Followers

Tuesday, October 23, 2012

TO TEΛΕΥΤΑΙΟ GANGBANG ΣΤΗ «MONSENA»




Έφθασε η πολυπόθητη μέρα συνάντησης με τα κορίτσια για το τελευταίο ομαδικό gangbang στην «Monsena». Ξύπνησα γύρω στις 5 το πρωί, έκανα ντους και ετοιμάστηκα. Βγήκα έξω και περπάτησα μέχρι το «εστιατόριο του βουνού». Οι πρώτοι εργαζόμενοι μόλις είχαν φθάσει με το λεωφορείο της γραμμής. Μαγείρισσες, καθαρίστριες, γενικών καθηκόντων και διοικητικοί, από το Rovinj, έτοιμες να αναλάβουν υπηρεσία.

Η ακτή ήταν άδεια. Οι αγώνες θα ξεκινούσαν μετά τις 8.30, αλλά, μεταξύ μας, δεν ενδιαφερόμουν να τους παρακολουθήσω. Ο νους μου βρισκόταν στη συνάντηση που είχε προγραμματιστεί για τις 8.00 σε σημείο εντελώς απομακρυσμένο και προστατευμένο από τον αέρα. Οι ηδονιστές είναι διακριτικοί, παρά τα περί αντιθέτου λεγόμενα ορισμένων κύκλων.

Πήρα την τσάντα μου, μια πετσέτα, εμφιαλωμένο νερό, αντιηλιακό, προφυλακτικά, κρέμα και μικροδωράκια για τα κορίτσια.

Βρήκα  το σημείο συνάντησης, ένα φυσικό βαθούλωμα, αρκετά μακριά από την πισίνα, αλλά με εξαιρετική θέα. Γνώρισμα των ηδονιστών. Κάνουμε ό,τι κάνουμε, αλλά θέλουμε και θέα! Κάθησα και περίμενα. Σε λίγο, απορροφημένος από το μαγευτικό τοπίο, αισθάνθηκα το άγγιγμα της Σλάβιτσα και της Μαρίας. Με φίλησαν τρυφερά και με αγκάλιασαν. «Μάς έλειψες», μού είπαν. «Μαρία, τι έγινε προχθές;», τη ρώτησα. «Έμαθα για την αναζήτησή σου». «Άστα, Μίκι, μού την έπεσε ένα μουνί σε μπαρ εκείνο το βράδυ, δεν μπόρεσα να αντισταθώ και καταλήξαμε στο κρεβάτι». «Με ξετίναξε στο γλείψιμο». «Μετά πήγαμε σε πάρτι με παγωτό-μουνί». «Με έβαλε στο βαρελάκι με την παγωμένη κρέμα». «Κόντεψα να λιποθυμήσω». «Τέτοιο γλείψιμο χρόνια είχα να ζήσω». «Πέρασες καλά, με λίγα λόγια». «Ναι, αλλά τίποτε δεν συγκρίνεται με 'σας». «Γνωριζόμαστε πολύ λίγο, αλλά αισθάνομαι υπέροχα μαζί σας». Την χάιδεψα τρυφερά. Είδα τότε την ανθρώπινη πλευρά των ηδονιστών. Η Μαρία βούρκωσε, μού έπιασε το χέρι και μού είπε «Μίκι, θα μού λείψεις» «Δυστυχώς και σε εμένα θα λείψετε». «Αλλά όλα τα ωραία πράγματα έχουν ένα τέλος».

«Ξέρετε είμαι δεμένος με το μέρος. Έρχομαι σχεδόν δέκα χρόνια και κάθε χρόνο δένομαι περισσότερο μαζί του». Καθώς μιλούσαμε εμφανίζεται ένας νεαρός γύρω στα 30, γνωστός της Σλάβιτσα. «Σκέφτηκα να καλέσω ενισχύσεις». «Από εδώ ο Μίρκο, φίλος απ΄τα παλιά». Με χαιρέτησε και κάθισε δίπλα μας. «Η Ροζάλια, τι έγινε;» «Μπορεί να έρθει κι αυτή». «Σήμερα δεν εργάζεται». Νάσου και η Ροζάλια, Πετάει τα ρούχα της και αφήνει το θεσπέσιο κορμί της να φανεί. «Κούκλα μου, πώς είσαι;» Σκύβει, με αγκαλιάζει. «Ήρθα για παιχνίδι, πολύ παιχνίδι, χωρίς τούρτα αυτή τη φορά». «Θέλω να γαμηθώ άγρια από όλες τις τρύπες, να αισθανθώ τα καυλιά μέσα μου, να χύσω...».  «Περίμενε, Ροζάλια, εμείς δεν θα γαμηθούμε, γιατί ήρθαμε εδώ σήμερα;». Της πιάνει το ξυρισμένο μουνί της. «Αμάν έχυσες κιόλας!» «Στον ύπνο σου το έβλεπες!»

