Followers

Monday, November 26, 2012

H IΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ GANGBANG: MEΡΟΣ Δ'





ΜΑΙΝΟΜΕΝΕΣ ΕΣΤΙΑΔΕΣ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ ΤΗΣ «MONSENA» - KATAΔΙΩΞΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΣΤΟΥΣ ΒΡΑΧΟΒΙΟΥΣ ΤΗΣ «VALALTA»

Το πρωί της Παρασκευής δεν μπορούσα να πάρω τα πόδια μου. Πήγα στο «εστιατόριο του βουνού» για το πρωινό. Με είδαν οι γνωστοί μου και απόρησαν. «Τι έγινες, χάθηκες μια ημέρα;» «Αφήστε τα, μην ψάχνετε». Παίρνω την τσάντα μου
  και πηγαίνω στα βράχια. Τι βλέπω; Τις Εστιάδες σε τελετή εξαγνισμού. Μετά το ομαδικό γαμήσι, προσπαθούσαν να εξιλεωθούν με παγανιστικές προσευχές. Η Σλάβιτσα έχει σηκώσει τα χέρια της προς τον ουρανό και οι δόκιμες απαγγέλλουν ύμνους!

Με αναγνωρίζουν. Πού να κρυφτώ; Πάω να φύγω. Με σταματάει η Μαρία και με οδηγεί στην «αρχιέρεια της ακολασίας», που γελάει. «Πήρες το μήνυμά μου;». «Σλάβι, το μυαλό σου στο γαμήσι είναι». Σου είπα επικοινωνώ με το ομαδικό γαμήσι». «Περιμένουμε κι άλλους το πρωί για εξιλέωση». Ακούγεται η φωνή της Ροζάλια στο βάθος. «
Fuck me baby, fuck me right now!» Η Μίρκα κάθεται κάπως απομονωμένη. Απλώνω την πετσέτα μου κοντά της. Οι Εστιάδες τελείωσαν την προσευχή τους, έβγαλαν τους χιτώνες και άρχισαν τις προετοιμασίες του ανθρώπινου σάντουιτς. Η Μίρκα με χουφτώνει. «Μην φύγεις, κινδυνεύεις από τις μικρές», λέει. Έρχονται οι μικρές, ολόγυμνες, καυλωμένες, φωνάζοντας ποιον θα γαμήσουμε σήμερα. Η Ντόρα, η Ίνες και η Βαλεντίνα ξύνουν τα μουνιά τους. Φεύγω, ανεβαίνω στο μονοπάτι και κάθομαι στο κοντινό παγκάκι. Από πίσω η Σλάβιτσα. «Είμαι η αρχιέρεια της ακολασίας αλλά και του ελέους». «Παλιογαμημένες μικρές μην τολμήσετε να τον πλησιάσετε». «Θα σας κόψω τα πόδια». Οι αγριεμένες μικρές ορμούν στη Σλάβιτσα και μαλλιοτραβιούνται. «Θέλουμε να μάς πάρει εδώ και τώρα». «Είναι ο μόνος που δεν μάς γάμησε στο θαλάσσιο πάρκο». «Δεν φεύγει αν δεν μάς γαμήσει!» Θέλω, δεν θέλω, ανεβαίνουν επάνω μου. Η Σλάβιτσα τις τραβάει. Οι περαστικοί απορούν.

Πάμε στην παραλία, εκεί πέφτουμε στις άλλες Εστιάδες που έχουν μυριστεί γαμήσι. Βάζω τα ειδικά σάνδαλα, παίρνω από το χέρι τη Σλάβιτσα και απομακρυνόμαστε στα βράχια. Το θέαμα είναι εξοργιστικό. Μπροστά εμείς, πίσω οι μαινόμενες Εστιάδες και οι αγριεμένες μικρές. «Πού θα κρυφτείτε, θα σάς γαμήσουμε, θέλετε δεν θέλετε». Τα ζευγάρια των ηδονιστών νομίζουν ότι  γίνεται
gangbang. τρέχουν κι αυτοί από πίσω. Κόσμος μετακινείται προς την ίδια κατεύθυνση. Στην άκρη του βράχου βλέπουμε τη «Valalta». Η απόσταση μεταξύ των δύο ακτών είναι μικρή.

