Followers

Tuesday, November 27, 2012

ΗΜΕΡΗΣΙΑ KΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΗΔΟΝΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ: ΜΕΡΟΣ Γ΄



Πλέοντας προς το μαγευτικό Poreč στο βόρειο τμήμα της χερσονήσου της Ιστρίας, οι γυναίκες έψαχναν να βρουν τα στρινγκ και τα εσώρουχά τους. Χαμός. «Τι συμβαίνει;» ρωτάω. Η Σλάβιτσα απαντάει «Χάθηκαν τα στρινγκ μας». «Πώς θα βγούμε στην πόλη, χωρίς εσώρουχα;» «Κανένα πρόβλημα. Θα ‘στε ξεβράκωτες!» «Θα μας πιάσουν για προσβολή δημοσίας αιδούς!»  Η Παυλίνα συμπληρώνει,  «θα μάς πάρουν μάτι». «Άλλο που δεν θέλετε, παλιογαμημένες Ροβινιώτισσες». «Μουνί έχετε, να το δείξετε και σε άλλους», απαντά ο Άντε. Η Γιόζιπα λέει «Το μουνί μου δεν το δείχνω σε όποιον και όποιον». «Αυτοί είναι πεινασμένοι, θα με ξεσκίσουν». «Δεν γαμούν τις γυναίκες τους!» «Πού το ξέρεις;». «Αυτοί αγαπούν περισσότερο το πιοτό και τα ψαρικά τους!»

Ούτε ίχνος από τα στρινγκ. Εξαφανίστηκαν μυστηριωδώς. Η Μικέλα δίνει τη δική της εξήγηση. «Η θεά Εστία ευθύνεται». Πάω να τρελαθώ. «Ρε, Μικέλα, κάποια από σας τα έκρυψε. Δεν μπορεί να εξαφανίστηκαν ξαφνικά». « Έχω τη λύση,  θα φορέσετε φουστάνια και θα κινείστε ή θα κάθεστε σεμνά. όχι ανοιχτά πόδια». «Προσοχή στις σκάλες». Ο Μίρκο έτριβε τα χέρια του. «Θα τρελαθούν στο μάτι οι κάτοικοι». «30 μουνάρες ξεβράκωτες. θα τον παίξουν δημόσια για πάρτη τους!» «Ρόζι, ούτε εσύ έχεις στρινγκ;». «Εγώ δεν τα φοράω, το  μουνί μου πρέπει να είναι ελεύθερο». Το περίεργο είναι ότι εξαφανίστηκαν και τα σλιπ των ανδρών, εκτός από το δικό μου που είχα φροντίσει να το κουβαλάω μαζί μου στο χαρτοφύλακα.

«Μάργκιτ, μήπως έκανες εσύ τη ζημιά;» «Όχι, στο υπόσχομαι». Οι βραχόβιες είχαν ξετρελαθεί με την ιδέα ότι θα περπατούν ξεβράκωτες. «Παλιογαμημένες, θα μάς πάνε στο αστυνομικό τμήμα». «Αν τον βρω τον κλέφτη θα τον γαμήσω». «Και αν είναι γυναίκα;» ρωτάει η Σλάβι. «Θα την ξεσκίσω την τσούλα!»


Φθάσαμε στο Poreč και αγκυροβολήσαμε στην προβλήτα. Το θέαμα ήταν εκπληκτικό. Οι γυναίκες αποβιβάζονται ξεβράκωτες κρατώντας τις φούστες τους. Ο Βλάντο που δεν είχε καταλάβει τι συνέβαινε αναρωτιέται  τι έπαθαν αυτές, «χέστηκαν ομαδικά;». «Όχι, τους έκλεψαν τα στρινγκ!» Η δουλειά είχε γίνει από μέσα. Παίρνω τη Ρόζι και τη Σλάβι, είχαμε γίνει αχώριστο τρίο στο σεξ και όχι μόνο, που περπατούσαν προσεκτικά, «Ούτε καφέ μπορούμε να πιούμε». Είχα πάρει μαζί μου δυο αλλαγές, βλέπετε είχα μάθει από τα κατουρήματά τους, και προσφέρθηκα να δώσω τη μια στη Σλάβι. Η Σλάβι το βλέπει και γελάει, «έχει και λουλούδια και τρύπα να κατουράω». «Μωρή, ξεσκισμένη, εσύ κατουράς πάνω μου!»

