Followers

Thursday, October 25, 2012

Η ΣΛΑΒΙΤΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΕΞ!



H Σλάβιτσα μού εξομολογήθηκε ότι επικοινωνούσε μέσα από το σεξ. Κατά τη διάρκεια ενός διαλείμματος από το ομαδικό gangbang της πρώτης ημέρας στα βράχια της «Monsena», καθίσαμε κοντά στη θάλασσα. Μού έπιασε το χέρι, έγειρε στους ώμους μου και μού είπε την ιστορία της ζωής της. H αρχιέρεια των παγανιστικών τελετών και εκπληκτική παραγωγός του παγωτού-μουνιού – ακόμη έχω τη γεύση στο στόμα μου είχε γίνει ηδονίστρια, με ειδίκευση στο ομαδικό πήδημα και την κατασκευή ανθρώπινων σάντουιτς. Φρόντιζε πάντοτε να βρίσκεται στην κορυφή της πυραμίδας και να κατευθύνει τις δόκιμες που τη λάτρευαν! «Το ομαδικό σεξ με ξεκουράζει και με ανανεώνει!», είπε ορθά-κοφτά. «Δίνω τον καλύτερο εαυτό μου και περιμένω κι οι άλλοι να ανταποκριθούν». «Εσύ, με κατάλαβες αμέσως». «Ήσουν ο καλύτερος μαθητής μου!» «Λατρεύω το μασάζ στον προστάτη του άνδρα». «Θέλω να βάζω το δάχτυλό μου και να καυλώνω το σύντροφό μου!» «Ενθουσιάζομαι από τα βράχια με το υπέροχο τοπίο». Την άκουγα σιωπηλός. Ήταν ειλικρινής. όση ώρα μιλούσαμε κρατούσε το καυλί μου στο χέρι της και το έπαιζε. «Κάποτε, όταν ήμουν νεότερη, είχα πολύ γάλα στα βυζιά μου, το έδινα στους φίλους και φίλες μου να το δοκιμάσουν!» «Τώρα, χρησιμοποιώ μόνο σλιβοβίτσα».  Το σώμα της σπαρταρούσε. Είχε καυλώσει από την εξομολόγησή της.  Οι δόκιμες παρακολουθούσαν διακριτικά την αρχιέρεια. Η Ροζάλια προσπάθησε να έρθει κοντά μας, αλλά οι άλλες την απέτρεψαν. «Άστους μόνους», είπε η Μαρία.

«Αφού τόσο πολύ αγαπάς τα ανθρώπινα σάντουιτς, να έρχεσαι πιο συχνά εδώ!» της απάντησα. «Ναι, αλλά πρέπει να βρίσκω τα κατάλληλα άτομα». «Το
gangbang είναι ιεροτελεστία, όχι απλά μια ανάγκη εκτόνωσης συσσωρευμένης σεξουαλικής δραστηριότητας». «Πρόσεξες πως τοποθέτησα τα άτομα στην πυραμίδα». «Το μουνί της γυναίκας είναι πηγή ζωής». «Στις τελετές μας βάζουμε λουλούδια και βάφουμε τις ρώγες μας με άσπρο χρώμα φυτικής προέλευσης». «Πρέπει να παραδεχθώ, Σλάβι, ότι εντυπωσιάστηκα από την οργάνωση του ομαδικού πηδήματος. Δεν είχα ξαναζήσει τέτοια εμπειρία!» «Σε ευχαριστώ, με συγκινείς ιδιαίτερα».