Οι βραχόβιοι ηδονιστές φωνάζουν. «Να, η «αρχιέρεια της ακολασίας» με τις δόκιμες». «Τρέξτε να δείτε». Η Ροζάλια που ακολουθούσε φωνάζει, «παλιομαλάκες. ερχόμαστε να σάς γαμήσουμε επί τόπου!», Οι απέναντι δείχνουν τα καυλιά τους. Η Σλάβιτσα κοντοστέκεται να ξαποστάσει. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Άνδρες και γυναίκες περιμένουν το σήμα της για ομαδικό γαμήσι. Με σπρώχνουν και πέφτω στα βράχια. Οι μικρές πέφτουν επάνω μου. «Κλείσε το στόμα του με το
  μουνί σου, Ίνες. δές του τα χέρια, να το γαμήσουμε». Η Βαλεντίνα αρπάζει το καυλί μου. «Θα γαμήσουμε και την αρχιέρεια μαζί». Οι από πίσω νομίζουν ότι δόθηκε η εντολή για το gangbang. Οι βραχόβιοι παρακολουθούν τις κινήσεις των μονσενικών.

Απειλείται σύρραξη. Η Ροζάλια σε έξαλλη κατάσταση απειλεί θεούς και δαίμονες. «Γαμώ τους πάντες και τα πάντα!» Σηκώνομαι και βλέπω καμιά πενηνταριά άτομα και των δύο φύλων να επιδίδονται σε γαμήσι-τρενάκι, πίπες. Αρπάζω τη Σλάβιτσα και πέφτουμε στη θάλασσα, κολυμπάμε μέχρι την απέναντι ακτή. «Τουλάχιστο εδώ δεν κινδυνεύουμε να μάς γαμήσουν!». Λάθος υπολογισμός. Οι βραχόβιοι πηδιούνται ρυθμικά. Η άφιξη της Σλάβιτσα τους χαροποιεί. Τη χαιρετούν με υπόκλιση και αυτή ανταποδίδει το χαιρετισμό πιάνοντας το μουνί της. Όλοι χαιρετούν τη Σλάβιτσα. Είναι πολύ αγαπητή στους βραχόβιους που προφανώς σκέπτονται να ζητήσουν τη μεταγραφή της από τους βουνίσιους. Οι μικρές αγριεμένες απέναντι που έχασαν την ευκαιρία να με ξεσκίσουν, δεν υποχωρούν, «δεν θα γυρίσετε κάποια στιγμή». «Θα σας γαμήσουμε με το έτσι θέλω». «Έχουμε μπλοκάρει τις πόρτες του κέντρου, ξέρουμε που μένει ο Μίκι». Και εσείς βραχόβιοι την έχετε βάψει».

Ακούγονται βαριές εκφράσεις του δρόμου στα Κροατικά. Οι γυμνιστές παρακολουθούσαν τη σκηνή με ενδιαφέρον. Γυναίκες κυνηγούσαν άνδρες στα βράχια, μαινόμενες λευκοντυμένες Εστιάδες έτρεχαν αλαφιασμένες. Οι δυο πλευρές αντάλλαξαν βαριές εκφράσεις.

Η Σλάβιτσα, αφού χαιρέτησε πιάνοντας το καυλί κάθε βραχόβιου και το μουνί κάθε βραχόβιας, κάθησε φανερά ανακουφισμένη. Της πρόσφεραν μουνοποτό, νερό και καφέ, εκείνη προτίμησε σλιβοβίτσα. εμένα με συνέφεραν. Η Μάργκιτ και η Ίλονα χύνουν στο ποτήρι μου να πάρω δύναμη. Το δίνω στη Σλάβιτσα. «Έχω το στομάχι μου», δικαιολογούμαι. Τους χαϊδεύω τα μουνιά τους από εκτίμηση. Στς 10 έχω προγραμματίσει την καθιερωμένη γυμνιστική εκδρομή και δεν ξέρω πώς να γυρίσω στη «Μ
onsena».Οι μικρές έχουν κάτσει στην απέναντι όχθη και περιμένουν το μοιραίο λάθος. Ξύνονται, μαλακίζονται και λένε ακαταλαβίστικες φράσεις. Πιο πίσω οι μαινόμενες Εστιάδες γαμιούνται με τους ακόλουθούς τους. Έχουν σηκώσει τους λευκούς χιτώνες μέχρι τη μέση τους.

