Followers

Wednesday, October 24, 2012

Η AΡΧΙΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΜΕ ΛΕΥΚΟΥΣ ΧΙΤΩΝΕΣ ΣΕ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΗ ΤΕΛΕΤΗ ΜΕ ΑΦΘΟΝΟ ΣΕΞ!



Kυριακή πρωί, τελευταία ημέρα παραμονής στη «Monsena». Σηκώθηκα πρωί και πήγα στην υποδοχή να πληρώσω. Η κοπέλα μού έδωσε ένα σημείωμα στα Αγγλικά. Το σημείωμα το είχε αφήσει μια κυρία, μου εξήγησε η υπάλληλος. Με ρώτησε αν είστε ακόμη εδώ και της απάντησα καταφατικά. Το άνοιξα και διάβασα  έκπληκτος «Πρόσκληση στο Μίκι από την αρχιέρεια σε παγανιστική γιορτή στο γνωστό μέρος».

Ξαφνιάστηκα, αναρωτιόμουνα αν βρισκόμουν σε κέντρο γυμνιστών ή σε χώρο λατρείας Δρυίδων. Τέλος πάντων αποφάσισα  να δω τι γίνεται. Βιαστικά πήρα το πρωινό μου και κατέβηκα στην ακτή. Περπάτησα μέχρι το γνωστό σημείο, όπου είδα τα κορίτσια ντυμένα με λευκούς χιτώνες, λυτά τα μαλλιά τους, να έχουν υψώσει τα χέρια προς τον ουρανό. Βρίσκονταν σε έκσταση. Η Ροζάλια μού έκανε σήμα να καθήσω δίπλα τους, να βγάλω το παντελόνι μου και να φορέσω ένα χιτώνα. Μετά πλησίασε και με άλειψε με βότανα.  Αλλά πάλι το μυαλό της στο γαμήσι. Με χούφτωσε να βεβαιωθεί ότι το καυλί μου ήταν στη θέση του!

Η Σλάβιτσα τελείωσε την επίκληση προς τις άγνωστες δυνάμεις και ήρθε προς το μέρος μου. Με φίλησε στο μέτωπο και έβαλε το δάχτυλό της στο στόμα μου. «Πιπίλισέ του, τώρα!» Τα μάτια της έλαμπαν από χαρά. Η Μαρία γυμνή ξάπλωσε στη μέση και οι υπόλοιπες σχημάτισαν κύκλο γύρω της. Η Σλάβιτσα έβγαλε άγνωστης προέλευσης αλοιφές και όλες μαζί τις άπλωσαν στο σώμα της. Στο κεφάλι της φορούσε ένα στεφάνι. Η Ιβέτα με σηκωμένα τα χέρια της προς τον ουρανό μουρμούριζε ακατάληπτες φράσεις. Η Παυλίνα εκστασιασμένη ψιθύριζε μια προσευχή. Η Ροζάλια, η πιο προσγειωμένη, ρωτάει «θα γαμηθούμε σήμερα ή θα μαλακιστούμε;» «Πάψε αναιδέστατη», της απάντησε  η αρχιέρεια. «Η  τελετή  δεν έχει  τελειώσει ακόμη». «Το μυαλό σου στο γαμήσι!»

Μόλις ολοκληρώθηκε η τελετή, τα κορίτσια γδύθηκαν και ξάπλωσαν στα στρώματα. Στο στήθος τους είδα περίεργα σχήματα. «Μπας κι είναι εξωγήινες», αναρωτήθηκα. «Τι δουλειά έχω εγώ εδώ;». Είχαν βάψει τις ρώγες τους με φυτική μπογιά σε χρώμα άσπρο.  Και είχαν  σχεδιάσει λουλούδια πάνω από το μουνί τους.

Η Σλάβιτσα έβγαλε από την τσάντα της ένα μεγάλο μπουκάλι με φυτικό λάδι και ένα πινέλο. «Ξάπλωσε, Μίκι, ανάσκελα». Παίρνει το πινέλο και αρχίζει να με λαδώνει. Οι άλλες γονάτισαν γύρω μου και σήκωσαν τα χέρια τους προς τον ουρανό. Η αρχιέρεια έλεγε ακατάληπτες φράσεις. Μια στιγμή φοβήθηκα για τη ζωή μου. «Λες να με θυσιάσουν στον πρόχειρο βωμό που είχαν στήσει»!  Κάθε κοπέλα με φιλούσε στο στόμα και στο καυλί και έφευγε. Η Σλάβιτσα με αργές κινήσεις με γύρισε μπρούμητα και ξανά από την αρχή. Η Ροζάλια, ανυπόμονη, λέει στις άλλες «Μωρέ, γαμήσι θέλετε, πέστε το στον άνθρωπο, μην τον ταλαιπωρείτε άδικα!»

Η Σλάβιτσα σαφώς ενοχλημένη από τη συμπεριφορά της, στράφηκε προς το μέρος της και της είπε σε αυστηρό τόνο «πάψε να μπερδεύεσαι στα πόδια μας!» Αμέσως μετά οι δόκιμες ξάπλωσαν ανάσκελα και άνοιξαν τα πόδια τους. Η Σλάβιτσα βούτηξε τον αντίχειρά της στο λάδι και τον έβαλε διαδοχικά σε κάθε μουνί. «Είστε τώρα έτοιμες για γαμήσι!» Η Ροζάλια ζήτησε συγγνώμη, γονάτισε, της φίλησε το μουνί και η Σλάβιτσα της έβαλε το δάχτυλο μέσα της.

