Followers

Monday, November 26, 2012

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ GANGBANG: ΜΕΡΟΣ Ζ'






ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ GANGBANG: ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΚΤΟΝΩΣΗ Ή ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ - ΔΕΚΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ ΤΙΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΟΥΣ – «ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΜΟΥΝΟΧΕΙΛΑ ΣΑΣ!» - ΟΙ ΕΣΤΙΑΔΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΖΟΝΤΑΙ - Η ΣΛΑΒΙΤΣΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΧΥΝΟΥΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ - ΚΑΘΕΜΙΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΛΕΥΚΟΝΤΥΜΕΝΟ ΣΤΡΩΜΑ (!) ΚΑΙ Η ΤΑΝΙΑ ΤΗ ΦΕΡΝΕΙ ΣΕ ΟΡΓΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΠΟ ΤΗΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ ΤΟΥ GANGBANG: ΠΟΔΟΜΑΛΑΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΙΚΗΣ ΠΤΩΣΗΣ - Η ΣΛΑΒΙΤΣΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ ΡΥΘΜΟ! ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΙ – Η ΜΑΡΓΚΙΤ ΜΕ ΤΗΝ ΙΛΟΝΑ ΧΥΝΟΥΝ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ ΣΤΗ ΡΟΖΑΛΙΑ! –  ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΕΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑ! ΠΙΝΟΥΜΕ ΣΛΙΒΟΒΙΤΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΟΥΝΙΑ!

Είχα αγριέψει, της τσιμπούσα τον κώλο στο μονοπάτι. Αυτή έκανε πως αντιστεκόταν. «Μάς βλέπουν, τι θα λένε;» «Μια ωραία γυναίκα πηδιέται σε φυσικό περιβάλλον!» Έπαιζε το καυλί μου. «Δεν έχεις κάνει περιτομή, το βλέπω!» Μού έβαλε κόκκινο καυλοδαχτυλίδι. «Γιατί κόκκινο;». «Με εξιτάρει το χρώμα!» Η Σλάβιτσα άλειφε τα βυζιά της με αντιηλιακό. Φθάνουμε στο σημείο συνάντησης και όλοι σπεύδουν να χαιρετήσουν την Τάνια. «Μπορείτε να με δαχτυλώσετε!» τους λέει, απευθύνεται βασικά στις γυναίκες. «Είμαι δισεξουαλική!» «Τι ωραίο άτριχο μουνάκι, έχεις, κούκλα μου», ακούγεται η φωνή ενός βραχόβιου. Η Μάργκιτ ανοίγει τα μουνόχειλά της και χώνει τη γλώσσα της μέσα. Τελικά, όλοι θέλουν να αγγίξουν την Τάνια! Οι Εστιάδες φωνάζουν, «είναι η θεά Εστία!». Η Τάνια απολαμβάνει το θαυμασμό. Μού λέει ότι από τη μέρα που έκανε ολική αποτρίχωση, καυλώνει τους πάντες! «Βάλε το δάχτυλό σου μέσα και πιπίλισέ το μετά!»

Η Σλάβιτσα δαγκώνεται, ζηλεύει, στρέφεται προς εμένα και μου λέει «έχω κι εγώ μουνί, δεν σού αρέσει;» «Θα κάνω λεύκανση!» «Δεν χρειάζεσαι». «Το δικό σου είναι άψογο και το ξέρεις». «Εγώ σε θέλω για πάρτη μου». «Είμαστε ηδονιστές, μοιραζόμαστε τα πάντα, εσύ το είπες». «Ναι, έχεις δίκιο, αλλά δεν παύω να είμαι γυναίκα με τις αδυναμίες μου!»

