τριπλό τεύχος 869-871 25 Ιουλίου - 13 Αυγούστου 2012 |
Εντοπίσαμε δύο άρθρα στο
γαλλικό ηλεκτρονικό τύπο που αναφέρονται σε ανταποκρίσεις απεσταλμένων τους
στον «Κόλπο των Χοίρων» στο «Χωριό Γυμνιστών» .
Με διαφορά μόλις ενός μήνα οι διαπιστώσεις των συντακτών του είναι εκ διαμέτρου αντίθετες. το πρώτο δημοσιεύθηκε στις 29 Ιουλίου (1) και το δεύτερο στις 31 Αυγούστου 2012 (2)
Το πρώτο αναρτήθηκε στην ηλεκτρονική έκδοοη του περιοδικού ποικίλης ύλης «LesinRockuptibles» (η έντυπη έκδοση κυκλοφορεί σε 110.000 αντίτυπα), με μια έγχρωμη φωτογραφία που παραχωρήθηκε από τη γνωστή ηδονίστρια Naomi. Εικονίζονται δυο γυναίκες, η μια φοράει περιλαίμιο σκύλου (η ίδια η Naomi) και δυο άνδρες, μάλλον οι σύντροφοί τους στους αμμόλοφους, έτοιμοι για το παιχνίδι της υποταγής. Η Naomi έχει ανεβάσει πολλά σύντομα βίντεο από τον «Κόλπο των Χοίρων».
Σε γενικές γραμμές είναι τεκμηριωμένο, αντικειμενικό όσο το δυνατό για έντυπο ευρείας κυκλοφορίας, με αποσπασματικές αναφορές στο μυθιστόρημα του Γάλλου συγγραφέα και σκηνοθέτη Michel Houellebecq «Τhe Elementary Particles» (1998) που γνώρισε μεγάλη εκδοτική επιτυχία (πάνω από 500.000 αντίτυπα) για μυθιστόρημα με αυτοβιογραφικά στοιχεία και περιγραφικό σεξ. Η αγγλική έκδοση με τον τίτλο «Αtomised» κυκλοφόρησε το 2001. Το βιβλίο είναι διαθέσιμο στο ειδικό τμήμα της Βιβλιοθήκης Γυμνισμού.
Οι συντάκτες Marc Beauge κσι Gino Delmas παρακολούθησαν τις ερωτικές περιπτύξεις ζευγαριών και μεμονωμένων γυναικών, αναφέροντας συγκεκριμένα παραδείγματα. Ο Marc διέσωσε το κινητό του την τελευταία στιγμή, όταν έγινε αντιληπτός από τους πρωταγωνιστές. Το θέαμα αρχίζει στις 6μμ. Από την επιτόπια έρευνα που έκανε για την επαγγελματική ιδιότητα των ηδονιστών, ένας άνδρας δήλωσε ότι ασχολείται με επιχείρηση τροφίμων και μια γυναίκα φυσιοθεραπεύτρια. Κατά το Ηοuellebecq στους ηδονιστές περιλαμβάνονται «νοσοκόμες από την Ολλανδία, Γερμανοί δημόσιοι υπάλληλοι, σωστοί μεγαλοαστοί και άλλοι». Οι συντάκτες συνάντησαν Γάλλους, πολλούς Γερμανούς, Ολλανδούς, Βέλγους και μερικούς Άγγλους.
Μια κοκκινομάλλα γυμνή γυναίκα βρίσκεται ξαπλωμένη και γύρω της τουλάχιστο πενήντα άνδρες που περιμένουν υπομονετικά το νεύμα της για την έναρξη της παράστασης και την τελική επιλογή του συντρόφου της από τους θεατές. Πολλά θετικά σχόλια από αναγνώστες.
Η δεύτερη ανταπόκριση της εφημερίδας «Midi Libre» που υπογράφεται από τη Nathalie Balsan-Duverneuil, παρουσιάζει μια εντελώς διαφορετική εικόνα, έναν μόλις μήνα μετά τη δημοσίευση του προηγούμενου άρθρου, πράγμα που προκάλεσε τις επικρίσεις των περισσότερών από τους 76 αναγνώστες που σχολίασαν. Η συντάκτρια, κατά δήλωσή της, είχε επισκεφθεί πολλές φορές την ευρύτερη περιοχή και δηλώνει ότι, πριν από την εμφάνιση των έφιππων αστυνομικών το 1997, η παραλία είχε γνωρίσει μεγάλη ακμή και η σεξουαλική επιδειξιομανία ήταν κυρίαρχη τάση σε όλο το «Χωριό Γυμνιστών». Τα ζευγάρια συνευρίσκονταν δημόσια στην παραλία, στο χώρο στάθμευσης πάνω στις κουκούλες των αυτοκινήτων, πρακτικά σε κάθε χώρο με τη συνοδεία δεκάδων ηδονοβλεψιών. Υπήρχαν πολλές νεαρές γυναίκες που έδιναν παραστάσεις για τους ηδονοβλεψίες, η απουσία των οποίων σημειώνεται από τους παλαιούς θεατές. Οι γυναίκες απλώς μεγάλωσαν, ωρίμασαν ή απλά κουράστηκαν (angmimik).
