Followers

Tuesday, November 27, 2012

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ HΔΟΝΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ: ΜΕΡΟΣ ΣΤ'



Κάθομαι στην πρύμνη του πλοίου, αγκαλιά πλέον με τη Ρόζι, που δεν με αφήνει ούτε λεπτό και καταγράφω τις εντυπώσεις μου. ΟΙ υπόλοιποι συνεχίζουν  το ομαδικό πήδημα, μερικοί έχουν μεθύσει και δεν βρίσκουν τις τρύπες των γυναικών. Το μόνιμο πρόβλημα! Η Ρόζι παίζει με το καυλί μου, το χαϊδεύει, του μιλάει. Την αφήνω να κάνει ό,τι θέλει. Τουλάχιστο δεν βρίζει και δεν προκαλεί τα παραπλέοντα σκάφη αναψυχής. Που και που της βάζω το δάχτυλό μου στο στόμα της.

Στο κέντρο ακούγονται φωνές από τη Σλάβιτσα. «Παλιογαμημένοι, δεν βρίσκετε τις τρύπες μας!» «Πάλι μεθύσατε με σλιβοβίτσα, δυο τρύπες έχουμε μόνο!» Η Σάντρα, κάπως νηφάλια, δείχνει τα μουνόχειλά της. «Εδώ είναι η είσοδος, όχι στη μασχάλη μου!» Γελάω, τέσσερις ημέρες η ιστορία επαναλαμβάνεται. Χρειάζονται εντατικά μαθήματα. Η Ρόζι δεν δίνει σημασία. Οι Εστιάδες έχουν προσγειωθεί απότομα στην πραγματικότητα και απολαμβάνοιυν τα γλειψίματα τριών ανδρών. Η Μικέλα με χαιρετάει από μακριά και μου στέλνει φιλιά. Είχε γίνει γυναίκα.

Κατά διαστήματα, η «αρχιέρεια της ακολασίας» δίνει κατευθύνσεις στους ηδονιστές. Τονίζει με κάθε τρόπο ότι πέρα από την προσωπική ευχαρίστηση του κάθε ηδονιστή, μετρά το ομαδικό αποτέλεσμα. «Κρατάτε τα πόδια σας ανοιχτά, ώστε να έχουν καλή θέα οι άλλοι». «Οι γυναίκες ιδιαίτερα να δείχνουν το μουνί τους μήπως και κάποιοι βρουν τη σωστή τρύπα!»


Η Ρόζι ανεβαίνει πάνω μου με την πλάτη της στραμμένη προς εμένα. «Θέλω να δω τι κάνουν οι άλλοι». Της τρίβω απαλά την πλάτη με κρέμα. Άντε να αφοσιωθείς στο γράψιμο με τέτοιο μουνί πάνω σου. Μού περιγράφει τι βλέπει. Ο τάδε πηδάει την τάδε, του άλλου δεν του σηκώνεται κ.ο.κ. Κάνει για ανταποκρίτρια τηλεοπτικού σταθμού. Δίπλα μας περνούν μικρά σκάφη αναψυχής. Οι χειριστές σχολιάζουν με τις συντρόφους τους τα τεκταινόμενα. Αυτές ζηλεύουν. «Να γαμηθούμε κι εμείς». «Πάμε πάνω!» Τι είχα πεί νωρίτερα ότι θα σχηματισθεί στολίσκος ηδονιστικών πλοίων. Ο Βλάντο φοβόταν επέμβαση της ακτοφυλακής, αλλά ευτυχώς τα πράγματα κύλησαν ομαλά. Σταματήσαμε για λίγο ανοιχτά της «Κ
oversada». Τρία ζευγάρια ανέβηκαν στο «πλοίο της ακολασίας». Η Σλάβι τους καλωσόρισε σαν γνήσια οικοδέσποινα. Πρόσφερε μουνοποτό, παγωτό-μουνί στους νεοφερμένους και τους σύστησε τους υπόλοιπους. «Τα παιδιά είναι δικά μας, συνεχίστε το πήδημα!» «Ετοιμαστείτε για λεσβιακή παράσταση». «Αφού οι άνδρες δεν βρίσκουν τις τρύπες μας, θα τη βρούμε μεταξύ μας!» Τριάντα τρεις μουνάρες διάλεξαν τη σύντροφό τους για το παιχνίδι.

Παρακολούθησα το ωραιότερο γυναικοπαιχνίδι που είχα δει ποτέ στη ζωή μου. Η Ρόζι δεν ήθελε να πάει, αλλά την έπεισα. Διάλεξε την Παυλίνα, ήρθαν μπροστά μου και επιδόθηκαν σε αμοιβαίο αυνανισμό, γλείψιμο, τρίψιμο και πολλά αγκομαχητά. Η Παυλίνα της έβαλε τις ρώγες της στο στόμα της και η Ρόζι ρούφηξε το γάλα της. Εκπληκτική παράσταση. Άφησα το σημειωματάριο στην άκρη και σηκώθηκα να χειροκροτήσω τις Ροβινιώτισσες. Τις πλησίασα και πήρα κατ’ εξαίρεση μέρος. Με έβαλαν στη μέση, κάναμε σάντουιτς και χύσαμε και οι τρεις. Η Παυλίνα με τάισε. Το γάλα έτρεχε πάνω στα σώματά μας. Στο τέλος ξάπλωσα και αισθάνθηκα τα υγρά τους. «Συγχαρητήρια, κορίτσια, δώσατε την καλύτερη παράσταση απ΄όλες». Στο βάθος η Σλάβι πηδιόταν με τη Σάντρα. Είχαν γίνει αχώριστες. Οι άνδρες συνέχιζαν να πίνουν σλιβοβίτσα.

