Followers

Tuesday, October 16, 2012

Η SOPHIE ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ




Σεπτέμβριος 2007
στο «Pyramid Club» μέσα στο ΚΠΓ του Cap dAgde.

Στο μπαρ βρίσκεται η Sophie, μια  νεαρή και όμορφη Γαλλίδα. Φορούσε ένα μαύρο διχτυωτό φόρεμα που αναδείκνυε το υπέροχο κοκκινόμαυρο δαντελωτό στηθόδεσμό της και ένα μικροσκοπικό στρινγκ. Μιλούσε πολύ καλά Αγγλικά. Σπούδαζε νομική στο Παρίσι και είχε περάσει ένα χρόνο στο Λονδίνο για τις σπουδές της. Τώρα περνούσε τις καλοκαιρινές διακοπές της ως σερβιτόρα σε λέσχη ηδονιστών στο κέντρο παραθερισμού γυμνιστών.

«Είσαι ευχαριστημένη που δουλεύεις εδώ:» τη ρώτησα.

«Λοιπόν, τα χρήματα δεν είναι τόσο καλά, αλλά έχω δωρεάν διαμονή, μπορώ να περνώ όλη την ημέρα μου στην παραλία, τις νύχτες που δεν εργάζομαι μπορώ να έχω δωρεάν είσοδο σε οποιοδήποτε κέντρο και μπορώ να έχω όσα καυλιά και μουνιά θέλω», είπε.

«Οι γονείς σου δεν έχουν αντίρρηση που βρίσκεσαι εδώ», συνέχισα.

«Οι γονείς μου, όχι καθόλου», απάντησε. «Έπαιρναν μαζί τους εμένα και την αδελφή μου στο
Cap dAgde, όταν ήμασταν μικρά παιδιά. Η κατάσταση δεν ήταν τόσο άγρια όπως είναι σήμερα, αλλά θυμάμαι ότι οι γονείς μου συνήθιζαν να βγαίνουν έξω το βράδυ και συχνά έφερναν φίλους στο διαμέρισμά μας – άλλα ζευγάρια και μερικές φορές αρκετά ζευγάρια. Η αδελφή μου και εγώ βλέπαμε τηλεόραση μέχρι να φύγουν οι ενήλικες και ύστερα πηγαίναμε στο κρεβάτι. Μέναμε ξαπλωμένες στο κρεβάτι γελώντας με το θόρυβο του γαμησιού και του ρουφήγματος. Καθώς μεγαλώναμε οι γονείς μας ήταν αρκετά ανοιχτοί να παραδεχθούν ότι ήταν ηδονιστές. Ακόμα και τώρα είναι. Οπότε δεν ενοχλούνται που βρίσκομαι εδώ. Είμαι αρκετά μεγάλη να αποφασίσω μόνη μου πως θα περάσω τις διακοπές μου. Αλλά νομίζω ότι είναι φυσιολογικό να απολαμβάνω ότι εκείνοι πάντα απολάμβαναν».

Προσπάθησα να μη φανώ έκπληκτη από την απάντησή της. «Λατρεύω το ρούχο σου», είπα. Η δαντέλα στο
G-στρινγκ είναι όμορφο.»

Σε αυτό το σημείο, η
Sophie (αυτό ήταν το όνομά της) ανασήκωσε το διαφανές διχτυωτό φόρεμά της, κατέβασε το στρινγκ στους αστράγαλούς της και το έβγαλε. Ξάπλωσε στο μπαρ για να δω καλύτερα, όσο μου έδειχνε πως τα λουλούδια στην κόκκινη δαντέλα δίπλωναν πάνω στα μαύρα. Ήταν ένα μικροσκοπικό ρούχο με πολύπλοκη και μάλλον ακριβή σύνθεση.

«Λατρεύω τα σέξι εσώρουχα», είπε η
Sophie και «βρίσκω ότι οι φίλοι μου ευχαριστιούνται να τα αγοράζουν για μένα». Έσκυψε και μάζεψε το στρινγκ για μια φορα ακόμη, το φόρεσε και το τράβηξε πάνω – χωρίς να βιάζεται να το βάλει πάνω από το λείο ξυρισμένο μουνί της.

«Φαίνεται ότι οι φίλοι σου περνούν καλά», είπε η
SophieMandy παρακολουθούσε ομαδικό gangbang στην πίστα με τον άνδρα της και άλλες γυναίκες).


Γύρισα προς τη Sophie και την κόιταξα στα μάτια της «Το κάνεις ποτέ με πελάτες, το κάνεις ποτέ με τους πελάτες σου;» τη ρώτησα.

Χαμογέλασε καθώς με κοίταξε. «Εάν εννοείς αν το κάνω μαζί σου, ναι, βέβαια, θα το κάνω», είπε «έχω εργαστεί σκληρά  τις δυο περασμένες εβδομάδες, αλλά ελπίζω να έχω ελεύθερη τη νύχτα το επόμενο Σάββατο. Σε κάθε περίπτωση στην παραλία κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορούμε να συναντηθούμε εκεί. Μπορούμε πάντα να δώσουμε τη μικρή παράστασή μας για τους ηδονοβλεψίες».

Γελάσαμε και οι δυο μας στη σκέψη. Ακούμπησα το χέρι μου στο μουνί μου και έχωσα ένα δάχτυλό μου, καθώς αισθανόμουν την εσωτερική θερμοκρασία να ανεβαίνει.

«Πάρε τον αριθμό του κινητού μου», η
Sophie
είπε. «Κάλεσέ με την Κυριακή αν δεν βρεθούμε πριν.


O
nordicus55 σχολιάζει:
Συγκλονιστική πραγματικά εξομολόγηση μια κοπέλας που βίωσε με την αδελφή της τις ομαδικές περιπτύξεις των γονιών της. Αυτό αποδεικνύει ότι το
Cap dAgde ήταν πάντοτε παράδεισος ηδονιστών. Οι Γάλλοι λατρεύουν τις παρτούζες και το ομαδικό σεξ. Ας φωνάζουν οι συντηρητικοί και οι ηθικολόγοι. Προσωπική μαρτυρία: μαθητής δημοτικού όταν πήγα με τον πατέρα μου στο Παρίσι το 1967, χωρίς να καταλαβαίνω λόγω ηλικίας, άκουσα για πρώτη φορά στη ζωή μου ότι στο δάσος της Βουλώνης γυναίκες έπαιρναν πίπες στους άνδρες!

Οι άνθρωποι σήμερα απολαμβάνουν το ψυχαγωγικό σεξ ανοιχτά, χωρίς ηθικούς φραγμούς. Τότε το έκανα
ν στα διαμερίσματα. Σήμερα δίνουν παραστάσεις στην παραλία, όχι τόσο για τους ηδονοβλεψίες, κατά τη γνώμη μου, αλλά για τα άλλα ζευγάρια. Οι γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας το απολαμβάνουν περισσότερο, χωρίς το φόβο ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης. Τα παιδιά τους έχουν μεγαλώσει, οι ίδιες περνούν τη δεύτερη νεότητά τους. Γι’ αυτό  στην παραλία βλέπεις γυναίκες 60 και πάνω να ικανοποιούν τις επιθυμίες τους με νεότερους άνδρες ή με τους σύντροφους της. Το σεξ στον κατάλληλο χώρο κάνει καλό! Δοκιμάστε το!

No comments:

Post a Comment