Έβγαλα το δάχτυλο από την Τάνια και το έβαλα σε εκείνη. Οι άλλες ζητούσαν τη διεύθυνση του ινστιούτου αισθητικής να πάνε να κάνουν  λεύκανση. Μουνοσυζήτηση. Όλοι θέλουν να την αγγίξουν. «Είστε φίλοι μου, μοιραστείτε το!». Ξαπλώνει στο στρώμα, ανοίγει τα πόδια της και αποκαλύπτεται ο παράδεισος. Οι βραχόβιοι τρελαίνονται στη θέα του. «Σλάβιτσα, σε παραδεχόμαστε». «Βρίσκεις τα καλύτερα μουνιά». Κάνουν λάθος, εγώ τη βρήκα! Η Τάνια χάιδευε τις ρώγες της. «Τάνια, έχεις γάλα στα βυζιά σου;» ρώτησε άλλος. «Δυστυχώς, όχι, πιάσε μου τις ρώγες». «Είμαι ηδονίστρια  και εθισμένη επιδειξιομανής ταυτόχρονα!» Στα 28 της ήταν μουνοθεά. Μαζεύτηκαν και άλλοι, έκαναν κύκλο και έπαιρναν μάτι. Η Γιόζιπα τη φίλησε στο στόμα. «Είσαι πολύ όμορφη». «Με καυλώνεις». Πέφτει πάνω της και αρχίζει το τρίψιμο. Ο Άντε συμπληρώνει,  «δεν ήξερα ότι η γυναίκα μου είναι δισεξουαλική!». «Θα σου βρώ μόνιμο μουνί να μένει στο σπίτι μας!». «Θα μας ικανοποιεί και τους δυο». Η Τάνια βγάζει μια παλιά φωτογραφία και μάς δείχνει πώς ήταν με τις τρίχες στο μουνί της. Ακόμα και τριχωτή διατηρούσε τη φρεσκάδα της. Η Σλάβιτσα είχε καυλώσει με τη μουνοσυζήτηση. Η κλειτορίδα της είχε ερεθιστεί. «Πάρε με εδώ και τώρα. Γαμησέ μου μπροστά της, δεν αντέχω». «Ξέσκισέ μου τον κώλο». «Θέλω θεατές να με βλέπουν να γαμιέμαι με τον άνθρωπο που κάνω κέφι». Είχα βάλει το δακτύλιο, οπότε διατηρούσα σταθερή στύση. Ξαπλώσαμε δίπλα στην Τάνια και γαμηθήκαμε, ενώ η Τάνια μού έγλειφε τα αρχίδια. Κόλαση. Οι άλλοι παρακολουθούσαν εκστασιασμένοι την πράξη. Οι κυρίες γονάτισαν και πίπωσαν όσους αρσενικούς  έτυχε να βρίσκονται εκεί. Η Τάνια αγκομαχούσε. «Σλάβιτσα, έχεις ωραίο πισινό!». Τη δάγκωνε, τη γράπωνε, της έβαζε χέρι. Οι Εστιάδες στον κόσμο τους. «η θεά Εστία έκανε το θαύμα της!» «Τάνια, θέλουμε να σε δούμε να κατουράς», φωνάζουν ρυθμικά οι ηδονιστές. Η Τάνια σηκώνεται, ανοίγει τα πέταλά  της και κατουράει τη Σλάβιτσα στο πρόσωπο! Χειροκροτήματα, εκδηλώσεις λατρείας, ασύλληπτο σκηνικό!

Στα βράχια συγκεντρώθηκαν αυνανιστές. Η επιθυμία της είχε εκπληρωθεί. Το κοινό τη χειροκρότησε, έκανε βαθιά υπόκλιση και συνέχισε να μαλακίζεται. Η Σλάβιτσα γλείφει τα δάχτυλα του ποδιού της. Καθαρά δάχτυλα με κοντά νύχια, λιμαρισμένα και βαμμένα σε ανοιχτό κίτρινο χρώμα. «Τάνια, ερέθισε το Μίκι με τα πόδια σου». Τα λεία πόδια της τρίφτηκαν στο καυλί μου μέχρι που τελείωσα στις πατούσες της. Εκείνη συνέχιζε να στέλνει φιλιά στους θαυμαστές της! Οι άλλες έσκυψαν να σκουπίσουν το πολύτιμο υγρό. «Με γαργαλάτε», φωνάζει η Τάνια. Η Ροζάλια πήρε μάτι τους αυνανιστές στα βράχια. «Ελάτε να μάς γαμήσετε, μαλακιστήρια», «Το μουνάκι μου έχει χώρο για δυο καυλιά». Αυτοί αδιαφόρησαν. «Πλήρωσαν εισιτήριο για  να δουν ζωντανό σεξ», μουρμούριζε. Η παράσταση με εντολή της Σλάβιτσα ολοκληρώθηκε απότομα. Οι αυνανιστές έφυγαν και εμείς ηρεμήσαμε μέχρι νεωτέρας. Πήγαμε σε μια γωνιά να ετοιμάσουμε τις επόμενες κινήσεις μας.