Φουσκώσαμε τα στρώματα, ξαπλώσαμε πάνω και η Σλάβιτσα, η αρχηγός της παρέας, ανέλαβε δράση. Ενισχυμένο αντιηλιακό στην πλάτη του καθένα μας και μετά περπάτημα με τα δάχτυλα των ποδιών της. «Δεν πιστεύω να χύσετε από τώρα». «Βλέπω τα κωλαράκια σας και μού έρχεται επιθυμία να βάλω δάχτυλο!»


Η περίπτωσή της ήταν το κάτι άλλο. Μού έβαλε κρέμα, με έτριψε και με τα πόδια της περπατούσε πάνω-κάτω. «Θα σου φτιάξω ένα σάντουιτς που θα το θυμάσαι για πολύ καιρό». «Έχω φέρει μαζί μου τα υλικά». Η αθεόφοβη είχε αγοράσει λουκανικάκια από την αγορά και τα είχε ψήσει στο σπίτι. «Θα τα βάλουμε στα μουνιά μας και θα τα τραβήξετε έξω με τη γλώσσα σας»!


Εκείνη τη στιγμή μάς πλησιάζει ένα ζευγάρι, η Ζέλικα και ο Σλόμπο, στην ηλικία μας. «Να κάτσουμε δίπλα σας», ρώτησαν ευγενικά. «Ακούσαμε για gangbang και ο Σλόμπο θέλει να πάρουμε μέρος!». Η Ζέλικα ήταν μελαχρινή, με μακριά μαλλιά, κανονικό στήθος και σοκολατένιο αποτριχωμένο μουνί,  Ο Σλόμπο κι αυτός ξυρισμένος και γεροδεμένος. Τρεις άνδρες με τέσσερις γυναίκες, καλός συνδυασμός, σκέφτηκα. Βγαίνει το πρόγραμμα!

Η Σλάβιτσα πλησίασε τη Ζέλικα και την έγλειψε στο μουνί. «Εγκρίνεται», είπε. «Είμαι υπεύθυνη για την εκδήλωση και πρέπει να δοκιμάσω τα φαγητά!». Η Ζέλικα γέλασε με την καρδιά της. Ο Σλόμπο μιλούσε με τη Μαρία, η Ροζάλια συνεχώς χαϊδευόταν μπροστά μας. Αυτή μόνο το γαμήσι είχε στο μυαλό της!


Ανοίξαμε τις ομπρέλες και ετοιμαστήκαμε για το τελευταίο, για μένα, gangbang. Ta καυλιά σε παράταξη, έτοιμα για δράση. Οι κοπέλες γονάτισαν και τα πήραν στο στόμα τους. Η Ροζάλια δεν χόρταινε. «Δώστε μου καυλί και πάρτε μου την ψυχή!». Η Σλάβιτσα συντόνιζε τις κινήσεις. «Φτάνει το γλείψιμο, ξαπλώστε όλοι κάτω!» Πήρε τα λουκανικάκια και έβαλε από ένα στο μουνί κάθε κοπέλας, αφήνοντας την άκρη να φαίνεται. Τα κορίτσια τρελάθηκαν από την ηδονή. «Τώρα, κύριοι, τραβήξτε τα έξω, χωρίς να χρησιμοποιήσετε τα χέρια σας». Ξαπλώσαμε, τα κορίτσια είχαν ανοίξει τα πόδια τους για να βοηθήσουν. Εγώ είχα επιλέξει τη Ροζάλια. Το μουνί της έκαιγε. «Μίκι, μη το βγάλεις ακόμα, περίμενε να καυλώσω κι άλλο». Το τράβηξα σιγά-σιγά και το έβαλα στο στόμα της. Το έγλειψε και το δάγκωσε!