Ο Βλάντο μονολογούσε. «Δεν έχω ξαναδεί τόσο πήδημα στη ζωή μου». «Οι Ροβινιώτισσες είναι αχόρταγες, ρουφήχτρες, τις παραδέχομαι!» «Είναι γνήσιες ηδονίστριες και καλά κορίτσια». Γυρνάω και βλέπω τη Σλάβιτσα στους ώμους των ανδρών. Ζητωκραυγές, επευφημίες, φιλιά, εκδηλώσεις λατρείας προς τη γυναίκα που αποτελούσε πρότυπο ζωής! Η Σλάβι απολάμβανε τις εκδηλώσεις λατρείας των οπαδών της. Της έπιασα το χέρι, την έσφιξα στη αγκαλιά μου. «Αρχιέρεια της καρδιάς μου, σε λατρεύω γι’ αυτό που είσαι!» Η Σλάβι δάκρυσε, της σκούπισα τα δάκρυα και έγειρε πάνω μου. Έτρεμε ολόκληρη!

Πλησιάζαμε στα βράχια της «
Valalta». Oι βραχόβιοι ετοιμάστηκαν για αποβίβαση. Πήγαν στην κουπαστή και χαιρέτησαν τους φίλους τους στα βράχια με τον παραδοσιακό τρόπο: οι γυναίκες έπιασαν το μουνί τους και οι άνδρες το καυλί τους. Οι απέναντι ανταπέδωσαν.  Μετά όλοι υποκλίθηκαν στη Σλάβιτσα, τη σήκωσαν στα χέρια τους και την αποθέωσαν. Μια βραχόβια ανέβηκε στο πλοίο και της έδωσε ένα περιδέραιο με το όνομα της Σλάβιτσα χαραγμένο πάνω του. Η Σλάβι τη φίλησε και τη χάιδεψε στο μουνί της.

Συνεχίσαμε για τη «Μο
nsena». Nέοι πανηγυρισμοί, φιλιά, κλάμματα και εκδηλώσεις λατρείας από όσους βρίσκονταν στην ακτή. Βγήκαμε έξω, χαιρετήσαμε το Βλάντο κι αυτός συγκινημένος. Πήγαμε στα βράχια όπου ο ένας έπεσε στην αγκαλιά του άλλου. Συγκεντρώθηκαν γύρω μας να ακούσουν τις εμπειρίες της ανεπανάληπτης κρουαζιέρας και βέβαια λεπτομέρειες του ομαδικού gangbang. H Σλάβι εξήγησε ότι βασικός διοργανωτής της ημερήσιας κρουζιέρας ήμουν εγώ και όχι εκείνη. Δεν έδωσα σημασία. Ό,τι έκανα το έκανα για την ευχαρίστηση όλων μας.

Μέχρι το δείπνο είχαμε χρόνο να διαλογιστούμε και να αξιολογήσουμε τα αποτελέσματα της σημερινής εκδρομής. Σημείωσα στο τετράδιο ότι το
gangbang είναι η υπέρτατη σεξουαλική απόλαυση στη ζωή, ένα δώρο που πρέπει να εκτιμηθεί απ’ όλους μας. Θα κάνουμε σεξ πλέον ομαδικά, θα πηδιόμαστε μπροστά σε θεατές, γιατί αυτό επιτάσσει η ηδονιστική θεωρία. Ποτέ πια μόνοι πίσω από κλειστές πόρτες και δωμάτια. Τότε ήταν που συνέλαβα την ιδέα της δημιουργίας βιβλιοθήκης γυμνοκρατίας και ηδονισμού. Πρέπει να δημιουργήσω μια βάση δεδομένων για τον ηδονισμό που μέχρι τότε είχα παρεξηγήσει. Πρέπει να μελετήσω τη διδακτορική διατριβή του εξαίρετου επιστήμονα και ηδονιστή Robert L. McGinley, ιδρυτή της North American Swingers Club Association (NASCA).

Καθυστέρησα να υλοποιήσω την ιδέα μου, γιατί μεσολάβησε η περιπέτεια της υγείας μου. Το 2008 ίδρυσα το ειδικό τμήμα της Βιβλιοθήκης Γυμνισμού, που από την 1 Νοεμβρίου 2012 ονομάζεται «Βιβλιοθήκη Γυμνοκρατίας και Ηδονισμού». Νοερά βρίσκονται μαζί μου η Σλάβι, η Ρόζι και  η παρέα των ηδονιστών των βραχόβιων και βουνίσιων.







No comments:

Post a Comment