«Όσο τρώνε οι άλλοι, εμείς θα ασχοληθούμε με τη φιλοσοφική θεώρηση του
gangbang!». «Θα ανταλλάξουμε απόψεις και θα γνωριστούμε καλύτερα». Έκανε έναν κύκλο με κιμωλία, έβαλε ένα φουσκωτό στρώμα στη μέση, το σκέπασε με λευκό σεντόνι και μάς φώναξε να καθίσουμε κυκλικά με ανοιχτά τα πόδια μας. «Θέλω να βλέπω τα μουνιά σας και εσείς το δικό μου!» Βασική αρχή της ηδονιστικής φιλοσοφίας. «Όταν έχουμε ανάγκη, θα χαϊδεύουμε ο ένας τον άλλον!» «Μίκι, φόρεσε το δαχτύλιο». «Θέλω να είσαι σε στύση κατά τη διάρκεια του διαλογισμού!». Η  Τάνια πλησίασε και μού έβαλε άλλο χρώμα: λευκό. Άλλοι άνδρες δεν ήρθαν, γιατί ήταν  μεθυσμένοι ή απασχολημένοι με τις γυναίκες τους.

Τελικά, μαζευτήκαμε δέκα άτομα: εγώ και εννέα γυναίκες: η Σλάβιτσα, η Τάνια, η Ροζάλια, η Παυλίνα, η Άννα, η Γιόζιπα, η Μαρία, η Βερόνικα και η Μάργκιτ από τους βραχόβιους. Άνοιξαν τα πόδια τους, κάθισαν οκλαδόν. Οι Εστιάδες σχημάτισαν δικό τους κύκλο, ανασήκωσαν τους χιτώνες τους και έκαναν δεήσεις προς την  Εστία!

Η Σλάβιτσα έκανε μια σύντομη αναδρομή στον ηδονισμό και τον παγανισμό. Εξήγησε ότι είναι πολυγαμική και τη βρίσκει με ομαδικό πήδημα. Μιλούσε αργά, σταθερά, στα Αγγλικά και στα Κροατικά. Με είχε βάλει να καθίσω δίπλα της. Ως γνήσια ηδονίστρια, έπαιζε με το καυλί μου όση ώρα μιλούσε. Κατά διαστήματα τα κορίτσια έπαιζαν με την κλειτορίδα τους. Η συζήτηση ήταν ενδιαφέρουσα.

Πρώτη μίλησε η Άννα. Ευχαρίστησε τη Σλάβιτσα που της έδωσε την ευκαιρία να πει λίγα πράγματα για τη ζωή της. Η Σλάβιτσα έβαλε το δάχτυλο στο μουνί της και της είπε στοργικά, «Άννα, χύνεις σλιβοβίτσα!». «Θα φέρω το καλαμάκι να τη ρουφήξω!» Η Άννα γέλασε και συνέχισε: «Γεννήθηκα στο
Rovinj από γονείς καθολικούς, ανατράφηκα με τις παραδοσιακές καθολικές αρχές. Μέχρι τα 18 φορούσα μακριές φούστες και απέφευγα τις κακοτοπιές. Οι γονείς μου δεν με άφηναν να έχω σχέση με το άλλο φύλο. Ήμουν δασύτριχη και έκρυβα τα πόδια με σκουρόχρωμες κάλτσες. Ήταν αμαρτία να τα ξυρίσω! Στα 22 μου γνώρισα τον πρώτο και μοναδικό μέχρι χθές άνδρα, το μελλοντικό σύζυγό μου, Σλόμπονταν. Αυτός τότε ήταν κομψός, εργαζόταν ως βοηθός σε αλιευτικό σκάφος. Παντρευτήκαμε σε στενό οικογενειακό κύκλο. Το πρώτο βράδυ κάναμε έρωτα με σβηστά φώτα. Ντρεπόμουνα το σώμα μου! Με φρόντιζε, με αγαπούσε, αλλά σεξουαλικά ήταν αδιάβαστος. Ήξερα ότι είχε περιπέτειες με τουρίστριες τους καλοκαιρινούς μήνες που το σκάφος εκτελούσε δρομολόγια στα κοντινά νησιά. Όλα αυτά μέχρι χθες που μού είπε για το ομαδικό  gangbang στο θαλάσσιο πάρκο. Του ζήτησα να με πάρει μαζί του. Δέχτηκε. Τα υπόλοιπα τα γνωρίζετε. Ευχαριστώ τη Σλάβιτσα που με μύησε στον υπέροχο αυτόν κόσμο του ηδονισμού. Έκανα έρωτα με τέσσερις άνδρες εκείνο το απόγευμα!» Ακούγονται χειροκροτήματα. «Δεν το μετάνιωσα». «Έγινα άλλη γυναίκα.» «Μίκι, σε ευχαριστώ που με φρόντισες!» Τη φίλησα στο στόμα και την αγκάλιασα. Είχε δακρύσει. Η Σλάβιτσα της χάιδεψε τα μαλλιά. «Τώρα, είμαι αρχιτσούλα, παρμένη από όλες τις τρύπες μου και περηφανεύομαι». «Στα 45 μου ανακάλυψα τον αληθινό κόσμο». Νέα χειροκροτήματα!