Η Μαρία έσκουζε πιο κάτω. «Τι να το κάνω το λουκάνικο» «Θέλω κάτι πιο δυνατό». «Γαμήστε με εδώ και τώρα, αλλιώς δεν ξέρω τι θα γίνει». «Θα βάλω πλαστικό όργανο και θα σας γαμήσω εγώ!» Η Ροζάλια απάντησε, «βάλε τον και πήδα με, μωρή». Η κατάσταση αγρίεψε. Η Σλάβιτσα παρενέβη. «Τι το θέλεις τον πλαστικό, έχουμε ζωντανούς εδώ». «Μη στενοχωριέστε». «Δεν φεύγουμε». «Ήρθαμε να περάσουμε καλά, να γαμηθούμε και θα γαμηθούμε». «Όποιος βιάζεται σκοντάφτει». «Έχουμε τουλάχιστο δυο ώρες στη διάθεσή μας»

Κοίταξα δεξιά-αριστερά, ερημιά. Που και που κανένα τουριστικό πλοιάριο με εκδρομείς περνούσε στα ανοιχτά, με κατεύθυνση το θαλάσσιο πάρκο του
Limfiord. Eκεί και αν δεν έχει υπέροχα σημεία για gangbang.

«Τώρα είναι η ώρα του σάντουιτς, του πραγματικού», είπε η Σλάβιτσα. «Μίκι πρώτος, Μαρία δεύτερη, Μίρκο τρίτος, Ροζάλια τέταρτη, Σλόμπο, πέμπτος, Ζέλικα έκτη και εγώ τελευταία στην πυραμίδα». «Θα σκάσουμε», απάντησα. «Μη φοβάσαι». «Θα το κάνουμε πλάγια». «Κολλήστε ο ένας πάνω στον άλλο». Βλέπαμε αντικριστά ο ένας τον άλλο, ώστε να βάζουμε χέρι στα γεννητικά όργανα του άλλου. Τα χέρια μας δούλευαν ασταμάτητα, τα δάχτυλα μπσινόβγαιναν στα μουνιά και τα κορίτσια κρατούσαν σφιχτά και έπαιζαν αργά τα καυλιά μας. Η Σλάβιτσα έλεγχε την κατάσταση και διόρθωνε τα μικροπροβλήματα. Έμοιαζε με διευθυντή ορχήστρας που συντόνιζε τα όργανα. «Ξεκινήστε τώρα το γαμήσι!» «Μίκι, το αριστερό χέρι σου βάλτο μέσα μου, σήμερα θέλω χέρι στο μουνί μου». «Θα σου βάλω δάχτυλο πίσω», με έβαλε στη μέση. από τη μια η Μαρία τον έπαιζε και από την άλλη η Σλάβιτσα έκανε το καθιερωμένο μασάζ, έσκυψε, με φίλησε και μου ψιθύρισε «Θα μού λείψει το κωλαράκι σου». Επιασα τις ρώγες της. Είχαν σκληρύνει.  «Μαρία, φέρε τη σλιβοβίτσα και ρίξε μερικές σταγόνες στα βυζιά μου. Η Μαρία ανταποκρίθηκε. Μετά μού έδωσε τις ρώγες της στο στόμα. «Δεν έχω πια γάλα να σε τα
ΐσω, είμαι μεγάλη, αλλά και η σλιβοβίτσα είναι καλή!»

