Followers

Thursday, November 22, 2012

ΣΕΞ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕΞ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ LE TANTRA




Η Αγγλίδα φίλη μας επισκέπτεται το κέντρο διασκέδασης ηδονιστών «Le Tantra» και αφηγείται τις εντυπώσεις της.

«Αποφασίσαμε  να επιστρέψουμε στο «Le Tantra» και ήταν σωστή απόφαση.  Το μέρος ήταν ήσυχο και μας χαιρέτησε ο ιδιοκτήτης/διευθυντής που κρατούσε αποσμητικά χώρου. Αμέσως έσκυψε να με φιλήσει και να πιάσει τα βυζιά μου. Με έκανε να γελάσω και να αισθανθώ ευπρόσδεκτη, δείγμα εκτίμησης για τη χθεσινή μας εμφάνιση.

Ύστερα από μερικά ποτά ο YSL άρχισε να σηκώνει τη φούστα μου και να φαίνονται τα κωλομάγουλά  μου, μετά μου έδωσε λίγες επώδυνες ξυλιές, καθώς οι θαμώνες κοιτούσαν.

Ήμουν τόσο ερεθισμένη από το προηγούμενο γαμήσι με το χέρι του  και τώρα από το ξύλο. Πήγαμε στα δωμάτια παιχνιδιού (ειδικά μικρά δωμάτια με καθρέπτες για ιδιωτικά γαμήσια) και ευχαριστηθήκαμε μόνοι μας. Ξεκούμπωσα τη φούστα μου και φανέρωσα τη μαύρη κιλότα μου, μετά την έβγαλα σιγά-σιγά, του είπα να ξαπλώσει πίσω, ώστε να μπορέσω να ρουφήξω το καυλί του.

Ο ιδιοκτήτης επέστρεψε και, καθώς ήμουν κουλουριασμένη ρουφώντας τον YS,L με ακούμπησε, Δεν κουνήθηκα και του χαμογέλασα όπως και ο YSL. Έβαλε τα δάχτυλά του στο μουνί μου και με αργές κινήσεις μού έβαλε άλλο δάκτυλο στην κωλοτρυπίδα μου και χάιδεψε την κλειτορίδα μου μέχρι που έχυσα. Με φίλησε, μου είπε ότι ήμουν όμορφη και μάς άφησε να ευχαριστηθούμε ο ένας τον άλλον. (Ο ιδιοκτήτης συμμετέχει ενεργά, προλαβαίνει άραγε να εξυπηρετεί όλες τις πελάτισσες;)

Γαμηθήκαμε δυνατά χωρίς να δεχθούμε την προσφορά από άλλον ελεύθερο άνδρα.
Eίμαι κουλουριασμένη και λατρεύω τη βαθιά διείσδυση του YSL, λέγοντάς μου να χύσω για εκείνον, να καλύψω το καυλί του. Έχυσα δυνατά σαν καλό κορίτσι, ντυθήκαμε και γυρίσαμε στο μπαρ.

Ένα όμορφο νεαρό κορίτσι έφθασε με το γυμνόκωλο αγόρι της (πολλοί ηδονιστές φορούν προκλητικά ρούχα που αφήνουν να φαίνονται τα επίμαχα σημεία τους), είχε τόσο όμορφα και μεγάλα βυζιά που  σε ικέτευαν να παίξεις μαζί τους, χαμογέλασα, όπως θα έκανε κάθε κυνηγός.

Ανεβήκαμε στον επάνω όροφο και μέσα σε 5 λεπτά ο ιδιοκτήτης μάς έφερε σαμπάνια. Προσπαθώντας να ισορροπήσει τα ποτήρια με τη σαμπάνια και το γαμήσι σε μένα, του φάνηκε πολύ δύσκολο και τελικά έχυσε μισό ποτήρι πάνω μου.

Καθώς πίναμε τη σαμπάνια ένα ζευγάρι ανέβηκε τις σκάλες στο κατάστρωμα, η γυναίκα μάς καρφώνει, έχει το πιο τορνευτό σώμα, είναι πραγματικά μια ζωντανή Jessika rabbit. Ο άνδρας κάθεται κάτω και χορεύει γύρω του, φανερά μεθυσμένη, αλλά διασκεδάζει μόνη της. (Όπως κατ’ επανάληψη έχω τονίσει, οι καυλωμένες γυναίκες καμακώνουν όποια τους αρέσει, αδιαφορώντας  για το συνοδό της).

Αρχίζει ένα χορό στα γόνατα και προκαλεί το συνοδό της. Καθόμαστε στη πρώτη σειρά, τώρα είμαι σκυμμένη πάνω σε ένα σκαμπό, Ο YSL με πηδάει δυνατά και οι δυο μας παρακολουθούμε την παράσταση.

Μάς βλέπει που την παρακολουθούμε, Βγάζει το παντελόνι της, ρίχνοντάς μας προκλητικές ματιές και έρχεται προς το μέρος μας.