ΓΙΟΖΙΠΑ: «Η σχέση μας περνούσε κρίση. Ο Άντε αργούσε να γυρίσει σπίτι. Ήταν όλο κουρασμένος. Η σεξουαλική μας ζωή στο ναδίρ. Κατάλαβα ότι είχε εξωσυζυγική σχέση. Απευθύνθηκα σε έναν ειδικό που μού πρότεινε να γνωρίσουμε άλλα ζευγάρια. Με αυτόν τον τρόπο θα ικανοποιούμαστε και οι δυο και θα σώζαμε το γάμο μας. Πηγαίναμε σε φιλικά σπίτια και ανταλλάσαμε τους συζύγους μας. Στο επόμενο βήμα μας κάναμε έρωτα στα βράχια της «Μ
onsena» όπου γνωρίσαμε την υπέροχη, μοναδική Σλάβιτσα. Μπήκαμε στην παρέα της και από τότε πάμε καλά. Έχω το ελευθέρας να γαμηθώ με όποιον θέλω, όπως θέλω, όπου θέλω, το ίδιο και εκείνος. Η αγάπη μας δυνάμωσε. Ανακάλυψα επίσης ότι με ελκύουν οι γυναίκες. Φέρνω μουνάκια στο σπίτι και τα γλείφω. Ο Άντε παρακολουθεί και μαλακίζεται. Είμαι ευτυχής που μπήκα στον κόσμο των ηδονιστών. Αγαπώ τους βουνίσιους». Η Γιόζιπα είναι μια άκρως ελκυστική γυναίκα με εκπληκτικό σώμα (πήγαινε σε γυμναστήριο) και αρκετά μορφωμένη. Είναι αχόρταγη στο σεξ, όπως διαπίστωσα στο πλοίο.

ΠΑΥΛΙΝΑ: «Εγώ γνώρισα τη Σλάβιτσα τυχαία σε ένα ζαχαροπλαστείο. Μου έκανε καμάκι με τη γλώσσα της. Μου άρεσε ο τρόπος που με προσέγγισε. Μόλις είχα χωρίσει από μια αδιέξοδη σχέση. Ήμουν ηδονίστρια από παλιά. Οι άνδρες έρχονταν μαζί μου για να παίξουν με τις ρώγες μου. Δεν με βλέπουν σαν άνθρωπο. Έτσι αποφάσισα να συμμετάσχω σε
gangbang. Από τότε κάνω μόνο ομαδικό σεξ παρουσία άλλων. Εκμεταλλεύομαι το γάλα μου και περνώ καλά. Σκέπτομαι να το εκμεταλλευθώ επαγγελματικά, θα βγάλω παγωτό-μουνί δικής μου παραγωγής!» Γέλια και χειροκροτήματα. «Σας ευχαριστώ που με έχετε κοντά σας. Σας αγαπώ όλους!»