Κάποια; στιγμή ακούγεται μια φωνή από το βάθος. Ένα ζευγάρι περπατούσε και έπεσε πάνω μας. «Τι γίνεται εδώ», είπε ο άνδρας. «Τι θέλεις να γίνεται, πρωινό γαμήσι», απάντησε η γυναίκα του. «Θέλεις να στον πάρω πίπα;» Εκείνος, φανερά καυλωμένος, δεν αντιστάθηκε. Η Σλάβιτσα σήκωσε το κεφάλι της. «Κοπιάστε, μη μένετε μόνοι». Ήρθαν κοντά μας και συστήθηκαν. «Γιόζιπα και Μάρκο τα ονόματά μας, χαιρόμαστε πολύ!» Η Ροζάλια δεν κρατήθηκε, λέει στον τύπο ότι έχει ωραίο καυλί και τον παίρνει στο στόμα της. Η γυναίκα του ξεκαρδίστηκε. «Το πρωί του είπα να με γαμήσει και  δεν ήθελε, τώρα του σηκώθηκε!» Ο πισινός της ήταν θεϊκός. Στρογγυλά κωλομάγουλα, αποτριχωμέα και μαυρισμένα. Η Σλάβιτσα τα φίλησε. «Δεν μπορώ να αρνηθώ ένα φιλί στα υπέροχα αυτά κωλομάγουλα», της είπε. «Μόνο που τα κωλομάγουλα χρειάζονται εργαλείο», απάντησε η Γιόζιπα. «Εχουμε πολλά εδώ διαθέσιμα».

Κάναμε διάλειμμα να ανασυνταχθούμε. Πήγαμε στη θάλασσα να πλυθούμε και μετά συνεχίσαμε το πήδημα. Όλοι μας ήμασταν ευχαριστημένοι. το καλό, μόλις λερωνόμασταν από τα υγρά, πλενόμασταν στη θάλασσα. Ήπιαμε σλιβοβίτσα και ευχηθήκαμε τα καλύτερα σε όλους. Το gangbang μάς είχε φέρει πιο κοντά. Το κορμί της Σλάβιτσα μύριζε αλκοόλ!

Η έκπληξη είχε μείνει για το τέλος. Η Ροζάλια είχε αγοράσει ένα μικρό κέικ για την περίσταση. Το έβγαλε από την τσάντα της. «Θα χύσετε πάνω του και μετά θα το μοιραστούμε». «Κορίτσια, ετοιμάστε τους». Τα καυλιά σε παράταξη μάχης. Τα έγλειψαν, τα έπαιξαν και μάς έφεραν σε οργασμό. Τελειώσαμε πάνω στο κέικ που απέκτησε πρωτότυπη γαρνιτούρα! Μετά το έκοψε και μοίρασε τα κομμάτια σε όλους μας. Η Ζέλικα δεν ήταν ικανοποιημένη. «Θέλω σπέρμα και στον καφέ μου». Άνοιξε το θερμός της. «Χύστε και εδώ». Χύσαμε.  «Καφές Μο
nsena με φρέσκια κρέμα», χαμογέλασε και ρούφηξε.