Μπήκαμε σε ένα εστιατόριο και παραγγείλαμε μια τεράστια «γιούμπο» πίτσα με πολλή σάλτσα. Πίτσα για 40 άτομα. «Θα σας αλείψω τα μουνιά, παλιογαμημένες τσούλες, και θα σας φάω στο πλοίο». «Με έχετε φέρει στα όριά μου!»  «Με κάνατε πολυγαμικό με δυο γυναίκες δίπλα μου, σε λίγο θα χάσω και το καυλί μου με εσάς!» «Αυτό δεν χάνεται, κρέμεται καλά!» Παίρνουμε την πίτσα, κάνουμε ένα σύντομο περίπατο και επιστρέφουμε στο πλοίο.

Το ψάξιμο συνεχίζεται με τις γυναίκες στα τέσσερα, μισόγυμνες και ξεβράκωτες γίνονται εύκολος στόχος των ανδρών που βρίσκουν ευκαιρία να τις πάρουν από πίσω. Το πλοίο μόλις είχε απομακρυνθεί, όταν ακούγεται η σειρήνα της ακτοφυλακής. Δεν κατάλαβα, μάς είχαν δει να πηδιόμαστε στα χωρικά ύδατα. Το σκάφος της ακτοφυλακής πλεύρισε και μια γοητευτική αξιωματικός ανέβηκε στο κατάστρωμα. Μας έπιασαν στα πράσα, σκέφτηκα. «Τώρα θα μάς πάνε σηκωτούς στο τμήμα.» Έχουμε καταγγελία για ακόλαστες πράξεις!»  «Οι κυρίες γιατί είναι ξεβράκωτες:» «Χάσανε τα στρινγκ τους και ψάχνουν να τα βρουν!»  Εγώ κρατούσα τη Ρόζι αγκαλιά, γιατί μού τον είχε βάλει μέσα της και δεν μπορούσα να το βγάλω. «Η κοπέλα γιατί είναι πάνω σας;». Τι να πώ, «ήταν στενοχωρημένη και την πήρα αγκαλιά!»  Η Ρόζι μού ψιθύρισε «πού να ξέρει ότι πηδιόμαστε!» Ευτυχώς την είχα σκεπάσει με μια πετσέτα. «Τέλος πάντων δεν σας γράφω για πρώτη και τελευταία φορά». «Λυπάμαι για τις γυναίκες που θα μείνουν ξεβράκωτες» «Που πάτε;» «Σε κέντρο γυμνιστών». «Εκεί δεν χρειάζονται τα στρινγκ» «Κυρία αξιωματικέ», «Αναμάρια, είναι το όνομά μου»,  απαντάει γελώντας. Μάλλον της καλάρεσε το θέαμα και ήθελε κι αυτή να γαμηθεί. Πολύ όμορφη γυναίκα με αυτή τη στολή. «Στα νιάτα μου έκανα και εγώ γυμνισμό στην «
Koversada». Το πουλάκι μου αποκαλύφτηκε. Την πλησιάζω, αφού είχα απαλλαγεί προσωρινά από το μουνί της Ρόζι. «Έχουμε 30 γυναίκες και δεν προλαβαίνουμε να τις ικανοποιούμε!» «Ναι, σας καταλαβαίνω, γι’αυτό και δεν σας γράφω» «Καλή επιστροφή!» Η Αναμάρια κατεβαίνει στο σκάφος της, ενώ η Σλάβι που την ορεγόταν, λέει «ήθελα να τη γαμήσω με τη στολή της!» «Σλάβι, δεν έχεις αφήσει ελεύθερο μουνί στο Rovinj». Αναρωτιόταν, απορία κι αυτή, αν η Αναμάρια  ήταν ξυρισμένη. Έρχεται η Ρόζι ερεθισμένη και μου τον παίρνει στο στόμα της. «Γαμημένη Ροβινιώτισσα, δεν κατάλαβες τίποτε!» «Το μουνί μου είναι πάνω απ΄όλα!»


No comments:

Post a Comment