Followers

Saturday, October 20, 2012

ΠΡΩΙΝΟ ΠΗΔΗΜΑ ΣΤΗ MONSENA


Ο αγαπημένος προορισμός χιλιάδων παραθεριστών απ΄όλη την Ευρώπη κατά τις δεκαετίες του  70, 80 και 90, ήταν η «Monsena» στην Ιστρία της Κροατίας, για την οποία ύμνοι έχουν γραφτεί στον γυμνιστικό και όχι μόνο Τύπο, αποτελούσε πάντα μαγνήτη για τους γυμνοκράτες-ηδονιστές.

Με εξαίρεση τους κλειστούς χώρους όπου οι παραθεριστές κυκλοφορούσαν «ντυμένοι», στην υπόλοιπη έκταση και μιλάμε για 21 στρέμματα καταπράσινης βουνοπλαγιάς με ψηλά δένδρα και χαμηλούς θάμνους, με συμπαθή σκιουράκια να μετακινούνται από δένδρο σε δένδρο. Φανταστική θέα από το εστιατόριο του βουνού, προσφερόταν για ρομαντικούς περίπατους και έντονες σεξουαλικές αναζητήσεις κυρίως τις πρωινές ώρες.

Το εστιατόριο του βουνού άνοιγε στις 7.30 για το πρωινό, αλλά ξυπνούσα γύρω στις 5.30, έκανα το μπάνιο μου στη δροσερή θάλασσα και απολάμβανα τις μοναχικές υπάρξεις που περιφέρονταν στη βραχώδη ακτή.


Ορισμένες τις γνώριζα από προηγούμενες εκδηλώσεις, τακτικές επισκέπτριες κάθε χρόνο για τη συνάντηση των χωρών της Αδριατικής. Με ωραίο μαύρισμα μύριζαν εκπληκτικά. Ένα σκαστό φιλί στο μάγουλο ήταν η καλύτερη καλημέρα. Η αποτρίχωση δεν ήταν ακόμη στη μόδα, αλλά ηι πλειονότητα είχε υιοθετήσει το σχήμα του «διάδρομου προσγείωσης», μιας μικρής κατακόρυφης λωρίδας που ξεκινούσε κάτω από τον αφαλό και κατέληγε στην κλειτορίδα. Η υπόλοιπη ήβη ήταν καθαρή.


Δεν είχα πάρει ακόμα το πρωινό μου, όταν μια κοπέλα, η εθνικότητα δεν έχει σημασία, με πλησίασε, χαμογέλασε και μού είπε «το εργαλείο σου θέλει περιποίηση!» Το έβαλε στην παλάμη της και το χάιδεψε αργά. «Μού αρέσει να χαϊδεύω όμορφα, μαυρισμένα καυλιά το πρωί». Δεν απάντησα, νόμιζα ότι ζούσα σε άλλο κόσμο. Της έτριψα τις ρώγες της που ήταν ερεθισμένες, τις φίλησα και μετά έβαλα τα δάχτυλά μου στο μουνί της. Τρελάθηκε από ηδονή.
«Πάμε στα βράχια γρήγορα, δεν αντέχω». Πραγματικά ήταν καλή ιδέα γιατί άρχισαν να εμφανίζονται οι πρώτοι κολυμβητές. Πήγαμε σε ένα βαθούλωμα αρκετά μακριά από την πισίνα και πηδηχτήκαμε άγρια με φόντο τη θάλασσα. Ο ήλιος μόλις είχε ανατείλει κοι οι πρώτες ακτίνες του έπεφταν στην ακτή.

«Θέλω κι άλλο», μου λέει. Πως να αντισταθείς σε αυτήν την πρόκληση. Ξέχασα και το πρωινό μου, άλλωστε κάπου είχα αφήσει τα ρούχα μου και έψαχνα να τα βρώ.

Ήταν το καλύτερο γαμήσι σε άδεια παραλία γυμνιστών. Φεύγοντας την έσφιξα στην αγκαλιά μου, τη φίλησα, το υγρό κορμί της σπαρταρούσε από την ηδονή. Χαϊδεύοντας το καυλί μου, μου λεέι «μη χαθείς, θα είμαι μέχρι την Κυριακή εδώ». Ας το επαναλάβουμε. Ήξερε ότι συνοδευόμουν. «Έλα το μεσημέρι στο διαμέρισμα να τα πούμε, να φάμε μαζί, να σου κάνω μακαρονάδα και να σε αλείψω με τη σάλτσα!» Το μεσημέρι μαγείρεψα κάτι απλό, ψωνίζοντας από το σούπερμαρκετ. Λίγο τοπικό κρασί, μια σαλάτα και το εθνικό ποτό της Κροατίας, λικέρ από δαμάσκηνα, ήταν υπεραρκετά. Στο πίσω μέρος της αυλής υπήρχαν δυο μεγάλες ξαπλώστρες για ηλιοθεραπεία. Πραγματικά, ήρθε, γυμνή, φορώντας μόνο μια αλυσίδα γύρω από τη μέση της. Ερεθισμένη μου λέει «Θέλω να δοκιμάσω καυλί με κόκκινη σαλτσα!». Βουτάει το καυλί στο μπολ με τη σάλτσα, βάζει λίγο τριμμένο τυρί και το παίρνει στο στόμα της «Εγκρίνεται η μαγειρική σου!» «Δεν θα δοκιμάσεις και τη μακαρονάδα;» «Όχι, εγώ λατρεύω το επιδόρπιο!»
«Τώρα είναι η σειρά μου να σε φροντίσω». Την αλείφω με κόκκινη σάλτσα στις ρώγες και το μουνί της και αρχίζω το γλείψιμο. Η γυναίκα αγκομαχούσε, σπαρταρούσε Έκλεισα την πόρτα για κάθε ενδεχόμενο. Ούτε θυμάμαι πόση ώρα πηδιόμασταν. Εκεί που έλεγα να σηκωθώ, με τραβούσε κάτω και τον έσπρωχνε μέσα της. «Πάρε με εδώ», «πάρε με εκεί», «βάλε με στο τραπέζι της κουζίνας», «σήκωσέ μου τα πόδια», «γλείψε με», γάμησέ με άγρια», «λατρεύω το καυλί σου». «Χύσε στο πρόσωπό μου». Οι εντολές της εκτελέστηκαν στο ακέραιο!

Όταν κουραστήκαμε, πήγε στο μπάνιο, πλύθηκε, σκουπίστηκε και μόλις βγήκε, με αγκάλιασε. Τα γυμνά σώματά μας ενώθηκαν. «Θα σου κάνω μια καταπληκτική πίπα χωρίς σάλτσα αυτή τη φορά!» «Ένα αποχαιρετιστήριο δώρο για τις στιγμές που περάσαμε μαζί στην παραλία». Τον πήρε βαθιά και με έφερε σε οργασμό. Πρώτη φορά στη ζωή μου είχα αισθανθεί τόσους οργασμούς ταυτόχρονα. Το στόμα της έκανε θαύματα. Μετά με την παλάμη της άλειψε το σπέρμα στα βυζιά της. «Είναι η καλύτερη κρέμα για τον ήλιο!» «Δεν χρειάζεται να βάλω αντιηλιακό!»

Πέρασαν τόσα χρόνια και ακόμα θυμάμαι το πρωινό γαμήσι στο μέρος που τόσο αγάπησα! Ποιος λέει ότι οι γυμνιστές είναι «ασεξουαλικοί». Πιστέψτε με το καλύτερο γαμήσι γίνεται μέσα στα κέντρα γυμνιστών, αρκεί να υπάρχει το έναυσμα.

No comments:

Post a Comment