Κατά τις δέκα το πρωί εξαντλημένοι ξαπλώσαμε στα στρώματα, αλλά που να ηρεμήσουμε. τα στρώματα ήταν βρεγμένα από τα υγρά μας. Η Σλάβιτσα είχε μια ιδέα: είναι η ώρα του δεκατιανού. Τα κορίτσια ξάπλωσαν ανάσκελα και στόλισε τα βυζιά τους  με λουκανικάκια, μικρά ψωμάκια και ό,τι άλλο είχε στην τσάντα της. Ζωντανό σάντουιτς. Οι ρώγες και τα μουνιά τους είχαν αλειφτεί με κρέμα. «Αυτό είναι το σάντουιτς-μουνί», είπε «Κοστίζει 40
kuna» (το εθνικό νόμισμα της Κροατίας). «Δεν θα το βρείτε πουθενά!». Αρχίσαμε να τρώμε μέχρι που καθαρίσαμε τα κορίτσια. Αισθάνθηκα τη Μαρία να χύνει στο πρόσωπό μου. Χαρούμενη, μού λέει «Μίκι, τώρα πίνεις σλιβοβίτσα δικής μου παραγωγής!» Ύστερα σηκώθηκε η Ζέλικα και έχυσε πάνω μου. Τέτοιο μουνοποτό δεν είχα πιει στη ζωή μου. Η Σλάβιτσα πήρε ένα ποτήρι, έχυσε μέσα του, ανακάτεψε το περιεχόμενο και το ήπιε! Ο Σλόμπο πιπιλούσε τα δάχτυλα της γυναίκας του. Η Γιόζιπα με το Μάρκο πηδιόντουσαν δίπλα μας. Η Ροζάλια την έπεσε στο Μίρκο και του έπαιξε το καυλί του με τα πόδια της! Η Σλάβιτσα που μού είχε αδυναμία έτριβε τα κωλομάγουλά της στο καυλί μου. «Μίκι, θα σε ξεζουμίσω, δεν θα αφήσω ίχνος σπέρματος για άλλη γυναίκα». Μετά ανέβηκε πάνω μου, κάθησε κοντά στο πρόσωπό μου, άνοιξε τα μουνόχειλά της διάπλατα και της έτριψα την κλειτορίδα της. «Φάτο, τέτοιο ροδαλό μουνάκι που θα βρεις αλλού!» Η ίδια, εκστασιασμένη, φιλούσε με πάθος στο στόμα τη Ροζάλια. Ο Μίρκο την πήρε από πίσω. Η Σλάβιτσα φώναζε δυνατά «Γαμήστε με, μη σταματάτε, έχω ανάγκη κι από άλλα καυλιά μέσα μου!» Η Μαρία εκνευρίστηκε και της απάντησε «Σλάβι, άσε και κανένα για 'μας». Άντε να βρεις ελεύθερο καυλί στην παραλία. Μύριζα από την κορφή ώς τα νύχια. Η Σλάβιτσα τελείωνε μόνο πάνω μου. «Παίρνω την εκδίκησή μου από το πάρτι της Ροζάλια». Σηκώνομαι, πηγαίνω στη θάλασσα να πλυθώ. Η Σλάβιτσα από πίσω. Στέκεται στην άκρη της προβλήτας. Μόλις με είδε να ανεβαίνω, με πλησίασε και ξανάχυσε πάνω μου. Την πιάνω αγκαλιά και την κατεβάζω στη θάλασσα. Το κορμί της έτρεμε, σπαρταρούσε από την ηδονή. Τριφτήκαμε, γλειφτήκαμε, παίξαμε. Όταν έχυσε πάλι, τουλάχιστο ήμασταν μέσα στο νερό. Οι άλλοι είχαν πάθει την πλάκα τους. Η Μαρία ήρθε στην άκρη της προβλήτας με τη σλιβοβίτσα. «Βάλε το μπουκάλι στο μουνί της να σταματήσει να χύνει!»  «Άντε γαμηθείτε», φωνάζει η Σλάβιτσα. «Γιατί, δεν γαμιόμαστε τόση ώρα;», απαντά η Ροζάλια που παρακολουθούσε τη σκηνή. Η Γιόζιπα συμπλήρωσε «πάψτε να πίνετε σλιβοβίτσα!» Ξέφυγα από τα σαγόνια του καρχαρία. Θα με έτρωγε ζωντανό!  Έτρεξε από πίσω μου, με αγκάλιασε και ξαπλώσαμε μαζί στο στρώμα. Για κανένα μισάωρο ηρέμησε. Την κρατούσα σφιχτά στην αγκαλιά μου σαν μωρό παιδί. Μού ζήτησε συγγνώμη. Είχε παρασυρθεί. Ακούμπησα το δάχτυλό μου στα χείλη της. «Απλά, εγώ δεν είμαι συνηθισμένος», της εξήγησα. Βρήκα ένα άλλο μπουκάλι σλιβοβίτσα. Το άνοιξα και το έχυσα στο καυτό κορμί της.  Η Σλάβι άνοιξε τα πόδια της διάπλατα και η Μαρία ανέλαβε να τη σκουπίσει με τη γλώσσα της. Η Ροζάλια έγλειψε τις ρώγες της και η Ζέλικα έκανε μασάζ στα κωλομάγουλά της».    «Κάνω κέφι να σε χύνω, Μίκι».  Μύριζα από πάνω ώς κάτω».