ΡΟΖΑΛΙΑ: Είναι συγκινημένη και επηρεασμένη από τις προηγούμενες ομιλήτριες. «Ξέρω, βγαίνω εκτός εαυτού πολλές φορές, βρίζω χυδαία, προκαλώ τους άνδρες και τις γυναίκες με τη συμπεριφορά μου, αλλά πιστέψτε με αυτός είναι ο χαρακτήρας μου. Κατά βάθος είμαι απλή, προσβάσιμη και καλοπροαίρετη». Τη διακόπτω. «Σου το είπα στο πλοίο. Είσαι αγαπητή για αυτό που είσαι». «Με λένε τσούλα του
Rovinj, γιατί μου αρέσει το πήδημα!» «Όπως λέει η αρχιέρειά μας, επικοινωνώ με το δικό μου τρόπο μέσω του gangbang» (αρχίζει να αναπτύσσει μια ακαταλαβίστικη θεωρία για την αξία του ομαδικού πηδήματος). Κλαίει γοερά, τη φιλάμε και την ηρεμούμε. «Είναι τιμή σου να σε λένε τσούλα, οι σεμνοπαρθένες και παλιογαμημένες καριόλες της πόλης που γαμιούνται στα κρυφά.» «Όποιος σε πειράξει, θα έχει να κάνει μαζί μας!».

ΜΑΡΓΚΙΤ: Ουγγρικής καταγωγής αλλά με κροατική υπηκοότητα, η Μάργκιτ με το σύζυγό της, Γιάνος, μένουν κοντά στη μεθόριο με την Ουγγαρία. Κάθε χρόνο έρχονται στα βράχια της «
Valalta» για να συναντήσουν τους φίλους τους. H Mάργκιτ έχει προσχωρήσει στον ηδονισμό αρκετά χρόνια. Το Γιάνος τον γνώρισε σε ένα ιδιωτικό πάρτι, τον ερωτεύτηκε και από τότε μοιράζονται τα πάντα. Έχει μια αδυναμία να χύνει σε κουβά. «Χύνω πολύ εύκολα και μου αρέσει να κάνω μουνοποτό!». Άλλη τρέλα κι αυτή. «Προσθέτω σλιβοβίτσα ή οτιδήποτε άλλο είναι διαθέσιμο και φτιάχνω κοκτέιλ». Την ώρα που μιλούσε το μουνί της έσταζε… «Είμαι περήφανη που γνώρισα τους βουνίσιους  και με δέχθηκαν στην παρέα τους. Υπόψη ότι οι βουνίσιοι με τους βραχόβιους βρίσκονται σε διαμάχη για αστεία πράγματα. Όλοι όμως αναγνωρίζουν την προσφορά της Σλάβιτσα. «Σας αγαπώ όλους», σηκώνεται μάς φιλάει και μάς αγκαλιάζει. «Σε λίγο θα χρειαστούμε κουβά για τα δάκρυα», σκέπτομαι.

ΒΕΡΟΝΙΚΑ: «Έχω κροατική υπηκοότητα και προέρχομαι από τη γερμανική μειονότητα. Μιλάω και τις δύο γλώσσες καλά. Είμαι εθισμένη ηδονίστρια, πολυγαμική εδώ και δέκα χρόνια. Προτιμώ τους βραχόβιους από τους βουνίσιους, γιατί εκείέχω τους γνωστούς μου. Από τη φύση μου είμαι μοναχικό άτομο, δεν κάνω εύκολα σχέση με άνδρα, αλλά συμμετέχω σε
gangbang! Για μένα το ομαδικό γμαήσι είναι τρόπος ζωής και φιλοσοφία!  Είμαι χαρούμενη που βρίσκομαι μαζί σας. Απόλαυσα τη διαδρομή και έκλεψα το Μίκι από τη Σλάβιτσα!» Η τελευταία γελάει. «Έχεις το ελεύθερο να τον πηδάς όποτε θέλεις». «Είναι καλός άνθρωπος!» Σηκώνομαι και τη φιλάω. Η Βερόνικα βλέπει το δακτύλιο στο καυλί μου. «Ποιος τον έβαλε, η Τάνια;» Το χαϊδεύει και το γλείφει. «Θα παρθούμε αργότερα μόνοι μας».

Η ΜΑΡΙΑ, η επιστήθια φίλη της Σλαβιτσα, μιλάει με δυσκολία. Η συγκίνηση την έχει καταβάλει. Διαθέτει το σπίτι της για τα ιδιωτικά πάρτι
gangbang  και φροντίζει την παραγωγή του παγωτού-μουνιού. «Σας αγαπώ, δεν χρειάζονται λεπτομέρειες για τη ζωή μου». Αργότερα έμαθα ότι είναι παιδί χωρισμένων γονιών και μεγάλωσε σε ορφανοτροφείο. Της έλειπε η ανθρώπινη επικοινωνία. Τη βρήκε μέσα από το gangbang. Τώρα είναι αχώριστες με τη Σλάβιτσα. «Αχ, ρε Σλάβιτσα, τι κάνεις!»

