Followers

Sunday, October 21, 2012

ΤΡΙΟ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ



Στη «Monsena» της Κροατίας όλα συμβαίνουν εκεί που δεν το περιμένεις.

Η πρωινή έγερση αποδείχτηκε κάτι παραπάνω από καλή ιδέα. Πέρα από τη γυμνή πεζοπορία κατά μήκος της βραχώδους ακτής και στο ειδικά σηματοδοτημένο μονοπάτι ανάμεσα στα πεύκα, έρχεσαι σε επαφή με εκπλήξεις. Νόμιζα ότι μόνο εγώ ξυπνάω πρωί, αλλά διαπίστωσα ότι και άλλοι είχαν την ίδια συνήθεια. Το πρωινό πήδημα για πολλούς είναι ευχάριστη δραστηριότητα!

Περίπου 6.30 το πρωί με τις πρώτες ηλιαχτίδες να πέφτουν στα βράχια, την ήρεμη θάλασσα  και τη δροσερή αύρα, σταματώ να πάρω ανάσα πριν μπω στη θάλασσα. Το μάτι μου πέφτει σε δυο μαυρισμένα σώματα γυναικών μέσα σε φυσικό βαθούλωμα. Η μια έτριβε την άλλη με λάδι, καθισμένη στην πλάτη της. Ήταν αυτό που λέμε μασάζ σώματος. Που και που κάποιοι αναστεναγμοί ηδονής ακούγονταν. Το θέαμα με ερέθισε και γρήγορα έγινα αντιληπτός από την κοπέλα που έτριβε τη φίλη της. Κάτι είπαν μεταξύ τους, μάλλον ήταν ντόπιες, μου έκαναν νεύμα να πλησιάσω και να κάτσω δίπλα τους.

Συστηθήκαμε και φιληθήκαμε. Η Μαρία και η Σλάβιτσα (τα ονόματα δεν είναι τα πραγματικά) δεν έμεναν στο κέντρο, αλλά έρχονταν πρωινές ώρες για το γυμνό μπάνιο τους. Η ηλικία τους γύρω στα 35, με ωραίο σώμα, μαυρισμένο, μικρά αλλά στητά βυζιά και σχεδόν αποτριχωμένο μουνί. Η Μαρία μού εξηγούσε όση ώρα η Σλάβιτσα την έτριβε ότι με το αποτριχωμένο μουνί έφθανε σε οργασμό πιο εύκολα. Η Σλάβιτσα καθισμένη πάνω της την έτριβε με λάδι που θύμιζε  μαγειρικό, ενώ της έβαζε που και που δάχτυλο στην κωλοτρυπίδα της. «Τη βρίσκουμε συνήθως  μεταξύ μας, αλλά μερικές φορές χρειαζόμαστε και έναν άνδρα στην παρέα μας». «Τι λες, θέλεις;» με ρώτησε η Σλάβιτσα. «Αλλά θα κάτσω από πάνω σου». Η Μαρία κάτω, εσύ στη μέση και εγώ από πάνω». «Πρωινό τρίο ή καλύτερα, γελώντας, σάντουιτς γυμνών σωμάτων».

Μου άρεσε η ιδέα. Ξάπλωσα μπρούμητα πάνω στη Μαρία και η Σλάβιτσα, αφού μού έβαλε κρέμα, ανέβηκε πάνω μου, τρίβοντας το σώμα της στο δικό μου. Εγώ τριβόμουν στην πλάτη της Μαρίας. Αποφασίσαμε να προχωρήσουμε. Έβαλα το καυλί μου στο μουνί της Μαρίας, που ήταν ήδη υγρό και η Σλάβιτσα με ρώτησε αν ήθελα να μού κάνει μασάζ στον προστάτη. «Θα χύσεις πιο γρήγορα», μού είπε. Είχα ακούσει γι' αυτή την τεχνική, αλλά δίσταζα. Τελικά συμφώνησα και αισθάνθηκα το μικρό δάχτυλό της να γλιστράει μέσα μου και να χαϊδεύει τον προστάτη. Με αργές κινήσεις με έφερε σε οργασμό, αλλά αισθανόμουν και το σώμα της να σπαρταράει. Μού αρπάζει τον καρπό του δεξιού χεριού μου και το βάζει στο μουνί της.
«Άστον μέσα μέχρι να χύσω
». Κατάλαβα ότι η Σλάβιτσα είχε ανάγκη από περιποίηση. Άρχισα να σπρώχνω τον καρπό μου μέσα της. Με κλειστά μάτια βογγούσε από ηδονή. «Βγάλε τον τώρα, θα χύσω». Ανασηκώθηκε, κάθισε στο στήθος μου και με κατάβρεξε. Τα υγρά της έφθασαν μέχρι το πρόσωπό μου. Ακούμπησα το άλλο χέρι μου στο στόμα της, το έγλειψε και πιπίλησε τον αντίχειρα. Το μουνί της έσταζε ακόμη υγρά!