Ακριβώς μπροστά μας είναι ένας καναπές, χωρίς να πεί λέξη ξαπλώνει ανάποδα. Τα πόδια της πάνω στην πίσω πλευρά του καναπέ, το μουνί της ανοιχτό μπροστά μου. Δέχομαι την πρόσκληση και με ενθουσιασμό γλείφω το μουνί της. (Εξαιρετική λεσβιακή σκηνή, πολλές ηδονίστριες τη βρίσκουν μεταξύ τους στα κλειστά κέντρα διασκέδασης) .

Ο YSL είναι φανερά ικανοποιημένος με το θέαμα. Αισθάνομαι το καυλί του να σκληραίνει, το γαμήσι γίνεται πιο δυνατό.

Η κοπέλα ρωτάει αν θέλω να μοιραστώ ένα δώρο, μου πιάνει το χέρι και το οδηγεί εκεί που κάθεται ο φίλος της που βλέπει και αυνανίζεται. Ένα νεαρό αγόρι εμφανίζεται και παρουσιάζει το προικισμένο καυλί του. Μου ζητάει να το μοιραστώ μαζί της. της ψιθυρίζω να το ευχαριστηθεί, καθώς ρουφάω τα βυζιά της και τρίβω την κλειτορίδα της.

Το νεαρό αγόρι γλιστράει προς τα κάτω, τώρα αρχίζει να μου μιλάει, μου λέει ότι είμαι σέξι και ότι με θέλει, της λέω πόσο όμορφη είναι και της λέω να διώξει το νεαρό επιβήτορα και να πάρει το κατάλληλο γλείψιμο από τον YSL. Tης λέω ότι εμείς θέλουμε να μοιραστούμε το μουνί της. Τον κτυπάει απαλά στον ώμο και του λέει να κάνει στην άκρη. Ο
YSL βρίσκεται ανάμεσα στα πόδια της και ευχαριστιέμαι να κρατάω το μουνί της ανοικτό για εκείνο που το τρώει κυριολεκτικά.

Γι’ αυτό οι παραστάσεις των ζευγαριών ξεκινούν στις 5.30 το απόγευμα. Το βράδυ ξενυχτούν στα κέντρα και εξαντλούνται. Ακολουθoύν αρκετές ώρες ύπνου και το πρωί τα ίδια. Γαμήσι, γλείψιμο στοματικός έρωτας. Οι γυναίκες ξεχνούν επίτηδες τα εσώρουχά τους και σκύβουν επιδεικτικά ακόμη και στο σούπερμαρκετ. Ξεχνάς τα ψώνια και ασχολείσαι με το μουνί. Τι βλέπουν οι υπάλληλοι τέλος πάντων. Ο πιο τυχερός είναι ο υπαίθριος πωλητής παγωτού. Δίπλα του γαμιούνται και αυτός ξεπουλάει αμέσως. Tα ερασιτεχνικά βίντεο μιλούν από μόνα μας.
 
Το δικό μας θα είναι το καλύτερο, όταν ολοκληρωθεί. Έχουμε την καλύτερη παραγωγό ερωτικών ταινιών που ξέρει πώς να πείθει τα ζευγάρια. Θέλουμε να καταγράψουμε την «πρωτεύουσα της ακολασίας» από μια διαφορετική γωνιά. Καθημερινοί άνθρωποι που τα δίνουν όλα, χωρίς μακιγιάζ, ψεύτικες βλεφαρίδες και ψηλοτάκουνες γόβες.
 
Η παραγωγός μας, που την εκτιμούμε βαθύτατα για την προσφορά της στο χώρο των ερωτικών ταινιών ενδιαφέρεται μόνο για ερασιτέχνες και καθημερινούς ανθρώπους της διπλανής πόρτας. Η παραγωγή θα είναι κάτι αντίστοιχο με αυτές της Lola. Απαλή μουσική και άφθονο σεξ στην παραλία. Η ταινία, όταν ολοκληρωθεί, θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό στις Η.Π.Α.

Τα περισσότερα κέντρα διασκέδασης έχουν καθιερώσει αυστηρό ενδυματολογικό κώδικα, η τήρηση του οποίου είναι υποχρεωτική για τους πελάτες. Οι γυναίκες πρέπει να φορούν σέξι ρούχα που αφήνουν λίγα στη φαντασία και οι άνδρες σακάκι με παντελόνι σκούρο. Ένα δωμάτιο για παιχνίδι μπορεί να φθάσει τα 450€! Καλύτερα στην παραλία, όπου υπάρχει άφθονος χώρος, είτε μπροστά είτε πίσω στους αμμόλοφους. Κάποιοι προτιμούν τα κλειστά κέντρα διασκέδασης. Άλλος κατάλληλος χώρος για πήδημα, ομαδικό gangbang και bukkake είναι τα διαμερίσματα με τις μεγάλες βεράντες. Δεν έχουμε σκοπό να κουβαλάμε βαλίτσες με επίσημα ρούχα στην «πρωτεύουσα της ακολασίας».

Σύμφωνα με τον κανονισμό του 1973 όλοι οι παραθεριστές υποχρεούνται να κυκλοφορούν εντελώς γυμνοί. Τέλος πάντων!




No comments:

Post a Comment