Μιλούσε ανοιχτά σε έναν άνθρωπο που είχε γνωρίσει τρεις ημέρες νωρίτερα από καθαρή σύμπτωση. Τώρα που ξέρω  θα πηγαίνω περίπατο πιο συχνά στα βράχια. Πραγματικά απολάμβανε την κάθε στιγμή, σε αντίθεση με άλλους ηδονιστές. Η Σλάβιτσα επικοινωνούσε με το σεξ. Διέφερε από τους άλλους. Τη χάιδεψα στο μουνί της που ήταν υγρό. «Αν θέλεις, βάλε τον καρπό σου μέσα μου και κάνε μου μασάζ». «Ευχαρίστησή μου», της απάντησα. Έκλεισε τα μάτια της.  Αναστέναζε  και ανάπνεε βαθιά. Το χέρι μου ήταν υγρό. Είχε φθάσει σε οργασμό. Όταν το έβγαλα, τα υγρά της έτρεξαν στο στρώμα. «Τώρα θα σε περιποιηθώ εγώ». Γονάτισε, με χάιδεψε, με φίλησε στο καυλί, μού έβαλε κρέμα και έχωσε το δάχτυλό της και ακούμπησε τον προστάτη. Ήταν η μοναδική γυναίκα που άφησα να μπει μέσα μου. Ήταν πολύ προσεκτική. Μετά ξάπλωσε πάνω μου και τριφτήκαμε μέχρι που χύσαμε μαζί. Σηκώθηκε χαρούμενη και έτρεξε στη θάλάσσα. «Μίκι, σε γάμησα!», φώναξε. Οι άλλες γελούσαν. «Τον γάμησα, τον γάμησα!» Ευτυχώς που δεν ήταν άλλοι παραθεριστές κοντά να ακούσουν. «Έλα στη θάλασσα, γρήγορα!» Την ακολούθησα. Μπήκαμε μέσα.  «Πάμε για κουαρτέτο,τώρα». Η Ροζάλια και η Μαρία ήρθαν κοντά μας, ενώσαμε τα σώματά μας και αρχίσαμε την εξερεύνηση. Η Ροζάλια φίλησε το μουνί της και η Μαρία πιπίλισε τις ρώγες της. «Εκδήλωση λατρείας και υποταγής στην αρχιέρεια», συμπλήρωσε η Σλάβιτσα που σήκωσε τα χέρια της προς τον ουρανό. «Ιβέτα, έλα εδώ, θέλω να παίξω με τον κλειτοριδικό δαχτυλίδι σου!» Η Ιβέτα πλησίασε, άνοιξε τα μουνόχειλά της και η Σλάβιτσα βύθισε τη γλώσσα της μέσα τους. «Θα βάλω και εγώ σύντομα», της είπε. Η Ιβέτα είχε κάνει ολική αποτρίχωση με ηλεκτρόλυση. «Το μουνί μου είναι καθαρό και γλυκό για τους φίλους μου,ιδιαίτερα για σένα, Μίκι».  Η μουνολατρεία συνεχίστηκε για λίγα λεπτά ακόμη.

Η Ροζάλια  ενδιαφερόταν μόνο πως θα γαμηθεί. «Αφού γάμησες το Μίκι, άστον να μάς γαμήσει κι εκείνος». «Κανένας άνδρας δεν αφήνει οποιαδήποτε γυναίκα να του βάλει δάχτυλο!» «Θεωρείται προσβλητικό από πολλούς». «Ο Μίκι με εμπιστεύθηκε και ικανοποιηθήκαμε και οι δυο μας». Με πήρε στην άκρη, με χάιδεψε και τους έδειξε πώς γίνεται η επαφή με τον προστάτη.  Η Ροζάλια παρακολουθούσε με ενδιαφέρον. «Να το κάνω και εγώ!» Η Σλάβιτσα αρνήθηκε ευγενικά. Ήθελε το μονοπώλιο. «Επειδή έχεις ανάγκη, θα του επιτρέψω να σού βάλει δάχτυλο». Έσκυψε, της έβαλε κρέμα και έβαλα τρία δάχτυλα στο κωλαράκι της. Η Ροζάλια αναστέναξε. «Θέλω να με πάρεις από πίσω». «Στις διαταγές σου, Ρόζι». Έβαλα το προφυλακτικό και γλίστρησα μέσα της. Η Ιβέτα κόλλησε το σώμα της πάνω μου και άρχισε το τρίψιμο. Όταν κατάλαβα ότι θα τελείωνα, τραβήχτηκα,έβγαλα το προφυλακτικό και έχυσα στο πρόσωπο της Ροζάλια.  Δεν  πρόλαβα να αποτραβηχτώ και  ήρθαν οι υπόλοιπες να γλείψουν τα χύσια από το πρόσωπό της. Η Ιβέτα έβγαλε τη γλώσσα της και τη σκούπισε. «Μυρίζει σλιβοβίτσα!» παρατήρησε. «Αφού τον ποτίζουμε συνέχεια με δαμασκηνοποτό, τι θα μυρίζει;» « Λείπει και η Παυλίνα με το  θρεπτικό γάλα της!»