Η ΤΑΝΙΑ σηκώνεται, κάνει υπόκλιση, ακούγονται επευφημίες και περιγράφει τη σχέση της με τον ηδονισμό. «Χωρίς νά έχω μεγάλη εμπειρία, γιατί μένω σε συντηρητική πόλη, φροντίζω να μαθαίνω που γίνονται πάρτι
swingers και πηγαίνω. Επειδή είμαι γυναίκα, οι πόρτες ανοίγουν. Από τότε που ξυρίστηκα, έγινα απαραίτητη. Υπάρχουν περιπτώσεις που με φωνάζουν, όχι για να με γαμήσουν, αλλά να τον παίξουν και να χύσουν στο πρόσωπό μου!. Είμαι οπαδός της ομαδικής εσκπερμάτισης. Θέλω να δέχομαι χύσια, να με χύνουν, να με κατουρούν, να…» Ο λόγος της διακόπτεται από παρατεταμένα χειροκροτήματα. «Τάνια, χύσαμε με αυτά που λές!» Πλησιάζει και χαϊδεύει το καυλί μου. Με φιλάει στο στόμα και επιστρέφει στη θέση της.

Η σειρά του μοναδικού άνδρα της παρέας, λέει η Σλάβιτσα. «Μίκι, πες μας τη δική σου ιστορία». «Αγαπώ την Κροατία τόσο που σχεδόν έρχομαι κάθε χρόνο στο ίδιο μέρος, να περάσω μερικές μέρες ανάπαυσης με τη φίλη μου και το παιδί της. Τώρα, βρίσκομαι ανάμεσά σας και είμαι πολύ ευτυχισμένος που σας γνώρισα, ειδικά την «αρχιέρεια της ακολασίας και του ελέους». Δεν θεωρώ τον εαυτό μου σκληροπυρηνικό ηδονιστή, πιστεύω στη μοναγαμία, αλλά έτσι όπως πάω θα μεταπηδήσω στο στρατόπεδό σας». Γέλια από τους άλλους. «Πρώτη φορά πήρα μέρος σε
gangbang, εντυπωσιάστηκα από την οργάνωση της Σλάβιτσα την οποία ευχαριστώ δημόσια και της αναγνωρίζω τα ηγετικά προσόντα της. Είναι σπουδαίος άνθρωπος, να την προσέχετε και να την ακούτε. Σας αγαπώ όλους. Και πιστεύω να ξανασυνατηθούμε εδώ ή κάπου αλλού, να γαμηθούμε παρέα, να ξεσκιστούμε και να πιούμε σλιβοβλίτσα!» Πανζουρλισμός, Οι γυναίκες χειροκροτούν. Είχαν ακούσει τη μαγική λέξη «γαμήσι». Πλησιάζει η Σλάβιτσα, πέφτει ση αγκαλιά μου, «είμαι περήφανη που σε γνώρισα. «Όταν ξανασυναντηθούμε,  θα έχω κάνει λεύκανση μουνιού και κωλοτρυπίδας!» Οι άλλες φωνάζουν «Μίκι, γαμηθείτε μπροστά μας» «Είστε ωραίο ζευγάρι!» Κλασική αντίδραση ηδονιστών. «Θέλουμε γαμήσι εδώ και τώρα!»
 
Τελευταία μιλάει η «αρχιέρεια της ακολασίας και του ελέους», η ανεπανάληπτη ΣΛΑΒΙΤΣΑ. Φανερά συγκινημένη από τα καλά λόγια που άκουσε,  αναπτύσσει τη φιλοσοφία της για το
gangbang. «Όταν άρχισα να παίρνω μέρος σε ομαδικά πηδήματα, μελέτησα το αντικείμενο και διαπίστωσα ότι έχει ρίζες στην αρχαιότητα». Επικαλείται τους Δρυϊδες και άλλες παγανιστικές θρησκείες της Ευρώπης. «Για μένα είναι επικοινωνία με τους ανθρώπους. Δεν με ενδιαφέρει η πράξη  αυτή καθεαυτή, αλλά το μήνυμα που εκπέμπει. Είναι δύσκολο να το καταλάβετε. Τα ανθρώπινα σάντουιτς, το παγωτό-μουνί, το τρενάκι-gangbang έχουν θετική επίδραση στην ψυχολογία μου,  με κάνουν καλύτερο άνθρωπο. Δεν δένομαι εύκολα με κανέναν, ίσως τσιμπήθηκα, το παραδέχομαι με το Μίκι, αλλά μου φέρθηκε άψογα, μου χτύπησε την ευαίσθητη χορδή μου. Τσακώνεται με τις Εστιάδες μου, αλλά δεν με πειράζει. Τον αγαπώ γι’ αυτό που είναι και αντιπροσωπεύει. Η συμβουλή μου σε όλους σας, είναι να πηδιόμαστε ομαδικά, συχνά και άγρια όσο είμαστε γεροί, διαφορετικά θα καταλήξουμε στα αζήτητα».