«Η αρχιέρεια έχει ανάγκη από την περιποίησή σας σήμερα«. «Μίκι, ξάπλωσε δίπλα μου». Μου έπιασε το χέρι και αφεθήκαμε στην περιποίηση των δόκιμων. Οι κοπέλες μάς έγλειψαν, μας έτριψαν, μάς έβαλαν χέρι, μάς έφεραν σε οργασμό, πρώτη φορά φθάσαμε σε ταυτόχρονο οργασμό με τη Σλάβιτσα. Η Ροζάλια κάθισε κοντά στο πρόσωπό της και άνοιξε τα μουνόχειλά της. Η Σλάβιτσα βύθισε τη γλώσσα της μέσα. Η Ιβέτα με τον κλειτοριδικό δακτύλιο ήρθε σε μένα. Το φρεσκοξυρισμένο μουνάκι της μύριζε άρωμα. Έβαλα τη γλώσσα μου μέσα του και της έγλειψα την κλειτορίδα μέχρι που έχυσε. Η Μαρία είχε χώσει τον καρπό της στην Παυλίνα που βογγούσε.

«Τώρα γονατίστε στα τέσσερα και ανοίξτε τα κωλομάγουλά σας!» Η Σλάβιτσα έβαλε κρέμα στις κωλοτρυπίδες των κοριτσιών, μού φόρεσε προφυλακτικό και με έσπρωξε μέσα τοιυς. Ένας βαθύς αναστεναγμός ακούστηκε. Η σκηνή επαναλήφθηκε αρκετές φορές. Στο τέλος ξάπλωσε πάλι ανάσκελα και εγώ έχυσα στα βυζιά της. Αμέσως οι δόκιμες έσκυψαν και έγλειψαν τα  χύσια. Ύστερα η καθεμια ανέβηκε πάνω μου με εντολή της Σλάβιτσα. «Αισθανθείτε τη γλύκα του καυλιού μέσα σας!». Η Μαρία, η Ροζάλια, η Ιβέτα και η Παυλίνα έβαλαν το καυλί μου μέσα τους και ακούμπησαν τα χέρια μου στις καυλωμένες ρώγες τους. Η τέλεια άσκηση υποταγής για τις δόκιμες. «Μάθετε καλά γιατί θα αναλάβετε υπηρεσία όταν αποσυρθώ από τη διαδικασία».

Με αυτά πέρασε η ώρα. Είχε πάει 10 και έπρεπε να συνοδεύσω την ουγγρική αποστολή στην καθιερωμένη γυμνή κρουαζιέρα. Χαιρέτησα τα κορίτσια που έκαναν βαθιά υτόκλιση. Η Σλάβιτσα, σοβαρή και ανέκφραστη, βρισκόταν στον κόσμο της, μου λέει «έγινες αρχιερέας με το σπαθί σου! Δεν ήθελε να δείξει τη συγκίνησή της μπροστά στις άλλες. Πήγαμε στο δασάκι, εκεί μου δόθηκε για ένα γρήγορο και αξέχαστο γαμήσι. Το σώμα της τριβόταν στο δικό μου. Τα υγρά της ανακατεύτηκαν με τα δικά μου. «Κάνε με δική σου για τελευταία φορά!» Τα λόγια της έβγαιναν δύσκολα.  Έτοιμη να καταρρεύσει. Η γυναίκα που χθες το απόγευμα άναψε φωτιές με το περπάτημά της στην πόλη. Την κράτησα κοντά μου. Οι δόκιμες είχαν γονατίσει γύρω της και απήγγειλαν ύμνους. Μου έβαλε ένα πρόχειρο στεφάνι, με φίλησε, ύστερα γονάτισε και φίλησε το καυλί μου. «Δόκιμες», αναφώνησε, «φεύγει ο Μίκι, τι θα κάνουμε χωρίς αυτόν». Δεν φανταζόμουν εκείνη τη στγμή ότι δεν θα ξαναγυρνούσα στο
Rovinj. Τη σήκωσα και την έσφιξα στην αγκαλιά μου. Έριξα σλιβοβίτσα στις ρώγες της και τις πιπίλισα, «για να θυμάσαι», της είπα. «Έχει ακόμα καμια σας γάλα στα στήθια της να ταίσει τον Μίκι;»  Ήρθε η Παυλίνα, πίεσε τη ρώγα της και έβγαλε γάλα! Μετά έβαλε το δάχτυλό της στη ρώγα της και δοκίμασε το γάλα. «Καλό φαίνεται!» «Πρώτη φορά το δοκιμάζω!» Συνήθως το γεύονται άλλοι!

Η Σλάβιτσα έδωσε τέλος στην ιεροτελεστία. Με συνόδευσε μέχρι την πισίνα. Έβαλα το παντελόνι μου, εκείνη είχε βάλει τα χέρια της στα κωλομάγουλά μου. «Δεν σε γάμησα όπως έπρεπε σήμερα, αλλά σε φρόντισα όσο καλύτερα μπορούσα, Είσαι ευχαριστημένος;» με ρώτησε. «Απόλυτα, με φροντίσατε πολύ καλά και με ποτίσατε με τα υγρά σας!» «Θα σου στείλω μια κάρτα από τη Βουδαπέστη. Φρόντισε τον εαυτό  σου. Είσαι σπουδαία γυναίκα και άνθρωπος». Έσκυψα και τη φίλησα στο αποτριχωμένο μουνί της. «Άμα ξανάρθω, θα σου βάλω κλειτοριδικό  δακτύλιο να καυλώνεις πιο γρήγορα». «Εντάξει», απάντησε.

Έτσι ολοκληρώνεται η τετραήμερη σεξουαλική αναζήτησή μου στη  «Μο
nsena». Μια τυχαία συνάντηση εκεί που δεν το περίμενα άλλαξε τη ζωή μου. Ηδονισμός, μυστικισμός, περίεργες τελετές, όλα σε ένα πιάτο.

No comments:

Post a Comment