Τώρα, συνεχίζει η συντάκτρια η παραλία δεν θυμίζει σε τίποτε το ένδοξο παρελθόν της και οι ερωτικές συνευρέσεις γίνονται σε κλειστούς χώρους, ατμόλουτρα και ιδιωτικά διαμερίσματα, Προφανώς αναφέρεται στους οπαδούς ανταλλαγής συντρόφων (swingers).
Το 2012 είναι απαράδεκτο να σπιλώνονται υπολήψεις, να αναρτώνται προσβλητικά βίντεο από τον «Κόλπο των Χοίρων» στους ιστότοπους ΜΜΕ και να διαπομπεύονται με τον έναν ή άλλο τρόπο άνθρωποι για τις σεξουαλικές επιλογές τους (angmimik).
Είχε όμως και μια δυσάρεστη εμπειρία. Όταν προσπάθησε να πάει στους αμμόλοφους για να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι την κατάσταση, γιατί η φωτογράφιση δεν επιτρέπεται, μια ομάδα ανδρών την ακολούθησε και έντρομη επέστρεψε στην παραλία. Στις τέσσερις ώρες που έμεινε στον «Κόλπο των Χοίρων» δεν είδε την παράσταση που περίμενε. Θυμηθείτε εδώ την ανάλογη σκηνή από την ταινία «Les Textiles» (2003), όταν η πρωταγωνίστρια μπαίνει στη θάλασσα και από πίσω ακολουθούν δεκάδες άνδρες.
Με διαφορά μόλις ενός μήνα οι διαπιστώσεις των συντακτών του είναι εκ διαμέτρου αντίθετες. το πρώτο δημοσιεύθηκε στις 29 Ιουλίου (1) και το δεύτερο στις 31 Αυγούστου 2012 (2)
Το πρώτο αναρτήθηκε στην ηλεκτρονική έκδοοη του περιοδικού ποικίλης ύλης «LesinRockuptibles» (η έντυπη έκδοση κυκλοφορεί σε 110.000 αντίτυπα), με μια έγχρωμη φωτογραφία που παραχωρήθηκε από τη γνωστή ηδονίστρια Naomi. Εικονίζονται δυο γυναίκες, η μια φοράει περιλαίμιο σκύλου (η ίδια η Naomi) και δυο άνδρες, μάλλον οι σύντροφοί τους στους αμμόλοφους, έτοιμοι για το παιχνίδι της υποταγής. Η Naomi έχει ανεβάσει πολλά σύντομα βίντεο από τον «Κόλπο των Χοίρων».
Σε γενικές γραμμές είναι τεκμηριωμένο, αντικειμενικό όσο το δυνατό για έντυπο ευρείας κυκλοφορίας, με αποσπασματικές αναφορές στο μυθιστόρημα του Γάλλου συγγραφέα και σκηνοθέτη Michel Houellebecq «Τhe Elementary Particles» (1998) που γνώρισε μεγάλη εκδοτική επιτυχία (πάνω από 500.000 αντίτυπα) για μυθιστόρημα με αυτοβιογραφικά στοιχεία και περιγραφικό σεξ. Η αγγλική έκδοση με τον τίτλο «Αtomised» κυκλοφόρησε το 2001. Το βιβλίο είναι διαθέσιμο στο ειδικό τμήμα της Βιβλιοθήκης Γυμνισμού.
Οι συντάκτες Marc Beauge κσι Gino Delmas παρακολούθησαν τις ερωτικές περιπτύξεις ζευγαριών και μεμονωμένων γυναικών, αναφέροντας συγκεκριμένα παραδείγματα. Ο Marc διέσωσε το κινητό του την τελευταία στιγμή, όταν έγινε αντιληπτός από τους πρωταγωνιστές. Το θέαμα αρχίζει στις 6μμ. Από την επιτόπια έρευνα που έκανε για την επαγγελματική ιδιότητα των ηδονιστών, ένας άνδρας δήλωσε ότι ασχολείται με επιχείρηση τροφίμων και μια γυναίκα φυσιοθεραπεύτρια. Κατά το Ηοuellebecq στους ηδονιστές περιλαμβάνονται «νοσοκόμες από την Ολλανδία, Γερμανοί δημόσιοι υπάλληλοι, σωστοί μεγαλοαστοί και άλλοι». Οι συντάκτες συνάντησαν Γάλλους, πολλούς Γερμανούς, Ολλανδούς, Βέλγους και μερικούς Άγγλους.
Μια κοκκινομάλλα γυμνή γυναίκα βρίσκεται ξαπλωμένη και γύρω της τουλάχιστο πενήντα άνδρες που περιμένουν υπομονετικά το νεύμα της για την έναρξη της παράστασης και την τελική επιλογή του συντρόφου της από τους θεατές. Πολλά θετικά σχόλια από αναγνώστες.