Αποφασίζω να επιστρέψω και να βρω μια μέση λύση. «Ντόρα, Ίνες και Βαλεντίνα, θα σας γαμήσω, αλλά δώστε μου λίγο χρόνο». Οι μικρές χοροπηδούν  σαν τρελές. Βγαίνω στους βουνίσιους μαζί με τη Σλάβιτσα που μαζεύει τις μαινόμενες Εστιάδες. Επιστρέφουμε όλοι μαζί στα βράχια, όπου βρίσκεται σε εξέλιξη
gangbang. Aποσύρομαι με τις μικρές στους θάμνους, στρώνουμε τις πετσέτες μας και αρχίζουμε τα προκαταρκτικά. Οι μικρές ηρεμούν και απολαμβάνουν τα χάδια μου. Η Ντόρα βάζει το μουνί της στο στόμα μου, πιάνει την κλειτορίδα της και την παίζει. Η Ίνες αριστερά και η Βαλεντίνα δεξιά μου με ανοιχτά τα πόδια, δέχονται τα χέρια μου μέσα τους. Φθάνουν σε οργασμό. Σηκώνονται και τελειώνουν στο πρόσωπό μου. Δέχομαι τρία διαφορετικά μουνοχυσίματα. Η Ντόρα με σκουπίζει, με φιλάει, με δαγκώνει στον κώλο. «Τώρα, είσαι εντάξει, μπορείς να φύγεις!» «Όχι, δεν είμαι εντάξει!» «Παίρνω τρία μπουκάλια σλιβοβίτσα και τα χώνω στα μουνιά τους». Ουρλιάζουν από την ηδονή. «Θα σας γαμήσω από πίσω». Σκύβουν στα τέσσερα, βάζω προφυλακτικό και κρέμα και βυθίζω το καυλί μου μέσα τους. «Είστε ευχαριστημένες αγριομουνάρες, τώρα;» «Ναι, μάς ξέσκισες τη σούφρα!» «Χθες μου σκίσατε τα ρούχα». «Ήμασταν καυλωμένες και όταν μια γυναίκα είναι καυλωμένη, χάνει τον έλεγχό της κατάστασης». Περνάει η Ροζάλια τραγουδώντας «Fuck me Miki, take me from behind right now!» «Ροζάλια, έχω δέκα λεπτά στη διάθεσή μου» «Έλα να σε γαμήσω από τον κώλο». Σκύβει και το βάζω μέσα της. Απ’ την καύλα δεν ξέρει τι λέει. Επαναλαμβάνει στα Αγγλικά το τραγούδι  που κόντεψε να γίνει ηδονιστικός ύμνος των βουνίσιων και των βραχόβιων. Τη χύνω στο πρόσωπο. Τρέχει με τα χύσια στη θάλασσα υπό τις επευφημίες των θεατών. Με πλησιάζει μια ηδονίστρια, μού πιάνει το καυλί και βγάζει αναμνηστική φωτογραφία με το κινητό της. Έρχεται γρήγορα η Σλάβιτσα και παρεμβαίνει. «Τι θα την κάνετε τη φωτογραφία;» «Είμαι συλλέκτρια καυλιών!» «Τότε τραβήξτε μια μαζί του». Βάζει το χέρι της στο καυλί μου και εγώ στο μουνί της. Φοράει τα μαύρα γυαλιά του ήλιου και μου σκάει ένα φιλί στο στόμα. Η «αρχιέρεια της ακολασίας» με το μαθητή της. Η συλλέκτρια στέλνει τη φωτογραφία στο κινητό της. Μαζεύονται και οι μαινόμενες Εστιάδες. Όλη η παλιοπαρέα. Εμείς στη μέση. Τα κορίτσια χαιρετούν με τον ηδονιστικό τρόπο βάζουν το χέρι τους στο μουνί τους. Η Ροζάλια προχωράει πιο πολύ, βάζει το δάχτυλό της στο στόμα της. Μη με ρωτήσετε τι έγινε αυτή η «άσεμνη» φωτογραφία. Ίσως σβήστηκε ή αποθηκεύτηκε σε κάποιο μυστικό σκληρό δίσκο για την επόμενη γενιά!



No comments:

Post a Comment