Όταν ηρέμησε, έφθασε η ώρα του αποχαιρετισμού. Αγκαλιαστήκαμε, φιληθήκαμε και ευχηθήκαμε καλή τύχη ο ένας στον άλλον. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία για όλους μας. Έβγαλα τα μικροδωράκια. Η Σλάβιτσα και η Μαρία συγκινήθηκαν. Δυο εθισμένες ηδονίστριες δάκρυσαν. Με πήραν κατά μέρος. «Μην κλαίτε, δεν θέλω τέτοια». «Περάσαμε καλά τις λίγες μέρες που γνωριζόμαστε». «Με κάνατε ευτυχισμένο, μου δείξατε την άλλη πλευρά της ζωής». «Μίκι, θα μάς λείψεις». «Ξέρεις ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας;». «Ότι επικοινωνούσαμε μέσα από το γαμήσι!» «Μέσα από το γαμήσι σε νοιώθαμε κοντά μας». Τους φίλησα τα χέρια και τις χάιδεψα στα μάγουλα. «Πραγματικά θα μου λείψετε». «Πρόσεχε τον κάτω Μίκι». «Μη το δίνεις όπου κι όπου!» συμπλήρωσε η Σλάβιτσα. Με συνόδευσαν μέχρι το διαμέρισμα. Φανερά συγκινημένες και δακρυσμένες, με αποχαιρέτησαν και έφυγαν να συναντήσουν τους υπόλοιπους.

Τώρα, που γράφω αυτές τις γραμμές, αισθάνομαι ευγνωμοσύνη προς τα κορίτσια, όχι τόσο για τις στιγμές που περάσαμε, αλλά με τον τρόπο που με αντιμετώπισαν, ένα ξένο και άγνωστο, άνθρωπο γι' αυτές. Σε λίγο ήρθε η Ροζάλια στο διαμέρισμα. Είχε αγοράσει ένα μικρό αναμνηστικό από το
Rovinj. «Μού διοργάνωσες ένα φανταστικό πάρτι, πάρτο αυτό σαν ενθύμιο»,  είπε και με φίλησε. «Ροζάλια, πάλι υγρή είσαι!» Της έβαλα τα δάχτυλα στο μουνί της, αναστέναξε από την ηδονή και τελείωσε αμέσως. Μού τράβηξε  τα δάχτυλα στο στόμα της και τα πιπίλισε. Τι να κάνω. Πηδηχτήκαμε στα όρθια για τελευταία φορά. «Ροζάλια, νάσαι ευτυχισμένη, μού το υπόσχεσαι;» «Ναι, θα προσπαθήσω!» «Θα σε δω το καλοκαίρι πάλι». Δεν ξαναγύρισα, αρρώστησα και έμεινα με την ανάμνηση...

Έβγαλα στην επιφάνεια την άλλη πλευρά μου, αυτή που κρατούσα κρυμμένη χρόνια και δεν ήθελα να παραδεχτώ. Το ομαδικό gangbang είχε τελικά ευεργετική επίδραση πάνω μου! Βγήκα από το καβούκι μου και ακολούθησα από τότε την καρδιά μου. Νέες, πρωτόγνωρες εμπειρίες, με άτομα που γνώριζα στα κέντρα παραθερισμού γυμνιστών, με τις κατάλληλες προφυλάξεις. Αυτό όμως δεν με εμπόδισε να έχω σταθερή σχέση με τον άνθρωπο που είμαι χρόνια μαζί. Η ανταλλαγή συντρόφων ήταν κοινή απόφαση και μάς έκανε καλό, δυνάμωσε τη σχέση μας. Η περιπέτεια της υγείας μου με άλλαξε εντελώς. Είδα τη ζωή από άλλη σκοπιά. Αναθεώρησα τη φιλοσοφία μου. Η μονογαμική σχέση δεν ταιριάζει πια σε κανέναν από 'μας.

Οι αναγνώστες θα παρατηρήσουν διαφορές με τα  όσα συμβαίνουν στο
Cap dAgde. Καλώς ή κακώς, στην «Monsena» επικοινωνούσες μέσα από το γαμήσι! Πηδιόσουνα με τα ίδια άτομα γιατί ήθελες, την έβρισκες, γιατί αισθανόσουν κάτι. Δεν μιλάω για σχέση, αλλά η αντίδραση των κοριτσιών  ήταν μοναδική. Η Σλάβιτσα κανόνιζε τα πάντα. Ήθελε να διευθύνει την ορχήστρα. Έδινε τον καλύτερο εαυτό της και περίμενε την αντίστοιχη περιποίηση.




No comments:

Post a Comment