Η δεύτερη ανταπόκριση της εφημερίδας «Midi Libre» που υπογράφεται από τη Nathalie Balsan-Duverneuil, παρουσιάζει μια εντελώς διαφορετική εικόνα, έναν μόλις μήνα μετά τη δημοσίευση του προηγούμενου άρθρου, πράγμα που προκάλεσε τις επικρίσεις των περισσότερών από τους 76 αναγνώστες που σχολίασαν. Η συντάκτρια, κατά δήλωσή της, είχε επισκεφθεί πολλές φορές την ευρύτερη περιοχή και δηλώνει ότι, πριν από την εμφάνιση των έφιππων αστυνομικών το 1997, η παραλία είχε γνωρίσει μεγάλη ακμή και η σεξουαλική επιδειξιομανία ήταν κυρίαρχη τάση σε όλο το «Χωριό Γυμνιστών». Τα ζευγάρια συνευρίσκονταν δημόσια στην παραλία, στο χώρο στάθμευσης πάνω στις κουκούλες των αυτοκινήτων, πρακτικά σε κάθε χώρο με τη συνοδεία δεκάδων ηδονοβλεψιών. Υπήρχαν πολλές νεαρές γυναίκες που έδιναν παραστάσεις για τους ηδονοβλεψίες, η απουσία των οποίων σημειώνεται από τους παλαιούς θεατές. Οι γυναίκες απλώς μεγάλωσαν, ωρίμασαν ή απλά κουράστηκαν (angmimik).
Τώρα, συνεχίζει η συντάκτρια η παραλία δεν θυμίζει σε τίποτε το ένδοξο παρελθόν της και οι ερωτικές συνευρέσεις γίνονται σε κλειστούς χώρους, ατμόλουτρα και ιδιωτικά διαμερίσματα, Προφανώς αναφέρεται στους οπαδούς ανταλλαγής συντρόφων (swingers).
Το 2012 είναι απαράδεκτο να σπιλώνονται υπολήψεις, να αναρτώνται προσβλητικά βίντεο από τον «Κόλπο των Χοίρων» στους ιστότοπους ΜΜΕ και να διαπομπεύονται με τον έναν ή άλλο τρόπο άνθρωποι για τις σεξουαλικές επιλογές τους (angmimik).
Είχε όμως και μια δυσάρεστη εμπειρία. Όταν προσπάθησε να πάει στους αμμόλοφους για να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι την κατάσταση, γιατί η φωτογράφιση δεν επιτρέπεται, μια ομάδα ανδρών την ακολούθησε και έντρομη επέστρεψε στην παραλία. Στις τέσσερις ώρες που έμεινε στον «Κόλπο των Χοίρων» δεν είδε την παράσταση που περίμενε. Θυμηθείτε εδώ την ανάλογη σκηνή από την ταινία «Les Textiles» (2003), όταν η πρωταγωνίστρια μπαίνει στη θάλασσα και από πίσω ακολουθούν δεκάδες άνδρες.
Υπάρχουν, βέβαια, οι τακτικοί θαμώνες που εντοπίζουν τις πιο ενδιαφέρουσες παραστάσεις ζευγαριών και ειδοποιούν τους άλλους με τη χρήση σφυρίχτρας ή τον αριθμό 22, που χρησιμοποιείται για την εμφάνιση της αστυνομίας, οπότε οι ηδονιστές διακόπτουν το παιχνίδι.
Στο εισαγωγικό σημείωμά της ισχυρίζεται ότι τα άλλα έντυπα μεγαλοποιούν την κατάσταση με περιγραφές και αναφορές που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα μόνο και μόνο για να πουλήσουν, ενώ εκείνη απομυθοποιεί τον «Κόλπο των Χοίρων». στο αναγνωστικό κοινό.
Δεν γνωρίζουμε το αρχικό κείμενο της ανταπόκρισης στο τέλος της τουριστικής περιόδου και την πιθανή παρέμβαση (βλέπε λογοκρισία) από τη διεύθυνση της εφημερίδας.
Επίσης η συντάκτρια χρησιμοποιεί λάθος γαλλικό όρο για τον ηδονισμό (libertarianism αντί libertinism) και δίνει λανθασμένες οδηγίες για την προσέγγιση της παραλίας από την πλευρά των αμμόλοφων που ανήκουν στον εθνικό δρυμό Bagnas. Τα λάθη, ορθογραφικά, συντακτικά και εννοιολογικά επισημαίνονται από τους αναγνώστες με αιχμηρά σχόλια. Κατά τη γνώμη μας, το άρθρο γράφτηκε βιαστικά, ώστε η εφημερίδα να μη μείνει πίσω!
Τα δυο παραπάνω άρθρα βρίσκονται στο φάκελο αποκoμμάτων του Cap d'Agde.
Σημειώσεις:
(1) «Βay of pigs: welcome to the libertine beach Cap d’Agde»
(2) «Αgde Libertarianism: the blues on the “Bay of Pigs”»
No comments:
Post a Comment