Τελικά, αναρωτήθηκα, μετά τις τοποθετήσεις τους, τι είναι το
gangbang, στιγμιαία σεξουαλική διασκέδαση άγνωστων ή εναλλακτικός τρόπος ζωής. Μάλλον το δεύτερο. Όλοι μιλούσαν με θερμά λόγια για τη ζωή τους, πόσο κοντά τους έφερε κ.λπ.

Μιλήσαμε ακόμη για την αποτρίχωση, ανταλλάξαμε προτάσεις και στο τέλος έμεινε το καλύτερο. Η Σλάβιτσα μας έδειξε πώς να ικανοποιούμε μια γυναίκα, πώς να καθυστερούμε την εκσπερμάτιση στον άνδρα και πως να διεισδύουμε στον πρωκτό. Η Τάνια προσφέρθηκε. Ξάπλωσε στο στρώμα και άνοιξε τα ροδοπέταλα της. Η Σλάβιτσα την άλειψε με κρέμα και μάς είπε: «Βάζουμε δυο ή τρία δάχτυλα του ενός χεριού μας μέσα στον κόλπο της γυναίκας, το κινούμε πάνω-κάτω και με το άλλο κρατάμε τα χέρια της ακίνητα. Φυσιολογικά, μέσα σε πέντε ίσως και λιγότερα λεπτά θα τελειώσει» Η Τάνια ολοκλήρωσε σε τρία λεπτά, Η Σλάβιτσα μόλις πρόλαβε να βγάλει τα δάχτυλά της και ένας πίδακας εκτοξεύτηκε στο στρώμα και σε όσους βρίσκονταν κοντά της! «Σας έστειλα τα υγρά μου!» «Συγχαρητήρια, Τάνια!»

Μετά γονάτισε στα τέσσερα. Η Σλάβιτσα με το μικρό δάχτυλό της έβαλε κρέμα στην κωλοτρυπίδα της. «Μας ενδιαφέρει να μαλακώσουμε το σφιγκτήρα μυ». «Πρωταρχικός σκοπός μας είναι η ανώδυνη διείσδυση». Όταν βεβαιωθούμε ότι είναι χαλαρός, προχωρούμε στο επόμενο βήμα». «Βάζουμε προφυλακτικό και κρέμα». Η Ροζάλια παρακολουθούσε. «Τι βλέπεις;» «Θέλω να σου βάλω το προφυλακτικό!» (πάντα βάζουμε προφυλακτικό) και ύστερα το έσπρωξε μέσα στη Τάνια. Αν θέλει η γυναίκα, μπορεί να επιταχύνει την εκσπερμάτιση, χαιδεύοντας τα αρχίδια του άνδρα, αλλά στην περίπτωσή μας δεν το κάνει.

