Followers

Saturday, November 24, 2012

ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ GANGBANG ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ


Ο Άγιος Ιωάννης είναι το πιο απομακρυσμένο νησί στον κόλπο του Rovinj. Πλησιάσαμε, τα νερά είναι βαθιά και επικίνδυνα. Όσο μπορούσαμε πλησιάσαμε κοντά στην ακτή. Υπήρχαν δυο-τρία σκάφη αναψυχής, χωρίς όμως να φαίνονται άνθρωποι.

Η Σλάβιτσα είπε σε όσους επιθυμούσαν να πάρουν μέρος στο υποβρύχιο gangbang να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και ο ένας δίπλα στον άλλον. Προσωπικά ήμουν εξαντλημένος και προτίμησα να μείνω στο σκάφος μαζί με την Τσίλα που είχε κολλήσει πάνω μου και τη γυναίκα του καπετάνιου. Οι υπόλοιποι βούτηξαν στη θάλασσα και σχημάτισαν μια ανθρώπινη αλυσίδα με επικεφαλής τη Σλάβιτσα. Στα ρηχά νερά ενώθηκαν και άρχισαν να πηδιούνται! Παρακολουθούσα τη σκηνή με τα κιάλια. Ο καπετάνιος αποκαμωμένος είχε γείρει στην πολυθρόνα του και λαγοκοιμόταν. Η Τσίλα, η Άννα και εγώ παίζαμε ένα σεξοπαιχνίδι. Δεν θυμάμαι τι είδους. Πασπατεύαμε ό ένας τον άλλον, βάζοντας τα χέρια μας στα ευαίσθητα σημεία. Οι δυο γυναίκες με φιλούσαν ασταμάτητα και έπαιζαν με τις γλώσσες τους. Οι άλλοι μέσα στο νερό ξεσκίζονταν. Ακούγαμε τα βογγητά και τις αγριοφωνάρες της Ροζάλια που σε κάποια στιγμή βρέθηκε με αδέσποτα καυλιά στα χέρια της. «Εγώ τα θέλω μέσα μου, οι γαμημένοι τα έβαλαν στα χέρια μου!». Άντε πάλι το πρόβλημα των τρυπών! Τέσσερις ημέρες η ίδια συζήτηση.

Η ώρα πήγε 5.30. Η ζέστη ανυπόφορη. Ο ήλιος έκαιγε. Σκεπτόμουν πολλά και διάφορα. Σιγά-σιγά άρχισαν να επιστρέφουν με τη Ροζάλια να βρίζει. Ανέβηκαν πάνω, σκουπίστηκαν και το έριξαν στη σλιβοβίτσα. Η Παυλίνα ήρθε και  μου έδωσε τις ρώγες της να βυζάξω. Τις πέρασα στην Άννα που δοκίμασε το γάλα της. Είχα βαρεθεί το γαμήσι και το ρήμα «γαμώ» σε όλα τα πρόσωπα!

Πήγα στην πλώρη να ηρεμήσω. Γέμισα το ποτήρι μου με σλιβοβίτσα και έκλεισα τα μάτια μου. Δεν πρόλαβα να ηρεμήσω, αισθάνθηκα ένα καυτό φιλί στα χείλια μου. Η Σλάβιτσα, υγρή και καυλωμένη, μού την έπεσε. Έσκυψε, με έγλειψε πίσω από το αφτί και μού είπε «ετοιμάσου για παγωτό-μουνί!» «Δεν το ξέρουν ακόμα». «Είναι έκπληξη». «Θέλω να έρθεις οπωσδήποτε». «Μού είσαι απαραίτητος». «Δεν μπαίνω στο βαρελάκι». «Με έχετε ξεσκίσει σήμερα!» «Δεν θα κάνεις τίποτα». «Θα παρακολουθείς». «Θα βάλουμε την Άννα μέσα». «Στην έπεσε η Τσίλα την ώρα που έλειπα». «Ιδέα σου είναι». Όταν ανέβηκαν όλοι, η Σλάβιτσα έδωσε το σήμα της αναχώρησης. «Βάλτε τους χιτώνες σας». «Πάμε στο σπίτι της Μαρίας για παγωτό-μουνί». «Η Άννα θα μπει στο βαρελάκι, αν την αφήσει ο άνδρας της». «Σήμερα έχω ελευθέρας», απαντά η Άννα. «Γαμιέμαι με όποιον θέλω, όπου θέλω και όπως θέλω!» Τα ζευγάρια από τη «Valalta» έπαιζαν μεταξύ τους. Δεν μπορούσα να καταλάβω πού έβρισκαν τη δύναμη. Η Μάργκιτ και η Ίλονα έχυναν στα ποτήρια και έπιναν τα χύσια τους. Μετά έκαναν παθιασμένο λεσβιακό έρωτα. Η Ροζάλια αποκαμωμένη είχε γείρει στην αγκαλιά της Μαρίας. «Γιατί δεν φεύγουμε;» Πηγαίνω στο πιλοτήριο και βλέπω τη Βαλεντίνα να προσπαθεί να σηκώσει το Σλόμπο που ροχάλιζε. Στο πάτωμα μπουκάλια από διάφορα ποτά. Φωνάζω τον Άντε να οδηγήσει το σκάφος πίσω. Η Γιόζιπα τον κυνηγάει. Αναγκάζεται να την πάρει στο πιλοτήριο. Ανοίγει την καταπακτή και τη βάζει μέσα. «Κάτσε εκεί μην κουνηθείς, γαμημένη». «Γιατί με βρίζεις, είμαι αγάμητη!»