«Ας αλλάξουμε θέσεις τώρα», μου είπε, ξάπλωσα ανάσκελα στο στρώμα και τα δυο κορίτσια άρχισαν να γλείφουν το καυλί μου. Που και που έπεφτε λίγη κρέμα. Γελώντας λέω στη Μαρία «δεν έχετε φέρει τίποτε για πρωινό». Ανοίγει την τσάντα της και βγάζει τρία ενισχυμένα σάντουιτς, ένα μικρό μπουκάλι σλιβοβίτσα,  το παραδοσιακό  λικέρ της Κροατίας που παράγεται από δαμάσκηνα. Βγάζει το πώμα και ρίχνει λίγες σταγόνες στις δυο ρώγες της. «Γλείψτε με τώρα», μάς διατάζει και σπρώχνει τα κεφάλια μας πάνω τους. Η Σλάβιτσα γελούσε δυνατά. «Θα σου γλείψω την αριστερή και ο Μίκι τη δεξιά», λέει. Αφού στέγνωσα τη ρώγα της, η Μαρία συνέχιζε να ρίχνει και άλλες σταγόνες στα βυζιά της. «Φάτε με και οι δυο σας, δεν μπορώ άλλο, αισθάνομαι ότι θα χύσω!» Της έβαλα τα τρία δάχτυλα στο μουνί της και έχυσε αμέσως.

Δεν κατάλαβα πως πέρασε η ώρα. Τα κορίτσια μέσα στην καύλα είχαν χάσει τη αίσθηση του χρόνου. Η Σλάβιτσα κοιτάζει το ρολόι της και μού λέει «Τώρα γαμιόμαστε, δεν μας ενδιαφέρει τίποτε άλλο!» 
«Ξεχάστε τα ρολόγια!»

Μετά γονάτισαν και  μοιράστηκαν το καυλί μου, η Μαρία έγλειψε τα αρχίδια και τη βάση και η Σλάβιτσα το κεφάλι. «Περίμενε, μην πάει χαμένο το σπέρμα», λέει η Μαρία, βγάζει το δοχείο με τον καφέ, ανοίγει το καπάκι, βάζει το καυλί μου στο άνοιγμα και το ξεζουμίζει. Η Σλάβιτσα φροντίζει να μη χαθεί ούτε μια σταγόνα. «Τώρα έχουμε ενισχυμένο καφέ με βιταμίνες για το υπόλοιπο της μέρας!».

Όταν τελειώσαμε κατά τις 8  πέσαμε στη θάλασσα να πλυθούμε, αλλά το καυλί μου ήταν ακόμη σηκωμένο. Η Μαρία το έπιασε, το έτριψε και το φίλησε. «Πρόσεχε τον κάτω Μίκι»,  μου είπε, «κυκλοφορούν πολλοί πειρασμοί, εδώ». «Πάμε κορίτσια για έναν ακόμη γύρο στα γρήγορα». Συμφώνησαν, δεν είχαν τίποτε άλλο να κάνουν πριν πάνε στη δουλειά τους. Αυτή τη φορά το κάναμε στα ρηχά πίσω από την προβλήτα. Κάτω εγώ, η Σλάβιτσα στη μέση και η Μαρία από πάνω, αυτή τη φορά ανάσκελα, ώστε ο ένας να βάζει δάχτυλο στον άλλο. Καυλωτικός συνδυασμός. Η Σλάβιτσα ήθελε δάχτυλα και στις δυο τρύπες της, το ίδιο και η Μαρία. Ένας περαστικός νόμιζε ότι γυμναζόμασταν! Πρώτη φορά στη ζωή του θα είδε τέτοια άσκηση! Μετά χύσαμε και οι τρεις ταυτόχρονα. Οι αναστεναγμοί μας ακούστηκαν μέχρι τους πρώτους κολυμβητές. Μια γυναίκα ακούστηκε να λέει στον άνδρα της «φέρε με εδώ αύριο να το κάνουμε κι εμείς!»

Τις φίλησα σταυρωτά, ενώ τα σώματά μας δεν έλεγαν να ξεκολλήσουν. Η Σλάβιτσα μού έδωσε τις ρώγες της στο στόμα μου να τις πιπιλίσω. «Χρειάζεσαι δυνάμεις, Μίκι» εμφανώς χαρούμενη, ενώ η Μαρία έγλειφε τα αρχίδια μου. «Σε ευχαριστούμε για την ηδονή». «Δική μου ευχαρίστηση, κορίτσια», τους είπα και έφυγα τρέχοντας να προλάβω το κανονικό πρωινό. Μου είχε ανοίξει η όρεξη!

No comments:

Post a Comment