Το κουαρτέτο ολοκληρώθηκε επιτυχώς. Η Σλάβιτσα με τράβηξε σε μια γωνιά, με ευχαρίστησε με ένα καυτό φιλί στο στόμα. Ήταν ακόμη καυλωμένη. «Αμάν, ακόμη χύνεις;» της είπα. «Ναι, η παρουσία σου και μόνη με καυλώνει!»  «Έλα μαζί μου για λίγο». Την πήρα και πήγαμε στο μπαρ να πιούμε κάτι δροσερό. Βγήκαμε στο μονοπάτι με τους θάμνους. Δεν με απασχολούσε ποιος θα με δεί, τι θα πει, τι θα σχολιάσει. Ένας γνωστός μου μάς χαιρέτησε. «Είσαι πολύ όμορφη», της είπε και εκείνη κούνησε το κεφάλι της. Στο μπαρ, καθώς πίναμε, ακούστηκε ένα κλικ. Κάποιος μάς τράβηξε φωτογραφία.  Έδειξε να το απολαμβάνει.

Άλλωστε από τότε που ανακατεύτηκα με το γυμνισμό, σε γνώση μου πάντα, έχω φωτογραφηθεί μόνος και με ωραίες υπάρξεις δεκάδες φορές. Τώρα που ετοιμάζω τα ευρετήρια των περιοδικών της Βιβλιοθήκης Γυμνισμό, ανακαλύπτω άγνωστες φωτογραφίες μου. Μπορεί σε κάποιο να υπάρχει η φωτογραφία μας. Η φωτογραφία της από μόνη της δεν δημαίνει τίποτε. Οι άνθρωποι που εικονίζονται μετρούν.





Τη συνόδευσα πίσω στα βράχια. Χαιρέτησα όλους και επέστρεψα στην πισίνα. Η εξομολόγηση της Σλάβιτσα, της μελαχρινής κούκλας από το Rovinj, είχε ολοκληρωθεί με επιτυχία. Μύριζα σλιβοβίτσα. Ο σερβιτόρος μού κάνει νόημα. Σε ζητάει μια κυρία. Γυρίζω και βλέπω την αρχιέρεια. Βαστούσε μια τσάντα με φαγητά. «Πεινάω, έλα να μού κάνεις παρέα». Έτρεμα ολόκληρος από τη συγκίνηση. Παράτησα τους άλλους και έτρεξα να τη δω. «Θα φάμε, θα σε γαμήσω, θα με γαμήσεις, σύμφωνοι;»

Γυρίσαμε στα βράχια. Εκεί οι δόκιμες έπαιζαν μεταξύ τους. Χέρια, φιλιά, γλώσσες, όλα δούλευαν. Μόλις είδαν τη Σλάβιτσα σηκώθηκαν σε ένδειξη σεβασμού. «Κορίτσια, κοπιάστε να φάμε! Η Ροζάλια  έστρωσε πρόχειρα μια κουβέρτα, βάλαμε τα φαγητά πάνω, αλλά το μυαλό μας βρισκόταν στο σεξ. Η Σλάβιτσα έλειψε τις ρώγες της με κρέμα και μού ζήτησε να τις γλείψω. Η Ροζάλια άλειψε το μουνί της Ιβέτα επίσης με κρέμα και της έβαλε ένα αγγουράκι μέσα στον κόλπο της. Το είχε καθαρίσει προηγουμένως. Ύστερα το έκοψε σε φέτες και το έβαλε στο στόμα μας. «Αγγουράκι αλά Ιβέτα», είπε. Η Μαρία γέλασε με την καρδιά της. «Δεν χρειάζεται να πλένουμε τα ζαρζαβατικά και τα φρούτα πια». «Τα υγρά της Ιβέτα τα καθαρίζουν καλά!»

«Σας έχω μια έκπληξη, κορίτσια!» είπε η Σλάβιτσα. «Θα γαμηθούμε αλλού σήμερα». «Που;» ρωτήσαμε από περιέργεια. «Είναι έκπληξη». «Θα δείτε». Ξαφνικά ένα μικρό σκάφος προσεγγίζει την προβλήτα. «Ερχόμαστε, καπετάνιε». Φορτώσαμε τα πράγματα. Τα κορίτσια φόρεσαν τους λευκούς χιτώνες. Ο καπετάνιος κατευθύνθηκε προς το θαλάσσιο πάρκο του
Lim Bay.

No comments:

Post a Comment