Η τρίτη επίδειξη ήταν η επιβράδυνση στην εκσπερμάτιση. Ξάπλωσα στο στρώμα, η Τάνια με άλειψε με κρέμα. Όταν ήμουν έτοιμος, έβγαλε τη γλώσσα της και τον πήρε μέσα της. Η Σλάβιτσα εξηγούσε την τεχνική της καλής πίπας. «Πρώτα επιφανειακό γλείψιμο, μετά ολόκληρο, ύστερα πλαγιοκόπημα και στο τέλος πίεση στο κεφάλι με το δάχτυλο του χεριού, ώστε το σπέρμα  να επιστρέψει στη βάση του. Το αφήνουμε ελεύθερο και πάλι τα ίδια. Η γυναίκα αποφασίζει πότε θα επιτρέψει στον άνδρα να εκσπερματίσει». Η Τάνια ακολουθούσε τις συμβουλές της Σλάβιτσα κατά γράμμα. Η επόμενη ερώτηση που πρέπει να χύσει ο άνδρας. «Σ’ αυτό πάλι αποφασίζει η γυναίκα». «Τάνια, που θέλεις;» τη ρωτούν οι άλλες. Κουνάει το κεφάλι της. «Πού θέλετε εσείς;». «Στο στόμα σου, αλλά μην τα καταπιείς!». Πραγματικά, μου παίρνει βαθύ λαρύγγι και τελειώνω στο στόμα της. Σκουπίζει το κεφάλι και μετά βγάζει το σπέρμα στη παλάμη της. Πανζουρλισμός. «Μίκι, έβγαλες πολύ». «Τάνια, είσαι μουνάρα», απάντησα. Περιττό να πω ότι όλες είχαν γονατίσει δίπλα μου και παρακολουθούσαν από απόσταση εκατοστών. Η Ροζάλια το έγλειψε, λέγοντας ότι καύλωσε με την πράξη. «Έλα δω, να σου γλείψω το μουνάκι σου, ξεσκισμένη, Ροβινιώτισσα!» Της άρεσε η βρόμικη γλώσσα. Την έβαλα στο στρώμα και την έγλειψα μέχρι που τελείωσε. Φώναζε, δάγκωνε, «τι μου κάνεις, ξέσκισέ με». Οι φωνές της προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των αυνανιστών, «Κοίτα, Μίκι, είκοσι τύποι μαλακίζονται για πάρτη μου». Με έσφιγγε, σπαρταρούσε, ήταν χαρούμενη. Τους έκανε νόημα να κατέβουν κάτω να χύσουν στο πρόσωπό της. «Δεν είναι σωστό, δεν τους ξέρουμε». «Έχεις δίκιο». «Ροζάλια, είσαι μοναδική», λέει η Σλάβιτσα. «Δυο σειρές αυνανιστών μαλακίζονται για πάρτη σου». Πλησίασε και τη φίλησε. «Μου είσαι πολύτιμη συνεργάτιδα». «Μίκι, δώστε της τον καλύτερο εαυτό σου». Τη συμπαθούσα ιδιαίτερα, τη δάγκωσα στον πισινό, της πιπίλισα τις ρώγες, τη σήκωσα, την ακούμπησα στον κοντινό βράχο. Οι άλλες γυναίκες ζήλευαν. «Ροζάλια, είσαι τυχερή σήμερα». Όταν χύσαμε, μείναμε κολλημένοι για κάμποσα λεπτά. «Πιστεύω ότι το ευχαριστήθιηκες το γαμήσι». Σηκώθηκε ξετρελαμένη από τη χαρά της. Τραγουδούσε «Fuck me babe, fuck me right now» και έτρεξε στη θάλασσα να πλυθεί. «Πάμε μαζί, σε παρακαλώ». Οι αυνανιστές μετακινήθηκαν προς τη θάλασσα. Μυρίστηκαν νέο γαμήσι. Η Ροζάλια έδειξε το μουνί της σε αυτούς και είπε «αυτός είναι άνδρας, όχι εσείς που μαλακίζεστε!» Κολυμπήσαμε αγκαλιασμένοι. «Θα σου κάνω υποβρύχιο τσιμπούκι». «Ηρέμησε, Ροζάλια. Δεν χρειάζεται».  «Όταν έχεις ανάγκη να γαμηθείς, θα έρχεσαι κατευθείαν σε μένα». Βγήκαμε στην ακτή και ξαπλώσαμε στα βράχια. «Μίκι, σε ευχαριστώ για την κατανόηση.» «Δεν έκανα και τίποτε σπουδαίο». «Ένα απλό γαμήσι σε μια γυναίκα που αξίζει κάτι περισσότερο». Από εκέινη τη στιγμή η Ροζάλια δεν ξανάβρισε. Όταν επιστρέψουμε με το καλό στη «Monsena», θα σου δώσω ένα δωράκι να με θυμάσαι. Είπα στη Σλάβιτσα που παρακολουθούσε τη σκηνή συγκινημένη, «από τώρα  μέχρι το βράδυ που θα φύγω, η Ροζάλια είναι υπό την προστασία μου». «Στο gangbang του απογεύματος θα τη βάλεις στην ομάδα μας!»




No comments:

Post a Comment