Πάω να φύγω και έρχονται οι μικρές με άγριες διαθέσεις. «Τώρα θα σε ξεσκίσουμε». Μύριζαν σλιβοβίτσα. «Τη γλίτωσες την πρώτη φορά, τώρα δεν γλιτώνεις με τίποτε». Με ρίχνουν κάτω, μού κατεβάζουν το παντελόνι και αρχίζουν το γλείψιμο. Η Ντόρα τον παίρνει στο στόμα της και η Ίνες χύνει στο πρόσωπό μου. «Αυτή είναι η τιμωρία σου!» Η Σλάβιτσα επεμβαίνει. «Παλιοθήλυκα, ξεσκισμένες, αφήστε τον ήσυχο». «Δεν μάς έκανε την τιμή να μάς γαμήσει σήμερα». «Σας γάμησαν άλλοι». Με άφησαν μισολιπόθυμο. Η Σλάβιτσα με τράβηξε σε μια γωνιά, μού έριξε νερό στο πρόσωπο και με συνέφερε. Πώς θα βγώ έξω με υγρό παντελόνι, σχεδόν σκισμένο πουκάμισο. «Παλιογαμημένα θηλυκά, τώρα θα δείτε», παίρνω ένα άδειο μπουκάλι σλιβοβίτσα και το βάζω στο μουνί της Ντόρα. Άλλο που δεν ήθελε. «Κράτα το, μωρή, μέσα σου να ικανοποιηθείς!» «Θέλω και εγώ ένα στην κωλοτρυπίδα μου», φωνάζει η Ίνες. Μπαίνουμε στο λιμάνι, μη φωνάζετε και μάς εκθέσετε. Η Ροζάλια που είχε συνέλθει από τον ύπνο της, απαντάει, «ποιος τους γαμάει τους μαλάκες». Την άκουσαν όλοι. Βγαίνουμε από το πλοιάριο, άλλοι υποβασταζόμενοι σε κατάσταση μέθης, εγώ με τη Σλάβιτσα πηγαίνουμε στο σπίτι της Μαρίας. Οι λευκοντυμένες Εστιάδες ακολουθούν. Η Μαρία ξεκλειδώνει την πόρτα. Η Άννα πετάει τα ρούχα της και με τραβάει στο μπάνιο. «Τρίψε μου την πλάτη και βάλε μου δάχτυλο στον κώλο». Σηκώνομαι αγανακτισμένος και φεύγω. Τρέχει η Σλάβιτσα. Φωνάζει στην Τσίλα να βάλει το μπουφάν της. Με προλαβαίνει στην πόρτα. «Εντάξει, Μίκι, λάθος μου». Φεύγουμε μαζί. Ζητάει συγγνώμη από τη Μαρία που καταλαβαίνει την κατάσταση.

Φεύγουμε και πάμε σε ένα μικρό εστιατόριο στην κεντρική πλατεία. Η Τσίλα σκύβει να πιάσει τους φακούς επαφής, αλλά μού πιάνει το καυλί μου. Ούτε εδώ δεν βρίσκω ησυχία. Η Σλάβιτσα γελάει. «Είσαι πολύ δημοφιλής». Ο σερβιτόρος ανησυχεί, «πού είναι η κυρία, ψάχνει τους φακούς της, τόση ώρα;». Η Τσίλα είχε στρογγυλοκαθίσει και μασουλούσε το καυλί μου! Η Σλάβιτσα έπιασε το χέρι μου. «Πέρασες καλά σήμερα». «Ναι, σε ευχαριστώ, αλλά κάπου το πράγμα ξέφυγε από τον έλεγχό σου». «Οι δικές σου κόντεψαν να με φάνε ολόκληρο». «Παρά λίγο να με γαμήσουν από τον κώλο με πλαστικό καυλί!» «Ξέρεις είχαν τρελσθεί με το gangbang». «Αυτά τραβάω κάθε φορά». Δειπνήσαμε και μετά ανεβήκαμε τα 3χλμ ποδαρόδρομο αγκαλιασμένοι.

Στη «Μ
onsena» είχαν ανησυχήσει. «Μίκι, σε ψάχναμε παντού». «Τελευταία φορά σε είδαν χθες το βράδυ». «Ούτε στο δέιπνο δεν ήρθες!». «Δειπνήσαμε με την κυρία στην πόλη». «Θα τον πάμε στο διαμέρισμά του, να το φροντίσουμε και θα φύγουμε αμέσως». Με πήγαν, με έβαλαν στο κρεβάτι, με φίλησαν, έκατσαν λίγη ώρα μαζ μουί. Η λίγη ώρα τελικά ήταν διανυκτέρευση. Η Σλάβιτσα μού κρατούσε το κεφάλι μου και η Τσίλα το χέρι μου. Μετά αποκοιμήθηκαν στην αγκαλιά μου. Το πρωί αθόρυβα έφυγαν αφήνοντας ένα σημείωμα. «Στο Μίκι μας ευχόμαστε καλό ταξίδι και πολλά gangbang!» Στο φάκελο υπήρχε ένα αναμνηστικό από την πόλη. Η αφιέρωση έγραφε «Fuck me baby, fuck me right now!»  Πάλι το ρήμα «γαμώ» στο προσκήνιο! Το μυαλό τους μονίμως στο πήδημα! Ήταν όμως υπέροχες γυναίκες, με πλούσιο συναισθηματικό κόσμο, όπως οι περισσότεροι ηδονιστές.




No comments:

Post a Comment