίδα στη ζωή μου, αναλαμβάνοντας στο ακέραιο τις ευθύνες που μού αναλογούν από την ξαφνική αλλαγή στάσης μου.

Τα ιστολόγια της Βιβλιοθήκης Γυμνισμού (13 συνολικά) δεν καταργούνται, παραμένουν ενεργά και ανανεώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.   Η απρόσκοπτη λειτουργία τους οφείλεται στους εκατοντάδες αναγνώστες απ’ όλον τον κόσμο, που εκδηλώνουν με κάθε τρόπο την υποστήριξή τους.

Τώρα όμως θα δώσω προτεραιότητα στο ειδικό τμήμα της Βιβλιοθήκης Γυμνισμού, που ασχολείται με τη λογοκρισία, την πορνογραφία και τη σεξουαλική επανάσταση. Ο εμπλουτισμός της με βιβλία, περιοδικά, ταινίες και φωτογραφικό υλικό των δεκαετιών 60 και 70 είναι πρωταρχικός σκοπός μου. Με αυτήν την ευκαιρία ευχαριστώ δημόσια συνάδελφο από τη Βόρειο Ελλάδα για τις ταινίες ηδονιστών που μου έστειλε, καθώς και για τα αποκόμματα Τύπου που θα μού στείλει.

No comments:

Post a Comment